Aankoop Honda FMX

wat een gezeik zeg,
neem dit, neem dat ,hebben jullie aandelen?
het lijkt wel echt haantjes gedrag , de mijne is
groter.
laat die jongen gewoon wat proefritjes maken en vind die de
FMX te tam te zwaar te lomp of wat dan ook, gaat die toch
voor de soes de husky de matinghofer etc

btw hoe lang draait die soes al mee?
die uit de productie is genomen ,, vanwege de verkoopaantallen????
IK BEN OOK BEVOOROORDEELD HOOR :)
ik heb namelijk naast mijn xt660z(2009)(mijn tweede na een 2008)
ook al HEEEEEEEEEL lang een rd02(1989) met idd meer vermogen
als de FMX

RENE
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad lijkt hij me ook niet echt onderdoen ofzo.
Ik zou hem zelf gewoon proberen en miss geeft deze TS niet echt om het aantal pk wheeliepower enz enz maar meer om een betrouwbare ww motor..
 
Ik zou zeker een proefrit maken.
Ik heb 2 jaar FMX gereden met veel plezier.
Ik wilde een scherp sturende fiets met voldoende koppel voor een wheely.

Voor de aanschaf heb ik de 3 japanse SM-achtige fietsen proefgereden.
Mijn bevindingen:
DRZ: licht, geen koppel dus moeilijk wheely, pas op hoge toeren een beetje leven. Lijkt op een opgevoerde brommer.
XTX: voldoende koppel, acceptabel PK. Maar zwaar en moeizaam een bocht om te wringen.
FMX: scherp sturend, weinig PK, voldoende koppel voor wheely's.

Als je niet hard wil rijden, maar een leuk sturende fiets en makkelijk wheely's is het prima fiets.
Na 2 jaar wilde ik meer PK's en veel minder KG: dus heb een 690 SM gekocht.
Maar ik heb goede herinneringen aan die gemoedelijke, scherp sturende FMX.

Maar een ander vindt de DRZ wellicht de fijnste, dus nooit op een anders mening afgaan, maar zelf een blokje om!
 
Ik zou zeker een proefrit maken.
Ik heb 2 jaar FMX gereden met veel plezier.
Ik wilde een scherp sturende fiets met voldoende koppel voor een wheely.

Voor de aanschaf heb ik de 3 japanse SM-achtige fietsen proefgereden.
Mijn bevindingen:
DRZ: licht, geen koppel dus moeilijk wheely, pas op hoge toeren een beetje leven. Lijkt op een opgevoerde brommer.
XTX: voldoende koppel, acceptabel PK. Maar zwaar en moeizaam een bocht om te wringen.
FMX: scherp sturend, weinig PK, voldoende koppel voor wheely's.

Als je niet hard wil rijden, maar een leuk sturende fiets en makkelijk wheely's is het prima fiets.
Na 2 jaar wilde ik meer PK's en veel minder KG: dus heb een 690 SM gekocht.
Maar ik heb goede herinneringen aan die gemoedelijke, scherp sturende FMX.

Maar een ander vindt de DRZ wellicht de fijnste, dus nooit op een anders mening afgaan, maar zelf een blokje om!


Duidelijke uitleg *O*
 
Uit eindelijk na het test rijden op een FMX en een andere motor fiets heb ik mijn keuze genomen en het is niet een FMX geworden

Bedankt voor de info

Slotje
 
Uit eindelijk na het test rijden op een FMX en een andere motor fiets heb ik mijn keuze genomen en het is niet een FMX geworden

Bedankt voor de info

Slotje

En wat was die andere fiets als ik vragen mag? En wat is de conclusie geworden van beide motoren die je hebt getest?
 
En wat was die andere fiets als ik vragen mag? En wat is de conclusie geworden van beide motoren die je hebt getest?


Conclusie van de FMX is dat het een leuke fiets is voor erbij maar dat hij inderdaad wat mist om gewoon als 1e motor te hebben

XTX heb ik niet meer geprobeerd om dat mijn oog op iets is gevallen vandaag.

Zal ff foto's uploaden en dan post ik ze
 
24g8yfk.jpg

2449y78.jpg

2j1k5t1.jpg

33e1zfb.jpg


Met deze demper
2w73koh.jpg


Komt zodra ik vol vermogen mag deze kant op
Of als het slecht weer is komt iemand hem brengen van Gebben *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan