BMW K1100LT
Die hard MF'er
- 6 jul 2003
- 532
- 1
Er staat trouwens in de huidige Motoren en Toerisme (nr. 9) een test uit de oude doos van een Kawa GTR1000 (test uit '94, is te vinden op blz. 97).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er staat trouwens in de huidige Motoren en Toerisme (nr. 9) een test uit de oude doos van een Kawa GTR1000 (test uit '94, is te vinden op blz. 97).
Wow, da's interessant! Heb je toevallig een scan van de artikel?
vb: 4e versnelling: 3000rpm=60km/u (bij mijn div900), dus 6000rpm=120km/u,
en 1500rpm=30km/u (ja da gaat prima).
Ja dat klopt. Maar even over een hele andere boeg: draait een DIV900 maar liefst _6000_ rpm bij 120 km/u? Dat een DIV600 dat doet weet ik (ik heb er zelf een). Weet je het zeker?
...370000 km op de teller...
Hallo Gixxerdre,
Jij denkt aan een Kawa 1000 GTR voor rond de 4000 eurootjes; heb je wel eens gedacht, om maar in de Kawastraat te blijven, aan een Kawasaki GPZ 1100???
Misschien niet, maar toch eens de moeite waard.
Hoi,
Ik had hier zelf ook al aan zitten denken, maar je komt ze inderdaad niet al te veel tegen.
Ik heb de gpz900 gehad, rijd ook goed maar ik wil graag cardanaandrijving, en dat heeft de gpz1100 niet (helaas)
Ik had er al wel het e.e.a. over gelezen in een paar motorbladen.
Hij is inderdaad wat ondergewaardeerd, blijkt toch wel een mooie fiets te zijn.
Een maat van me is ook op zoek dus ik geef het ff aan hem door.
Hij rijdt nu op mijn oude gpz900 rond, en deze heeft inmiddels al 110.000 Km op de teller, zonder noemenswaardige problemen trouwens!
Thanks!
Gixxerdré
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik heb een jaar geleden gezocht naar een toermotor, waar je ook ruim met z'n tweeën op kunt zitten (ik heb niet bepaald een licht postuur), geen gezeik met ketting of koppelingskabel en waar ik met 1.98m mijn benen kwijt kan.
Dat werd dus de GTR 1000 (model 1992, kenteken 1996, thans 30.000 km op de teller). Heb wel getwijfeld hoor, want die nieuwe BMW R serie en de Honda ST vind ik ook erg mooi. De prijs en beenruimte dus niet.
Ik heb last gehad van heel veel zadelpijn. Dacht dat het de ouderdom wel zou wezen, maar sinds ik het Corbin zadel er op heb, heb ik nergens last meer van. Nou ja, koude handen dan, in deze tijd.
De GTR kenmerkt zich voor mij als bijzonder betrouwbaar, erg stabiel (ook bij 200km/h, heb ik één keer uitgeprobeerd ).
Mooie Kwaak GééTéé-eR. Zal wel lekker rijden?
Ik ben zelf 1.93m en had dus ook het probleem om een geschikte motor te vinden.
Na 3 winters op een suzuki GS500e was ik het wel zat.
Ik heb ook eerst bij BMW gekeken maar vond het toch iets te duur worden.
Nog een vraagje: Heb jij de originele kuipruit erop zitten of een verhoogde en hoe bevalt dit in verhouding tot jou lengte?
CU,
Gixxerdré
Ik had nog een piccie van de Kawa beloofd, dus.. bij deze
(Afbeelding)