Ik heb een Kawasaki ER 5 als winterprojectje. Is deels gedemonteerd (voor ik hem kocht) en bij de opbouw kom ik niet echt uit de juiste aansluiting van de benzineslangen op de carburateur. Verschillende opties geprobeerd, maar er loopt vooral brandstof uit en over de carburateurs.
Onderstaand plaatje heeft al geholpen maar ik heb nog de een paar vragen:
A: waar sluit deze slang op aan?
B: klopt het dat deze aansluiting afgedopt moet zijn?
A sluit aan op het zwarte dingetje wat tussen de carburateurs zit. Is beluchting voor de vlotterbakken.
B moet afgedopt zijn. Zijn aansluitingen om mee te synchroniseren.
Aangezien het een vacuüm gestuurde benzinekraan zou er geen benzine mogen lopen als je de horizontale blauwe slang (boven de B in de tekening) lostrekt. Als daar wel een straal benzine uitkomt is het vacuüm deel van de benzinekraan lek.
Aangezien het een vacuüm gestuurde benzinekraan zou er geen benzine mogen lopen als je de horizontale blauwe slang (boven de B in de tekening) lostrekt. Als daar wel een straal benzine uitkomt is het vacuüm deel van de benzinekraan lek.
Sorry for the english but I don't speak dutch, if your bike has that re-breather for unburnt gas, valve 16126 is vacuum activated, so that's what I connect to the other carb vacuum outlet.