aantekening op het kentekenbewijs

mathewsuzuki

MF'er
11 sep 2009
79
0
nijmegen
Hallo

Ik kwam er achter dat op mijn kentekenbewijs bij bijzonderheden staat: basis TGK: KAWAM-2001
Het gaat om een kawasaki zzr600D 1992.

Wat betekend kawam-2001?

Gr Mathijs
 
Basis typegoekeuring, heeft mijn Canadese import ook op het kentekenbewijs staan.
Dus is de kans groot dat het om een import motor gaat
 
Tgk betekend dat hij zijn typegoedkeuring nog heeft. Kawam-2001 slaat op het merk en type motor.

Je motor is in het verleden omgebouwd/verbouwd of iig genoeg aangepast dat de vorige eigenaar ermee naar het rdw is gegaan voor een controle.

EDIT: Of wat Vroembert zegt inderdaad, geimporteerd. :)
 
Laatst bewerkt:
Aha ik denk dat er dan aan geknutseld is. Want de eerste toelating is in Nederland geweest. Eerste afgifte is ook Nederland. In elk geval bedankt voor de reacties.
 
Aha ik denk dat er dan aan geknutseld is. Want de eerste toelating is in Nederland geweest. Eerste afgifte is ook Nederland. In elk geval bedankt voor de reacties.


Ik denk dat het met de toelating te maken heeft of wellicht ingevorderd geweest door schade en daarom herkeurd. ik heb eind vorig jaar een Kawa blok in een Laverda frame gelepeld en ermee bij RDW geweest en bij 'bijzonderheden' staat bij mij: geen. Dus ombouw of verbouw wordt niet vermeld bij bijzonderheden klaarblijkelijk.

Groet Rucarodi....
 
Maar dan kan het toch geen origineel Nederlandse motorfiets zijn? Volgens de rdw is ie niet geïmporteerd.
Verbouwd voor aflevering door dealer :?

Rdw bellen, en je weet het :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan