Accu/Druppellader H-Tronic (ervaringen?)

Ik zie overigens dat 'ie bij Motozoom ( :r ) voor 13,95 te koop staat. En op Marktplaats.nl biedt iemand 'm voor 16,00 Euro (excl. verzendkosten) aan.

...dan is 9,95 Euro een mooi prijsje, niet?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zo'n goedkoop apparaatje, en ik weet niet of ie goed druppeld, maar rustig laden doet ie goed.

Ik zet m'n motor ook niet de gehele winterstop aan de lader.
Maar eens in de paar weken een aantal dagen.

En tot dusver heb ik nog geen klagen.
 
Ik heb ook zo'n goedkoop apparaatje, en ik weet niet of ie goed druppeld, maar rustig laden doet ie goed.

Ik zet m'n motor ook niet de gehele winterstop aan de lader.
Maar eens in de paar weken een aantal dagen.

En tot dusver heb ik nog geen klagen.

Zo doe ik dat ook inderdaad, want ik rij met allebei de motoren gedurende de winter. Met de Deauville wat minder dan met de Radian. Dus ik laad ze om de paar weken even 'n nachtje bij en dan gaan de accu's gewoon terug in de motoren.
 
Ik heb dezelfde ongeveer jaartje geleden bij de Lidl opgehaald voor € 5,95

Als druppellader is hij alleen geschikt voor ouderwetse (lood) accu's.

Verder voldoet deze prima. Ik gebruik hem zelfs om mijn auto-accu op spanning te houden als ik de auto een tijdje niet gebruik. :P

Als je niet meehoeft met de nieuwste techniek op accu-gebied zoals ik met m'n brikken, dan voldoet de lader prima.

Om de nieuwerwetse accu's gezond te houden kun je beter een optimate oid aanschaffen.
 
Ik heb mijn accu er de hele winter in laten zitten en er dus al een paar maanden niet meer mee gereden. Nu was mn accu natuurlijk helemaal leeg. Ik heb hem weer bij gevuld met dem water. Hem ong 18uur aan de H tronic lader laten zitten en geprobeerd te starten. Hij gaf wel een geluidje en de lampjes begonnen ook te branden. Maar starten was teveel gevraagd. Daarna brandden de lampjes ook niet meer..
Heb ik nu de accu niet lang genoeg opgeladen? Ik kan met die goedkope lader niet zien of ie vol zit.
Hoe lang zou ik hem moeten laden denken jullie???
 
Terug
Bovenaan Onderaan