***Achterhoek United Deel 16***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zolang geleden als dat ik je een gebakje heb beloofd. :9

Ik meende jullie iets te hebben horen mompelen over inwijden met een BBQ :9~ als het terras klaar is.
Het is niet erg hoor :N om tot volgend jaar te moeten wachten!!, wij onthouden het wel!! :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat een weer zeg, kan niet eens ff lekker gaan rijden ... misschien toch maar een crosser aanschaffen voor het maisveld hier tegenover :P
 
Wat een weer zeg, kan niet eens ff lekker gaan rijden ... misschien toch maar een crosser aanschaffen voor het maisveld hier tegenover :P

Ik heb er nog twee te koop je kunt mij gewoon bellen voor een afspraak.

wr426f

wr450f

Het mooie van deze beide machines is ook nog dat je de wegmotor weg kunt doen, want je kunt er gewoon mee op de weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik meende jullie iets te hebben horen mompelen over inwijden met een BBQ :9~ als het terras klaar is.
Het is niet erg hoor :N om tot volgend jaar te moeten wachten!!, wij onthouden het wel!! :Y


Ik zal je even uit de bbq droom halen.Heb namelijk gezegd dat inderdaad het terras ingewijd moet worden maar niet met een bbq.Ik heb alleen gezegd dat het misschien een idee was om de au bbq wie aan het begin van het seizoen zit eraan te koppelen.
 
Ik zal je even uit de bbq droom halen.Heb namelijk gezegd dat inderdaad het terras ingewijd moet worden maar niet met een bbq.Ik heb alleen gezegd dat het misschien een idee was om de au bbq wie aan het begin van het seizoen zit eraan te koppelen.

Wij onthouden alleen wat bruikbaar is!! :9~ =BBQ
 
Ik heb er nog twee te koop je kunt mij gewoon bellen voor een afspraak.

wr426f

wr450f

Het mooie van deze beide machines is ook nog dat je de wegmotor weg kunt doen, want je kunt er gewoon mee op de weg.

Erg mooi spul, dat zeker maar op het moment helaas een beetje buiten m'n budget i.v.m. studies enz. Bedankt voor het aanbod, misschien dat ik er nog een keer op terug kom mits ze nog niet verkocht zijn.
 
Erg mooi spul, dat zeker maar op het moment helaas een beetje buiten m'n budget i.v.m. studies enz. Bedankt voor het aanbod, misschien dat ik er nog een keer op terug kom mits ze nog niet verkocht zijn.
Moet je niet te lang wachten, het seizoen begint nu, volgende week is de eerste hier in de buurt al , Lichtenvoorde :P
 
Zo ook weer terug van bedrijfsfeestje gisteren
en vandaag achter de bar gestaan bij Doetinchem Live ,
Word er hier nog gereden dit jaar (jullie spreken allen alweer over volgend jaar :?

Ook hier staat een bbq te wachten op eters , het terras is ook al klaer *D
(Honda parking only) :+ :+

Kippie heb je de fruitmand al op ?
ik hoop iig dat de inhoud smaakte :Y

Laten we hopen dat het voorlopig de laatste is .
Off road seizoen begint in L'voorde dit jaar ?
Jammer dat ik niet meer mee kan , prioriteiten he B|
 
Laatst bewerkt:
En doe jij daar aan mee. En gaat de BMW dan op stal?

Ga er dit seizoen denk ik maar een stuk of 3 mee rijden!
Ben al druk aan het trainen op de prive crossbaan van mijn ouders :9
De gs staat al op stal bij een nieuwe eigenaar.
Effe doorsparen en van de winter maar is koekeloeren voor de adventure uitvoering :P
full
 
Zo ook weer terug van bedrijfsfeestje gisteren
en vandaag achter de bar gestaan bij Doetinchem Live ,
Word er hier nog gereden dit jaar (jullie spreken allen alweer over volgend jaar :?

Ook hier staat een bbq te wachten op eters , het terras is ook al klaer *D
(Honda parking only) :+ :+

Kippie heb je de fruitmand al op ?
ik hoop iig dat de inhoud smaakte :Y

Laten we hopen dat het voorlopig de laatste is .
Off road seizoen begint in L'voorde dit jaar ?
Jammer dat ik niet meer mee kan , prioriteiten he B|

Het offroad seizoen is vandaag begonnen in Havelte, ik ben niet geweest maar ik vermoed dat het een mooie modderbende is geweest vandaag.
 
Zo ook weer terug van bedrijfsfeestje gisteren
en vandaag achter de bar gestaan bij Doetinchem Live ,
Word er hier nog gereden dit jaar (jullie spreken allen alweer over volgend jaar :?

Ook hier staat een bbq te wachten op eters , het terras is ook al klaer *D
(Honda parking only) :+ :+

Kippie heb je de fruitmand al op ?
ik hoop iig dat de inhoud smaakte
:Y

Laten we hopen dat het voorlopig de laatste is .
Off road seizoen begint in L'voorde dit jaar ?
Jammer dat ik niet meer mee kan , prioriteiten he B|

Nog maar 2 appeltjes over. :9
 
Ga er dit seizoen denk ik maar een stuk of 3 mee rijden!
Ben al druk aan het trainen op de prive crossbaan van mijn ouders :9
De gs staat al op stal bij een nieuwe eigenaar.
Effe doorsparen en van de winter maar is koekeloeren voor de adventure uitvoering :P
[afbeelding]

Ja daar hebben al die honda's last van... komt vast door die vleugels op de tank. :X
 
Nog een foto met Mister It en Bondage Bonnie. :P

DSC_5663%20(Small)-border.jpg

Hij werd ergens gepost en ik zag plots wat bekends.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan