***Achterhoek United Deel 16***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, [me="Roy "R""]heeft een een nieuwe baan.[/me]

Na 31 oktober ga ik weer rijden voor Raben in Winterswijk. Dagritten en 2daagse ritten maar een 4 daagse werkweek waarbij ik om de week de vrijdag vrij heb en de andere week de dinsdag. Erg handig voor weekendjes weg, beurzen en circuitdagen *D

Gefeliciteerd. *D

Hopelijk heb je schik met je nieuwe baan. :)
 
Zonder mij was je er helemaal niet gekomen. :P
Stomme winterswijkers. B|


hey hey B| oppassen jij! :X


:+


Nou, [me="Roy "R""]heeft een een nieuwe baan.[/me]

Na 31 oktober ga ik weer rijden voor Raben in Winterswijk. Dagritten en 2daagse ritten maar een 4 daagse werkweek waarbij ik om de week de vrijdag vrij heb en de andere week de dinsdag. Erg handig voor weekendjes weg, beurzen en circuitdagen *D

congratz! *O*
 
he bah.......heb ik aankomende vrijdag al weer vrij............ -O-


:+ })



@ Roy, feli met je nwe job ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat vervelend nou. :P

Veel plezier. :P
Wat is je online name eigelijk... dan voeg ik je even toe op de PS3. :)

in d OP van t PS3topic staan alle namen ;) mijne staat dr ook tussen ......
zie vanzelf wel d aanmelding als ik d mijne weer aanslinger.... zal wel weer vanavond zijn :+
 
Nou, [me="Roy "R""]heeft een een nieuwe baan.[/me]

Na 31 oktober ga ik weer rijden voor Raben in Winterswijk. Dagritten en 2daagse ritten maar een 4 daagse werkweek waarbij ik om de week de vrijdag vrij heb en de andere week de dinsdag. Erg handig voor weekendjes weg, beurzen en circuitdagen *D
Proficiat met je nieuwe baan kerel.. Ideale werkweken zo idd
 
Nou, [me="Roy "R""]heeft een een nieuwe baan.[/me]

Na 31 oktober ga ik weer rijden voor Raben in Winterswijk. Dagritten en 2daagse ritten maar een 4 daagse werkweek waarbij ik om de week de vrijdag vrij heb en de andere week de dinsdag. Erg handig voor weekendjes weg, beurzen en circuitdagen *D

Roy toch weer terug op de bok :)
4 dagen van 10 uur dat lijkt mij ook wel wat :Y :Y dan houd je nog tijd over voor je hobbys

Zo ik heb vanmiddag nog lekker ff 150 km gestuurd , de meeste wegen waren mooi schoon :P
 
Zo, nog anderhalf uur een cursus over epilepsie en dan....


Herfstvakantieee *O*



Roy blij, heb ik weer tijd om op te ruimen en schoon te maken... :+
 
Kom ik vanmiddag bij de steeg, weet je wie/wat daar zit? Nee, niet kippie ... een dikke audi 3.0 TDI met een agent erin lol. Even een half uurtje daar gezeten, kijken of ie nog weg ging ... maar nee hoor. Reed trouwens wel erg veel politie rond vandaag, paar op de A348 tegen gekomen, bij doetinchem nog drie wagens, bij zelhem nog een motoragent (die niet eens zwaaide, wat een neppert zeg!)

Naja, wel lekker stukje gereden :)
 
Kom ik vanmiddag bij de steeg, weet je wie/wat daar zit? Nee, niet kippie ... een dikke audi 3.0 TDI met een agent erin lol. Even een half uurtje daar gezeten, kijken of ie nog weg ging ... maar nee hoor. Reed trouwens wel erg veel politie rond vandaag, paar op de A348 tegen gekomen, bij doetinchem nog drie wagens, bij zelhem nog een motoragent (die niet eens zwaaide, wat een neppert zeg!)

Naja, wel lekker stukje gereden :)

Was ff een gesprekje met hem aangegaan. Vond ie misschien best leuk :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan