Achterwiel slipt en Eerst niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Denk dat je me niet eens kan bij h ouden als we gaan racen (van ondergeschikt belang bij het beantwoordne van je vraag lijkt me)

het enige is dat ik technisch niks weet over motors .. dat geeft niets, komt vanzelf


en kom met al deze vragen om er meer over te weten
en ik wil niet veel gaan betalen terwijl je dat kan voorkomen door te vragen: GARANTIE !! dus terug gaan.. als je verteld dat je er wheelies mee maakt helpen ze je een stuk minder vriendelijk in ieder geval ;)~
 
Laatst bewerkt:
Als je hard op de motor afremd en een beetje de achterrem kan het zijn dat je slipperclutch zorgt voor een tak tak geluid.
Rem je ook maar iets harder dan blokkeert je achterwiel.
Vraag maar niet wat een slipperclutch is want als je al niet weet wat een lager is dan is het nog makkelijker om een atheïst te laten geloven :+
Verder nog een kleine tip:
Voordat je weer iets post lees eerst eens de techniek sectie hier door en speur ook eens op het net of in de bibliotheek naar onderwerpen of boeken over basistechniek en ga verder met problemen gewoon naar de dealer want met de info die je zou kunnen krijgen kan je toch niets :N
 
..19 jaar en een R6 ?? dit gaat niet goed zo.. of heb je een 25kw kitje :?

Dat zou deze reactie wel verklaren; _O- _O- _O-

en ik had nog een vraag een paar vrienden van mij hebben op me r6 gereden
en ze zeiden van hij rijdt wel lekker maar hij is best wel traag voor een r6
???????

En eerder is hij met deze reactie gekomen;

Denk dat je me niet eens kan bij h ouden als we gaan racen

Whahahahahahaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Mjah ... als TS een paar fototjes van z'n remklauw aan de achterzijde zou kunnen plaatsen (één van de achterkant en één (schuin) vanaf de zijkant genomen) dan zou dat al wat meer uitsluitsel kunnen geven over de toestand van z'n remmerij aan de achterzijde.

Maar ik ben bang dat het meer een gevalletje is zoals dat wat Deadly_Paradox al aankaarte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan