Actie ondernemen tegen commentator Eurosport?

Om dan maar weer gelijk ff te reageren , mijn bericht had dus moeten luiden !

Zid mei er ook idere keer capot aan te ergerren , elke keer dat van , dit hat ik moeten zeggen dat had ik moeten zeggen . Ook dat erdoorheen lullen als de reiders aan het woort zijn is idd nog zo ieds .
Ik luister nog liefer naar de grootste stotterkop van nederlant dan het kommentaar van die goser !!!

Wat mij betrefd komt er snel een facature bij Eurospord !

Komt hed zo beter overheen med het kommentaar van die gozerd ????
 
Idd gezeik is dit. Ik heb toevallig de tt van Assen gedownload met engels commentaar en die maken ook heel wat fouten hoor.

Prima commentaar dus.
 
Laatst bewerkt:
Vooral het gehouwehoer (wat ze vertaling noemen) wat ze doen als er iemand aan het woord is. Vanmiddag uitleg door een technische man over het motorblok... begint er weer 1 tussen door te tetteren met zijn versie van het verhaal. Ik dacht dat alleen duitsers aan vertalen ect ect doen. Wij leren toch allemaal engels, of zie ik het nou verkeerd :?

Verder kijk ik gewoon eurosport met engels commentaar. :)
 
Vooral het gehouwehoer (wat ze vertaling noemen) wat ze doen als er iemand aan het woord is. Vanmiddag uitleg door een technische man over het motorblok... begint er weer 1 tussen door te tetteren met zijn versie van het verhaal. Ik dacht dat alleen duitsers aan vertalen ect ect doen. Wij leren toch allemaal engels, of zie ik het nou verkeerd :?

Verder kijk ik gewoon eurosport met engels commentaar. :)

Kijk jij begrijpt het..... ;)
 
Ik snap die drukte ook niet. Moet je eens naar het verschil luisteren tussen het commentaar van Frank op Eurosport tijdens de finale van de MotoGP Assen en dat van Hans van Loseroord op NL 2. Op NL 2 kwam het over als de gewoonste zaak van de wereld en Frank viel bijna van zijn stoel.
Prima commentaar dus.
 
Ik vond vandaag het commentaar wel okay eigenlijk! Vorige keren heb ik me ook wel wat zitten ergeren. Vandaag (Donington) kon ik toch wel wat enthousiasme bespeuren bij mooie acties, dat maakt het direct al een stuk leuker. :)
 
Ff een plaatje van Frank, voor de fans :) :

FrankieW.jpg
 
De versprekingen kan ik ook wel mee leven hoor, maar ik vind het inderdaad ook vervelend dat ze de rijders en Mamola vertalen. Met het technische stukje is het zelfs nog vervelenders. De man legt iets uit in 10 zinnen en dat wordt dan in 1 zin vertaald, de hele samenhang is uit de uitleg verdwenen en iemand die nog wat meende op te kunnen steken was nu helemaal verloren....

Ik vond het wel leuk dat suzuki die motorfiets zo liet zien. Dat ze de 4 in lijn toonden ipv de V4 kan je moeilijk verassend noemen daar zitten natuurlijk nogal wat zaken op en aan die ze liever voor zichzelf houden. Ook de 4 in lijn was al een paar jaartjes oud.
 
Het probleem is inderdaad het lullen. Als ze nou gewoon is een keer stil zijn zodat je zo'n motor is goed hoort. Bij de BBC doen ze dat vaak wel 1x per wedstrijd. *O*

Als Frank daar zit samen met Patrick van den Goorbergh vind ik het allemaal nog wel te doen. Alleen merk je duidelijk aan Patrick wie zijn favoriete coureurs zijn en dat is wel jammer. Die Job die maakt het allemaal zo erg ik kan die kerel echt niet horen -O-
 
tsja erg slecht commentaar, hebben er totaal geen kijk op :(
als je zegt dat loris capirossi niet gretig genoeg is |( |( |( da is gvd de gretigste coureur van het veld eikels!!! en dat is nog maar 1 opmerking van de vele domme die ze doen...
 
Nix tegen brabo's!!!!

Verder vind ik het commentaar idd ruk, maar goed, ik kijk naar de race, niet omdat ik hen wil horen...

Gelukkig huren ze de commentator van de TT niet in!!!
Alles tegen ;)

woon zelf in b.o.z en kom uut Ass'n.. ik wil nou niet zeggen dat Dentsh zo'n supertaaltje is maar ik word nu zo langzamerhand nogal gek van de bergse accent -O-


:W :W
 
Die kerel doet toch ook commentaar bij RTL motorsport? De helft van de tijd verteld ie al wat er gaat gebeuren, voordat wij het pas zien, ook lekker is dat...
 
het meest irritante is nog wel dat die vent van eurosport begint met non stop ratelen zodra de race van start is gegaan!! dit is nu juist het moment waar ik aandacht wil volgen wat er gebeurt, maar, door een erstig overschot aan (onjuist) commentaar wordt het volgen van de race gewoon moeilijker gemaakt :( |(

trouwens flikt hij dit bijna elke keer als het een beetje spannend wordt.. teveel lullen als je iets spannends wilt volgen... en dan nuttelose ofwel foute informatie uitkramen :z
 
mischien een beetje ot maar t lijkt me lachuh als een van jullie eens zon race download en dan dubbed :D dan hier linken dan dan gaan we kijken of we het beter kunnen.. waar ik wel bijna zkr van ben
 
De beste stuurlui staan aan wal. Ga zelf eens een race presenteren. De grootste brulapen die niets goed vinden, presteren zelf totaal niets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan