Actie ondernemen tegen commentator Eurosport?

mischien een beetje ot maar t lijkt me lachuh als een van jullie eens zon race download en dan dubbed :D dan hier linken dan dan gaan we kijken of we het beter kunnen.. waar ik wel bijna zkr van ben

Zoals al eerder door mij gezegd wil ik helemaal niet beweren dat ik het beter kan, maar er zijn genoeg journalisten of andere lieden in het tv/motorsport wereldje die het wel beter zouden kunnen als Weeink.
Let er maar eens op bij de volgende GP hoeveel keer hij zich verspreekt. Gaat het bijvoorbeeld over Hopkins, zegt ie een heel andere naam.
Daarna zegt hij; o`nee, Hopkins had ik moeten zeggen natuurlijk.
Op zich natuurlijk niets bijzonders als dit een keer gebeurt, maar bij Weeink gebeurt het gewoon iedere GP en ik overdrijf niet; zeker 15 tot 20 keer.
Net als ik steeds denk, wat lult ie nou weer dat klopt helemaal niet zegt hij; onee, dat en dat had ik moeten zeggen natuurlijk... |(
Ik vind dat deze man gewoon niet geschikt is voor dit werk hoe goed hij mischien ook zijn best doet.
Zijn collega Job doet het wat dat betreft veel beter, die praat rustiger en maakt ook geen fouten.
En voordat we allemaal weer beginnen te zeggen dat we geen mensen mogen afzeiken, dat dit weer typisch Nederlands is, dat we het zelf eens zouden moeten proberen bla bla bla, mogen we toch ook wel eens commentaar op iemand hebben?
Ik merk dat ik in ieder geval niet de enige met deze mening ben.
 
Zoals al eerder door mij gezegd wil ik....

(lang verhaal)

kijk hier ben ik het nou helemaal mee eens, dat iemand zich verspreekt is tot daar aan toe, dat het te vaak gebeurd valt ook nog wel mee te leven, maar dat "ohneej ... moet ik zeggen natuurlijk". daar erger ik mij bont en blauw aan, voor de rest de mond dicht tijdens het technische praatje, en je hoort mij niet meer klagen ;) :]

al ben ik het er wel mee eens dat het geen geniaal brein op het gebied van verslaggeving is.. :N
 
Zoals al eerder door mij gezegd wil ik helemaal niet beweren dat ik het beter kan, maar er zijn genoeg journalisten of andere lieden in het tv/motorsport wereldje die het wel beter zouden kunnen als Weeink.
Let er maar eens op bij de volgende GP hoeveel keer hij zich verspreekt. Gaat het bijvoorbeeld over Hopkins, zegt ie een heel andere naam.
Daarna zegt hij; o`nee, Hopkins had ik moeten zeggen natuurlijk.
Op zich natuurlijk niets bijzonders als dit een keer gebeurt, maar bij Weeink gebeurt het gewoon iedere GP en ik overdrijf niet; zeker 15 tot 20 keer.
Net als ik steeds denk, wat lult ie nou weer dat klopt helemaal niet zegt hij; onee, dat en dat had ik moeten zeggen natuurlijk... |(
Ik vind dat deze man gewoon niet geschikt is voor dit werk hoe goed hij mischien ook zijn best doet.
Zijn collega Job doet het wat dat betreft veel beter, die praat rustiger en maakt ook geen fouten.
En voordat we allemaal weer beginnen te zeggen dat we geen mensen mogen afzeiken, dat dit weer typisch Nederlands is, dat we het zelf eens zouden moeten proberen bla bla bla, mogen we toch ook wel eens commentaar op iemand hebben?
Ik merk dat ik in ieder geval niet de enige met deze mening ben.



full
 
engels commentaar, die lui zijn echt good, toby en julian, zitten ook echt op het circuit, ontmoeten de rijders, hebben vaak engelse rijders te gast, en ook nog eens super veel verstand van motoGP, perfect gewoon :}
 
Hij komt uit zwaanshoek daar begrijpen zijn geen Nederlands O-)

Wat een onzinstopic |(

Ik kan het in ieder geval wel schrijven meneer autotechniecus met ie _O- , en oja, begrijpen zijn? wat bedoel je daar mee?
Als je het een onzintopic vind wat doe je dan hier....
 
Ik kan het in ieder geval wel schrijven meneer autotechniecus met ie _O- , en oja, begrijpen zijn? wat bedoel je daar mee?
Als je het een onzintopic vind wat doe je dan hier....
Zo,je snapt dus wel Nederlands :W

Dit is een open forum ,dus kritiek moet je kunnen hebben.
 
Tjongejonge wat een vijandigheid weer, als je nou eerst even het topic goed doorleest voordat je zo voorbarig reageert, dan snap je het mischien wel...

Vijandigheid? Volgens mij was het een niet-vijandige reactie op een stellige opmerking van jou dat ik het niet begrijp. :? Maar goed, laten we er over ophouden.
 
Volgens mij staat er een grote gele punt met een handje :9


Neehee, er moet zo`n klein zwart stipje aan het eind van een zin. 8-)

Maar jongens, wees nou blij met wat je hebt, straks laten ze allard kalff los als reporter, heb je die wel eens horen raaskallen bij de A1GP?
 
Vreemd topic... Ik ben behoorlijk kritisch, maar heb niets aan te merken op Frank Weeink. Een enthousiaste, deskundige commentator, die weet waarover hij spreekt.

Vroeger had je Hans Kieviet: Een grote ergernis. Hans van Loozenoord heeft er wel verstand van, maar die moet schrijven en niet spreken, want dat is een vak apart. Jaap Timmer is natuurlijk ook deskundig, en deed het zeker niet slecht, maar hij miste soms de actie (ter verdediging: hij deed het destijds wel vanaf een piepklein schermpje in de studio in Parijs).

Frank Weeink is voor mij zonder enige twijfel de beste Nederlandse commentator tot nu toe. Collega Job van Oosttrum (spelling?) doet het ook prima wat mij betreft. Ze mogen van mij beiden nog heel lang doorgaan!

Slechtse commentator aller tijden: Jan de Rooij, de omroeper bij de TT en andere evenementen. Dat is echt niet leuk meer, zo triest.

Britse commentatoren zijn vaak wel kundig en enthousiast, maar ik moet zeggen dat het geschreeuw me vaak gaat vervelen. Daarbij komt dat die Engelsen wel erg vaak dezelfde afgesleten uitdrukkingen gebruiken.
 
Vreemd topic... Ik ben behoorlijk kritisch, maar heb niets aan te merken op Frank Weeink. Een enthousiaste, deskundige commentator, die weet waarover hij spreekt.

Vroeger had je Hans Kieviet: Een grote ergernis. Hans van Loozenoord heeft er wel verstand van, maar die moet schrijven en niet spreken, want dat is een vak apart. Jaap Timmer is natuurlijk ook deskundig, en deed het zeker niet slecht, maar hij miste soms de actie (ter verdediging: hij deed het destijds wel vanaf een piepklein schermpje in de studio in Parijs).

Frank Weeink is voor mij zonder enige twijfel de beste Nederlandse commentator tot nu toe. Collega Job van Oosttrum (spelling?) doet het ook prima wat mij betreft. Ze mogen van mij beiden nog heel lang doorgaan!

Slechtse commentator aller tijden: Jan de Rooij, de omroeper bij de TT en andere evenementen. Dat is echt niet leuk meer, zo triest.

Britse commentatoren zijn vaak wel kundig en enthousiast, maar ik moet zeggen dat het geschreeuw me vaak gaat vervelen. Daarbij komt dat die Engelsen wel erg vaak dezelfde afgesleten uitdrukkingen gebruiken.

Hulde voor deze post. Ik ben het er echt 100% mee eens! Over elke naam die genoemd wordt deel ik dezelde mening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan