Adventure crossbaan meeting

Inmiddels lijkt het op radiostilte, maar niks in minder waar.

De Whatsapp spam groep loopt al aardig vol. 13 deelnemers inmiddels.
Nog mensen van hier er bij?
@freon @MichelP @LazyR al bedacht of jullie mee gaan?
De nieuwe locatie maakt e.e.a. wel makkelijker, maar ik heb dit topic niet meer bijgehouden en dus al wat gepland dit weekend. Andere keer.
 
Ahh ik zie dit helaas veel te laat.
Donderdag ga ik ook niet redden helaas.
Wellicht is het een succes en komt er een keer een vervolg? Dan wil ik ook wel mee, wel met een crosser/enduro maar ik kom dan vooral voor de gezelligheid
 
Dit jaar is ook de eerste keer en een beetje een experiment. Vooral voor de niet crossers die op hun Adventure meer willen, maar geen kans zien leek me dit een mooie optie.
Die weten dan ook of hun grens bereikt is natuurlijk.
 
Dit jaar is ook de eerste keer en een beetje een experiment. Vooral voor de niet crossers die op hun Adventure meer willen, maar geen kans zien leek me dit een mooie optie.
Die weten dan ook of hun grens bereikt is natuurlijk.
Als we een vast aantal mensen hebben die hier interesse in hebben, kunnen we omstebeurt het boeltje organiseren. Als we met 10 man zijn zou dit feestje dan wel eens regelmatiger plaats kunnen vinden:t
 
Morgen is wat kort dag, maar leuk initiatief! Zou zo'n geveegde baan ook te rijden zijn op een CB500X? Niet echt een allroad natuurlijk, maar zand/modderpaden en boerenweggetjes gaan prima weet ik inmiddels.
 
Ik rij misschien ook mee, als het nog te regelen valt. Heb niet eerder dit forum gezien dus moet nog wat voorbereidingen treffen. Ik rij in ieder geval richting Landsard
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan