Adventure crossbaan meeting

Dit lijkt me wel vet! Maar met tdm 850 geschikt? Zitten sowieso wegbandjes onder nu. Uiteindelijk wil ik wel een crosser maar dat ligt nu niet binnen de mogelijkheden. Heel gaaf initiatief in ieder geval.
Ik zou het niet doen...
 
Ik weet uit ervaring dat je door de standaard schokbreker heen stampt bij sprongen, en je rijd deuken in je voorbochten als je stevige randen op en af klapt. De zithouding is oké, maar het is 110% een straatmotor met te zachte vering en te weinig grondspeling voor grover werk
 
Ik weet uit ervaring dat je door de standaard schokbreker heen stampt bij sprongen, en je rijd deuken in je voorbochten als je stevige randen op en af klapt. De zithouding is oké, maar het is 110% een straatmotor met te zachte vering en te weinig grondspeling voor grover werk
Oke dank je, goed om te weten. Niet doen dus.
 
Vraagje. Wat gebeurt er bij slecht weer. Krijg je dan je geld terug van Heerde?
 
Ga ik nog contact over op nemen. Bij te slecht weer voor crossers zegt Heerde het af en krijg je het geld weer. Bij tussenin weer is het normaal voor de huurder. Misschien dat er wel eea af te spreken is met een groep als dit.
 
Aangezien we tussen enduro's rijden en ik als relatieve beginner in het losse spul met een motor van 180kg rijd met straatgerichte noppen ga ik passen.
 
Aangezien we tussen enduro's rijden en ik als relatieve beginner in het losse spul met een motor van 180kg rijd met straatgerichte noppen ga ik passen.
Maar wat is er veranderd tov de oorsponkelijke opzet dan?
 
Aangezien we tussen enduro's rijden en ik als relatieve beginner in het losse spul met een motor van 180kg rijd met straatgerichte noppen ga ik passen.

Die baan is zo groot. En je zal het zo druk hebben dat je ze niet eens opmerkt.
 
Aangezien we tussen enduro's rijden en ik als relatieve beginner in het losse spul met een motor van 180kg rijd met straatgerichte noppen ga ik passen.
Nog even gekeken welke motor jij hebt, je hebt zo ongeveer de meest geschikte Adventure die er bij zit :t
Welke straatgerichte noppen hebben we het over. Het kan al snel goed zijn.

Welliswaar op een andere baan, maar dit is een 225 kg Transalp uit 1995 op K60's. Ik heb zelfs nog wel een setje volbloed cross/enduro banden voor je 140-80-18 en 90-90-21. Zelf monteren, maar zelfs de bandenlepels heb ik er wel voor je bij :9

Edit: Op een GS1250, Afrika Twin, KTM 1290 Adventure enz zouden echte noppen wel fijn zijn, maar die TR durf ik met minder ook echt wel aan.
De crossbaan die je hier onder ziet ben ik op een Versys 300 (ook 180kg+ met alle rekken enz) al eens rond geweest op Avon Trailriders.


 
Laatst bewerkt:
En vergeet niet dat de enduro's zo'n dag vaak mogelijk maken.
Als er genoeg zware motoren zijn om de boel te bekostigen haak ik anders wel af. :t

Heb vrij gevraagd, even afwachten
 
En vergeet niet dat de enduro's zo'n dag vaak mogelijk maken.
Als er genoeg zware motoren zijn om de boel te bekostigen haak ik anders wel af. :t

Heb vrij gevraagd, even afwachten

Weet je al wanneer het is dan?
 
Datum voorstel is 20 oktober! Graag iedereen die aangegeven heeft interesse te hebben aan-/af- melden.

Bij meer dan 10 personen die kunnen ga ik reserveren.

Ik ga er vanaf nu ook van uit dat wie zich voor 20 oktober aanmeld ook garant staat voor de 40 euro. Die moet ik namelijk ook uitgeven en voorschieten!
Kun je na het uitzetten van de reservering plots niet meer en staan er daarom minder dan 10 man op de lijst...? Dan zelf graag reclame maken of je bent de 40 euro kwijt :9
Zie deze en de OP.
 
Terug
Bovenaan Onderaan