Adventure-touren op een Harley Davidson: Pan America 1250

En als ze er meer geleverd hadden gekregen, hadden ze er meer verkocht.
Ze waren snel uitverkocht afgelopen jaar...
 
20220212_153614.jpg

Tijd voor de lente. Ik zit teveel op motorforum.
 
De mijne mag over twee weken naar de dealer. Handgreep achterop is een recall voor, en het display ook. Laatste is een legal/softwaredingetje, bij minder dan 0 graden kan het scherm op zwart gaan, en zonder werkende snelheidsmeter ben je in overtreding _O- De mijne blijft gewoon lekker binnen bij vorst, mais bon.

De lettertjes van de tripmeters zijn na de update ook wat groter, begreep ik.
Ben benieuwd of ze het probleem met de klok ook eindelijk hebben aangepakt (die te traag loopt en dus steeds verder achter loopt, zonder de bluetooth sync althans).
 
Laatst bewerkt:
Toevallig nog andere mensen uit dit topic die zaterdagochtend ook meerijden naar het Norton museum?
 
Hallo mede forumers, is er iemand wie weet van de pan am hoe breedt hij bij het stuur is van links naar rechts. ( max breedte motor )

dit ivm doorgang opslag. Anders wordt het toch echt met een meetlint meten of de deur vergroten :P.

alvast bedankt
 
Weet ik niet, maar het stuur is behoorlijk breed. Als ik hem m'n achtertuin in wil krijgen dan draai ik eerst 1 stuurhelft erin met de motor schuin de andere kant op en daarna de andere kant. Zo gaat het prima :)

Kan hier trouwens ook niet precies haaks de poortdeur naderen omdat ik ook nog een bocht moet maken vanuit een achterom zeg maar.

Ben nu in de Alpen met het ding, dus het ff opmeten voor je kan ik nu niet.
 
De mijne mag over twee weken naar de dealer. Handgreep achterop is een recall voor, en het display ook. Laatste is een legal/softwaredingetje, bij minder dan 0 graden kan het scherm op zwart gaan, en zonder werkende snelheidsmeter ben je in overtreding _O- De mijne blijft gewoon lekker binnen bij vorst, mais bon.

De lettertjes van de tripmeters zijn na de update ook wat groter, begreep ik.
Ben benieuwd of ze het probleem met de klok ook eindelijk hebben aangepakt (die te traag loopt en dus steeds verder achter loopt, zonder de bluetooth sync althans).
Enne wat is de uitkomst van het dealer bezoek (update) ? Ik ben ook om, en ga voor de “Dirt-Glide” 😉
 
Heb hem laatst ook zien staan bij de dealer en ik dacht ook gelijk: wat is dat ding lelijk! Anderzijds het is een allroad en dan mag het wel een beetje Mad-Max zijn! Functie boven vorm. Wel goed om te zien dat Harley vernieuwingen aandurft na zo'n lange tijd van stilstand. Denk ook aan hun elektrieke avontuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan