Yamaha FZR 600, 22000 km, 1990, kleur zwart, 2500 euro
veel te weinig km's gelopen, kan drie dingen betekenen. # er is weinig mee gereden, # de tellerstand klopt niet # de motor was zo onbetrouwbaar dat ie vaak in de garage gestaan heeft. normaal gesproken is een FZR benzine en olie op peil houden, spanningsregelaar origineel houden (koeling) of extra koelen en dan staat er zo 55.000km op de klok (staat op de mijne ook en de mijne is van 92 en zou je mogen kopen voor 500 euro minder).
Honda CBR 750, 30000 km, 1987, zwart-rood, 2700 euro
honda is normaal starten en wegrijden, dit modelletje heeft wel eens ooit problemen met de kleppen, distri en de versnellingsbak. met deze leeftijd weet je nooit of je zo'n bak koopt waar je nog eens 30.000 op kunt zetten zonder enig probleem of dat je elke week stil staat. BEHOORLIJK prijzig overigens wat 2 dingen kan betekenen. # vorige 'eigenaar' heeft veel onderhoud gedaan aan de brommer en wil dat terugverdienen # vorige eigenaar weet niet wat de ECHTE waarde is.
Kawa ZZR 600, 2200 miles, 1992, zwart,2900 euro
amerikaanse fiets, met 50 mijl/uur voorbij een flitspaal in de bebouwde kom is NIET, ik herhaal NIET leuk. als ze hem zelfs in de VS al niet meer willen (en daar rijden ze alleen stapvoets met een dik wijf op de buddy) tja.. anyway, zeer weinig km's (denk dat het ook eerder 22.000mls is). prijs vind ik SCHANDALIG hoog voor een 92-er kawa. ik weet er zo enkele te staan die je voor 1000 euro minder op je naam hebt staan met dezelfde specs. deze motor heeft een tweeledig karakter. der zijn mensen die rijden kawa en hebben nooit ergens last van, andere hebben de typisch kawa probleempjes (verdampte benzine na warme start, altijd startproblemen enz enz).
Honda CBR 600, 43000 km, 1992, wit,rood,blauw, 2200 euro
de standaard ragbak voor elke 'sjonnie', ik vergelijk hem altijd met de golf-gti van de motoren. enig verschil is wel dat er ook goede CBR600's zijn
deze fietsen heb je in 3 soorten. de perfect onderhouden fiets, de verwaarloosde fiets en de compleet afgejakkerde fiets. meestal kun je wel zien tot welke categorie de fiets behoort.
suc7
(ps, heb je al GEREDEN op deze fietsen ? dat is eigenlijk het belangrijkste. er zijn namelijk GENOEG fietsen en mij lijkt het zinvoller om eerst te kiezen welke motor het fijnste voor jou rijdt, en DAN gaan kijken welke fiets met welke leeftijd enz je gaat kopen)