Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vergeet de 650 en 1000 Versys niet.
Souplesse van de 3-cilinder heeft mij over de streep getrokken om een Speed Triple te kopen, dus ik zou denk ik ook voor de tiger gaan. Over 't algemeen vindt ik de Tiger ook iets kwalitatiever (minder 'plastic-fantastic') overkomen dan de Vstrom, maar dat zal wel aan mijn smaak liggen. Heb deze modellen zelf niet allebei gereden, dus meer kan ik er niet over zeggen.
Ik heb nooit iemand achterop, maar van wat ik erover lees is de TDM ook goed geschikt voor twee personen. Als de dealer er eentje heeft staan, zou ik er zeker ook een stukje op rijdenHeb de versys ook in hoofd gehad, nieuw model is prachtig. Maar de oude is wat tegenvallen met die voorkant maar is idd misschien een hele goeie fiets.
Tdm900; is die ook comfortabel genoeg voor de duo? Dacht ook aan een vfr maar denk dat ik het bij een volledige rechte houding ga houden indien mogelijk maar ja, misschien morgen met erop te zitten kan dit veranderen als het uiteindelijk morgen doorgaat, anders sowiezo volg week
Vind veel informatie over de motoren, van een meer dan een anders (bv dl 1000 vind je veel of pan european enz, tiger is wat beperkter)
Ik heb nooit iemand achterop, maar van wat ik erover lees is de TDM ook goed geschikt voor twee personen. Als de dealer er eentje heeft staan, zou ik er zeker ook een stukje op rijden
@Downsider: ja heb dit ook gehoord. Sommige zijn voor die soepelheid, andere niet. Een testrit zal dit uitwijzen voor mij. Moet wel zeggen vtwins vind ik erg aangenaam. Maar ja heb geen ervaring nu met 3 of 4 cilinders dus dit ga ik ook is moeten zien hoe dit voelt
Zsl volgende week gaan, wat persoonlijks tussengekomen. Zie wel dat hij een tdm heeft dus ideaal. Alle modellen in 1 zaak dus ga goed kunnen testen en aanvoelen wat het beste voelt.
Dus zover modellen om te bekijken
Vstrom 1000
Vfr 800 vtec (denk dat dit het enigste was dat hij had)
Tdm900
Tiger 1050
Evt versys 1000
Nog modellen dat ik ben vergeten?
Was die oxidatie ook schadelijk voor de werking van de motorfiets dan? Dat aluminium op den duur gaat oxideren is een gegeven. Meestal is het alleen lelijk maar daarvan valt je motor niet uit mekaar.Grappig,
wij vissen in dezelfde vijver. Ik heb ook de TDM 900 gehad en nu rijdt ik de Kawasaki Versys 1000 (2017).
TDM heb ik ook bijna 50000 km probleemloos mee gereden. Grootste probleem was dat ik toen zomer en winter doorreed en de TDM bijna uit elkaar viel door de zoutproblemen. De bloemkolen zaten op het aluminium. Voor de rest een probleemloze motor waar mevr. Hansss ook heerlijk achterop zat.
Oh ja. De V-Strom 1000 heb ik ook ooit op proef gereden. Na 5 km heb hem weer gauw terug gebracht naar Motoport. Ik vond het een grote lompe bak Maar ook dat is een persoonlijk iets, je moet dus vooral zelf gaan proefrijden.
Was die oxidatie ook schadelijk voor de werking van de motorfiets dan? Dat aluminium op den duur gaat oxideren is een gegeven. Meestal is het alleen lelijk maar daarvan valt je motor niet uit mekaar.
Oxidatie aan blok, buiten vorkpoten, chromen sierspul zie je vaak maar is niet echt schadelijk.
Hoe is de verbruik van een Tiger 1050? Vanaf bj 2008
Zie vstrom 1000 1:14 ongv van meeste gebruikers, niet altijd zo maar toch het meeste dat ik zie
Om rekening mee te houden met dat de bedoeling ook veel w/w verkeer ook te doen is
Meeste is de fun factor maar verbruik weten van elke motor ongeveer. Vind ik een plus punt
Ja heb dat idd ook gehoord van de koppel haha vind mijn sv650 a verslavend dat optrekken enz dus ben benieuwd voor die 1000+ koppel
Vind wel funny dat de tiger wat zuiniger klinkt dan de vstrom. Hoe komt dit? Of is het ene hetzelfde als het anders als het over snelweg gaat 35kms