al dat geflitst... kassa denkt Donner !!

ik ben geflitst in de gemeente heemskerk,32 km te hard...er staat in "u heeft een strafbaar feit gepleegd"...205 euro...nou-ja shit happens,maar kom ik nu ook teboeken te staan??? of is het betalen,en gewoon weer knallen??

niet voor de rechter betekent : betalen en weer knallen :Y
 
Ik voel een "ikrijteharddusgaikoppliesieagentenscheldenalsikgepaktwordt" topic aankomen :z

"ikrijvolgensdebordendiederegeringoveralnutteloosronstrooidterapwantderegering-spendeertvééltevéélgeldaannuttelozeprojectenwaardooraltijdgeldtekortheeftdiede-regeringdanmaarbijdeargelozechauffeurgaathalenendiebordenhebbennietsmetveiligheid-temaken"-topic

uiteraard hebben JULLIE wel voor DEZE regering gekozen (dit weze een wijze les waaruit men kan leren in de toekomst).
ik spreek uit het BE standpunt en ook daar hebben de ANDEREN voor ?onze? regering gekozen (onze ministers zijn dezelfde matenaaiers als bij jullie als het op "verkeersveiligheid" aankomt)

edit: even wat koppeltekens tussengeplaatst, anders vern€uk IK de layout
 
ik ben geflitst in de gemeente heemskerk,32 km te hard...er staat in "u heeft een strafbaar feit gepleegd"...205 euro...nou-ja shit happens,maar kom ik nu ook teboeken te staan??? of is het betalen,en gewoon weer knallen??

Overschrijdingen van meer dan 30 km worden genoteerd, indien je binnen een jaar weer een dergelijke overtreding maakt is de kans groot dat je moet voorkomen.

Oppassen dus.
 
shit vind 't artikel niet meer maar ik vrees da je toch gaatm oeten betalen

had een artikel in de krant zaterdag

man 2 x geflitst op dezelfde weg

1 x mobiel en 1 x langs een paal en hij heeft beide moeten betalen terwijl er maar 5 minuten tussenzat of zo
 
Laatst bewerkt:
"ikrijvolgensdebordendiederegeringoveralnutteloosronstrooidterapwantderegering-spendeertvééltevéélgeldaannuttelozeprojectenwaardooraltijdgeldtekortheeftdiede-regeringdanmaarbijdeargelozechauffeurgaathalenendiebordenhebbennietsmetveiligheid-temaken"-topic

uiteraard hebben JULLIE wel voor DEZE regering gekozen (dit weze een wijze les waaruit men kan leren in de toekomst).
ik spreek uit het BE standpunt en ook daar hebben de ANDEREN voor ?onze? regering gekozen (onze ministers zijn dezelfde matenaaiers als bij jullie als het op "verkeersveiligheid" aankomt)

edit: even wat koppeltekens tussengeplaatst, anders vern€uk IK de layout

Op de groene naiefelingen na heeft geen enkele partij glashard in hun program staat , laten religeuze terroristen lopen en naaien mensen voor 2 km en als dat niet genoeg oplevert verlagen we overal de snelheid....
en vinden het raar als mensen ons met de nek aankijken

je kan er maar op één manier ze aanpakken en dat is in het stemhokje.....
Blijf niet weg zo van er veranderd niks , maar stem op kleine oppositie partijen
en niet op de grote 6 .....
 
"Op die groene naivelingen na" *zucht...*
Beste maat, noem eens een `groene´ partij die in de regering zit...
Geloof toch echt dat de midden/rechtse partijen hier de beleidsmakers zijn!
 
"Op die groene naivelingen na" *zucht...*
Beste maat, noem eens een `groene´ partij die in de regering zit...
Geloof toch echt dat de midden/rechtse partijen hier de beleidsmakers zijn!

Er zit nu geen groene partij in het kabinet.
Maar groen links heeft als enige wat transport onvriendelijk kletskoek....

de huidige club zit er alleen voor de centen en de rest niks
 
maar ik ga er van uit dat je met de motor bent geflitst, dan hebben ze toch een keer je voorkant? of stonden ze aan tweekanten. Anders bezwaar aantekenen tegen de voorkant flits, ze kunnen namelijk moeilijk beweren dat het dezelfde motor is als de achterkant. Want jij gaat natuurlijk niet 2 keer dezelfe weg rijden ;)


* voor de ridders, ja ze kunnen vast wel bewijzen dat de voorkant foto dezelfde is als de achterkant foto, maar je moet ze wel laten werken voor dat geld he O-)
 
maar ik ga er van uit dat je met de motor bent geflitst, dan hebben ze toch een keer je voorkant? of stonden ze aan tweekanten. Anders bezwaar aantekenen tegen de voorkant flits, ze kunnen namelijk moeilijk beweren dat het dezelfde motor is als de achterkant. Want jij gaat natuurlijk niet 2 keer dezelfe weg rijden ;)


* voor de ridders, ja ze kunnen vast wel bewijzen dat de voorkant foto dezelfde is als de achterkant foto, maar je moet ze wel laten werken voor dat geld he O-)

ik ga uiteraard de foto's opvragen... las ze er zijn ! hte kunnen ook mobile BOA's zijn...
 
Minister van verkeer en waterstaat:

Karla Peijs (1944) is voor het CDA lid geweest van de Provinciale Staten in Utrecht en van het Europees Parlement. Ook heeft zij economie (ze denkt an de knaken!) gedoceerd aan de Hogeschool Utrecht. Het is de eerste keer dat zij plaatsneemt in een kabinet. EN HOPELIJK OOK DE LAATSTE X

ALS JE DAN WILT KLAGEN:
Vraag: Hoe schrijf ik een kamerlid?
Antwoord:

Aan een kamerlid schrijven is heel gemakkelijk. Dat hoeft niet in gewichtige taal en niet met omzichtige beleefdheidsformules. Kamerleden heten gewoon mevrouw of mijnheer. Iedere boodschap voor een kamerlid kunt u rechtstreeks aan hem of haar richten, met als adres: Postbus 20018, 2500 EA Den Haag.

Wilt u meer dan één kamerlid of fractie een brief schrijven, dan is het mogelijk (en goedkoper) om de brieven in één enveloppe te verzenden en te richten aan de chef Postzaken van de Tweede Kamer, Postbus 20018, 2500 EA Den Haag. Daarbij moet u dan wel het verzoek doen om de brieven door te sturen naar de kamerleden of fracties die u wenst te bereiken.

U kunt ook berichten naar de Kamer sturen via de telefax (070-3654122). Faxberichten worden niet vermenigvuldigd.


hopend jullie genoeg geinformeerd te hebben
Greetz Vasily :W
:+ :+ :+ :+
 
Aan een kamerlid schrijven is heel gemakkelijk. Dat hoeft niet in gewichtige taal en niet met omzichtige beleefdheidsformules. Kamerleden heten gewoon mevrouw of mijnheer.
Wat denken ze wel, dat ze anders met 'your royal highness' worden aangesproken? :z :P
 
Minister van verkeer en waterstaat:

Knip, knipperde knip.

hopend jullie genoeg geinformeerd te hebben
Greetz Vasily :W
:+ :+ :+ :+

Je kunt natuurlijk ook gewoon een bommelding doen, staan ze allemaal tegelijk buiten en bij elkaar O-)

"Hoor ik nu iemand zeggen om dan met een AK47 de vraag te stellen :X "
 
Ik vermoed door een vliegende flits brigade... maar ik ben dus heen en terug gepakt. 6 minuten verschil..

heen en terug, dat is dus een keer voorkant en een keer achterkant op de foto, dus maar een bon. Of zie ik dat verkeerd.
 
Heb er ook 2 binnen,..
om 15:00 op de Purmerenderweg bij Purmerend,..81 waar ik 60 mocht.
En toen om 16:01, op de terugweg, nog een,...73,..waar ik 60 mocht,,..

Heel Frustrerend,..ze staan daar nooit, heb ook helemaal niets gezien,..misschien zaten ze te laseren vanuit een auto,...kutho#ren :( :(

Ik ben nog nooit gelaserd zonder staande gehouden te worden. Dus hoe deden ze dat bij jouw? Laseren en achteraf de bon sturen?


Hatsikidee :] :] :]
 
Nederland is erg bekrompen en star geworden waar het verkeer niet meer leeft maar afgetrimt wordt als een melkmachine.

En nog een ding wat mij enorm opviel in het verkeer Nederlanders rijden allemaal links :N , neem eens een kijkje in Belgie daar zijn ze rechts ;) . En in Frankrijk weten ze wat door rijden is.
 
Nederland is erg bekrompen en star geworden waar het verkeer niet meer leeft maar afgetrimt wordt als een melkmachine.

En nog een ding wat mij enorm opviel in het verkeer Nederlanders rijden allemaal links :N , neem eens een kijkje in Belgie daar zijn ze rechts ;) . En in Frankrijk weten ze wat door rijden is.
Hmmmm, Frankrijk. je mag er 130. op de rechterstrook rijdt bijna niemand en als wel, dan met 110. midden rijden ze idd strak 130 maar ik heb toch 3x de bermuda inhaalmanoeuvre moeten doen. wat dat is? als ik op de linkerstrook 200+ rij (koekblik met Xenon aan dus niet echt onzichtbaar) en zij komen naar links duik ik gelijk rechts er voorbij en weer gelijk naar links.
 
Hmmmm, Frankrijk. je mag er 130. op de rechterstrook rijdt bijna niemand en als wel, dan met 110. midden rijden ze idd strak 130 maar ik heb toch 3x de bermuda inhaalmanoeuvre moeten doen. wat dat is? als ik op de linkerstrook 200+ rij (koekblik met Xenon aan dus niet echt onzichtbaar) en zij komen naar links duik ik gelijk rechts er voorbij en weer gelijk naar links.
stoer..maar uh wat draagt dit bij aan het topic? :X

:W
 
Nederland is erg bekrompen en star geworden waar het verkeer niet meer leeft maar afgetrimt wordt als een melkmachine.

En nog een ding wat mij enorm opviel in het verkeer Nederlanders rijden allemaal links :N , neem eens een kijkje in Belgie daar zijn ze rechts ;) . En in Frankrijk weten ze wat door rijden is.
Zou ik ook last van hebben als ik op een racemonster zou rijden.
 
Nederland is erg bekrompen en star geworden waar het verkeer niet meer leeft maar afgetrimt wordt als een melkmachine.

helemaal eens.. typisch Nederland overigens. WIj moeten ons als brave schapen op de wegen verplaatsen. Allemaal netjes achter elkaar, tussen de 4 dubbele strepen :Z en vooral op constante en lage snelheid. Want, zo beredeneert men, dan zijn we VEILIG bezig en vader OVERHEID is watcing you. Aan het eind van de dag horen we allemaal thuis te zijn en netjes TV kijken waar we verder mogen suffen op het gefiltreerde TV aanbod, die overigens VEILIG is voor de nette burgers.. :z
Alles onder control........... :Z
 
Nederland is erg bekrompen en star geworden waar het verkeer niet meer leeft maar afgetrimt wordt als een melkmachine.

En nog een ding wat mij enorm opviel in het verkeer Nederlanders rijden allemaal links :N , neem eens een kijkje in Belgie daar zijn ze rechts ;) . En in Frankrijk weten ze wat door rijden is.

Uit persoonlijke ervaring kan ik u meedelen dat België verre van rechts is. Bij ons rijden evenveel (nederlandse, duitse, ... belgische) chauffeurs aan 96 over de 3e band hoor in een poging om 2 elkaar voorbijstekende vrachtwagens te passeren.

Ik heb nu ook niet echt het gevoel dat er in BE minder geflitst wordt dan in NL, op brandstofgebied is enkel de diesel hier wat goedkoper dacht ik, autobelastingen worden op een iets andere manier gerekend (cylinderinhoud) maar zijn ook niet van de minste. (in NL zijn er WEL stukken autosnelweg waar vrachtwagens tijdens de spits NIET mogen voorbijsteken (niet mogen maar wel doen uiteraard)

Automobilisten zijn inderdaad de gemakkelijkste melkkoeien geworden. Ik vraag me nog altijd af wanneer er eens geprotesteerd zal worden tegen deze gang van zaken. (Hoe komt het toch dat er iedere keer "Zwarte" zondagen komen??)
 
stoer..maar uh wat draagt dit bij aan het topic? :X

:W
Heeft weinig met stoer te maken.
Wat het bijdraagt? Dat het ene land wat soepeler is met de regels dan het andere maar het kijkgedrag overal even beroerd is.
Is het zo wat duidelijker?
Het was een voorbeeld dat dat moest uitbeelden. maar dan krijg je weer een :? reactie.
Dat het hier k*t geregeld is hoef je eigenlijk geen Topic meer aan te wijden.
Als je dat wil veranderen zul je iets moeten ondernemen en de handen ineen slaan.
Gepraat is er wel genoeg :Z :W
 
Heeft weinig met stoer te maken.
Wat het bijdraagt? Dat het ene land wat soepeler is met de regels dan het andere maar het kijkgedrag overal even beroerd is.
Is het zo wat duidelijker?
Het was een voorbeeld dat dat moest uitbeelden. maar dan krijg je weer een :? reactie.
Dat het hier k*t geregeld is hoef je eigenlijk geen Topic meer aan te wijden.
Als je dat wil veranderen zul je iets moeten ondernemen en de handen ineen slaan.
Gepraat is er wel genoeg :Z :W
ah oke :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan