all risk dikke fiets

uh, ik betaal 50 euro p/m. GSX-R600 uit 98, 72% korting, allrisk, rechtsbijstand, opzittendenverzekering(waarom weet ik bij god niet, singleseatje is er nog nooit afgeweest. Dit moest ik toch maar eens opzeggen... ;) ). Oh, en ik ben 26. (Nou ja, bijna 27...)
Ik rijd pas 1 jaar motor, maar de korting van mijn auto is ook overgezet naar mijn motor.

Bij mijn ongelukje laatst was er de volgende dag al een schadeexpert bij mijn motor, en 4 dagen daarna was het gehele bedrag al gestort.
En toen begon het wachten op de reparatie...

Verzekerd bij http://www.braacx.nl.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m´n R1 allrisk bij Orion Direct, en betaal 66 euro per maand inclusief opzittendeverzekering. Wel met stallingsclausule (´s nachts binnen) en ART-sloten.
 
shit zeg. risicogroep!

ik betaal voor mijn R6 90 euro per maand. ook bij unive. geen schadevrije jaren.
ben 24. geen alarm.Unive betaalt geloof ik max 13.000 euro uit als je je nieuwe fiets kapot rijdt. niet leuk om een nieuwe 1000cc te verzekeren bijvoorbeeld. maar ik geloof dat jou R1 2ehands was? dus voor jou maakt het niet uit toch?

wel lekker goedkoop 400 euro per kwartaal. zoals gezegd betaal ik 90 euro per maand voor een R6. ook unive. heb jij er nog een alarm op zitten?

Met alarm idd..(prijzige komt doordat ik naast A'dam zit :X )

Daarom houd ik de motos altijd net onder die 13k aankoop.. O-)
Beide R'1 heb ik mijn aankoop bedrag vergoed gekregen.. :)
 
All risk voor bijna 70 euro/maand (ca.700/jaar)
Eric, gaan er in het Westland maar 10 maanden in 'n jaar? 8-) 8-)

Ja, ja. Heel scherp. Op een 1000 gaat het zo snel dat je maar 10 maanden nodig hebt per jaar.
Maar de premie is minder dan 70 per maand. Volgens mij betaal je ook eenmalig zoiets als assurantie-, afsluit- en administratie kosten.
Hoe het exact zit bij mij is minder interessant voor je omdat het per geval anders ligt.
Comprende?
 
460 euro per kwartaal, incl strafrechtelijk verleden + startonderbreker + ART slot + opzittende verz + meeverzekerde kleding etc. en bij diefstal etc. de nieuwwaarde incl. accesoires terug, voor een R1 2004 :o
 
ik wa + diefstal...en betaal 172 euro per jaar...
dat vind ik al meer dan zat....gewoon niet vallen...en dan hou je een hoop duiten in de broekzak... :)
 
Dus als je een tweede hands fiets koopt van zeg maar een jaar oud,je rijdt hem per ongeluk plat.Beur je dan geen nieuwwaarde?

je krijgt max 13.000 euro vergoed. ook al rij je je week oude MV agusta of bennelli de sloot in.

nieuwwaarde en 2ehands fietsen is een heel ander verhaal. lees daarvoor de polisvoorwaarde, want dat weet ik ook niet uit mijn hoofd. ik weet alleen dat alles boven de 13.000 euro niet verzekerd is bij Unive

ik wa + diefstal...en betaal 172 euro per jaar...
dat vind ik al meer dan zat....gewoon niet vallen...en dan hou je een hoop duiten in de broekzak...
Ik betaal ongeveer 1000 euro per jaar allrisk. dan moet ik dus 10 jaar niet op mijn bek gaan om 'verlies' te gaan draaien. kleine kans. komt ook nog eens bij dat je no-claim steeds hoger wordt en het jaarbedrag steeds lager. dus eigenlijk wordt die 10 jaar ook steeds langer.

komt nog bij dat ik niet zo even 12.000 euro in mijn kontzak heb zitten, mocht ik mijn motor in de poeier rijden.

natuurlijk zou ik een oudere motor of een supermotard oid niet allrisk verzekeren. maar met een motor die meer dan 10.000 euro waard is zou ik geen risico durven lopen. een ongeluk zit in een klein hoekje.

maargoed. ik vind het wel erg dapper van je Napo. om de 'gok' gewoon te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Weer allerhande verzekeringen afgebeld,


conclusie,Univé is tot nu de voordeligste en heeft verder geen vreemde voorwaarden.
prijs jaarpremie,€1415,-zonder SCM alarm,zonder ART slot.

Druk je er een alarm op?Gaat er 500,-pleuro af...


Toch nog even de kleine lettertjes lezen.... ;)
 
Straks is de KNMV voor mij het goedkoopst (als ik een nieuwe motor koop dan). Want kan i.s.m. de dealer dan heel goedkoop een verzekering afsluiten. I.p.v. 1800,- per jaar betaal ik dan 600 :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan