Alleen foute motoragenten of zijn er ook goeie?

Vind de topictitel een beetje raar...is ook al oud....

Beetje suggestieve en tegelijkertijd retorische vraag..
 
Misschien kom ik mijn volgende setje wel bij jou halen,....ben ik dan een goede? :9 ;)
Dat geeft zeker pluspunten! :+ Je bent natuurlijk welkom.
Maar alle gekheid op een stokje (dat zeg ik vaker, maar ik heb eigenlijk nog nooit gekheid op een stokje gezien.... Hoe zou dat eruit zien?), in alle beroepsgroepen, culturen en geloven heb je goede en slechte mensen. Ik ben niet bevooroordeeld, en kan met de meeste mensen goed door een deur..... (ik heb gelukkig wel 2 brede garagedeuren...)
 
Whaha ik schrok me net de pleuris... sta je netjes voor een stoplicht te wachten, komt er iemand naast je staan. Opzich geen probleem, alleen deze motor had rood/blauw reflecterende stickers en dr zat een agent op :+

Hij sprak me aan, dus ik begon al te rekenen... 30 te hard binnen bebouwde kom.. eurotje of 100 ofzo, open pijp zal ook wel 100 zijn, sticker op kentekenplaat zal wel 30 euro zijn..

Totdat deze agent mij de legendarische woorden bracht... stevig windje hé, maar wel lekker! *D

Mn bek viel open van verbazing en voordat ik nog iets terug kon zeggen sprong het licht op groen en reed ik er maar weer vandoor... nogsteeds enigzins verbaasd.

Goeie kerels die motoragenten, ze komen alleen altijd op momenten waarneer je ze niet verwacht ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Hell ;)

Werk je ergens in t Udense Industrie terrein ?
Ehm ikke wel, maar daar vroeg je niet om :X

Over de motor coppers, ik heb tot nu toe nog geen enkele foute ervaring met die mannen.
Heb wel respect voor ze, ze zetten zich in weer en wind in voor de handhaving en dat is niet mis.

Verder heb ik nog maar 3x een motor agent echts gesproken na aanhouding.

1x leuk gesprek gehad en hij liet vol trots zien dat hij z'n steppie's over de grond had gereden in een bocht!!
De beste jongen had zelf zoals hij vertelde nog niet het geld voor een eigen motor maar z'n droom was wel een SS bike om daar heerlijk mee te sturen en ook absoluut knee downs mee te maken.
Verder was hij erg onder de indruk van m'n maatje John en heeft zeker 30min nog staan te kijken wat John op z'n bike uitspookte.

2x kreeg ik een tip om beter MET knipperlichten te rijden ook al mag het zonder.
Over het open trekken van de motor van m'n maat die voor mij reed werd niks gezegt.
Toen we vroegen wat hij van die actie vond vertelde hij dat hij wel snapte dat het gas even open ging zodat hij de aankomende bocht mooi kon nemen.
ik had geen gas gegeven omdat ik die motor achent in m'n spiegel zag rijden.
Na een kort motor gesprekje zijn we beide weer verder gegaan.

3de keer is waarschijnlijk niet echt geloof waardig.
We zijn deze na zomer aangehouden op het einde van een 50 weg.
Dit omdat wij het gas open trokken en een hogere snelheid behaalde dan dat de motor van de motor agent reeds achter ons op top kon halen.
Einde van de weg stonde wij te wachten op de groep alleen kwam er dus een motor agent om de hoek aan zeilen.
Resultaat;
leuk gesprek handje schudden en weer verder rijden zonder enige boete of wat dan ok!!!
Geweldige vent dus!
 
Laatst bewerkt:
Ik had vanmiddag ook iets leuks met de politie.. Ik reed door het centrum op een 'afgesloten' weg.. Geen fietsers aan beide kanten van de weg.. Zie ik daar 2 mannetje oversteken, maar ik dacht, ohw, die zijn wel weg.. Dus ik knal vol gas die kant op, denk dat ik ongeveer 80/90 reed oid.. Maar wanneer ik dichtbij die mannetje ben zie ik links (de twee mannetjes -> Agenten) en rechts (hele parkeerplaats vol politievoertuigen) dat er blijkbaar een conferentie oid was geweest voor de politie... Was ff een schrikmomentje, maar niemand kwam me achterna...
 
Laatst bewerkt:
Ik had vanmiddag ook iets leuks met de politie.. Ik reed door het centrum op een 'afgesloten' weg.. Geen fietsers aan beide kanten van de weg.. Zie ik daar 2 mannetje oversteken, maar ik dacht, ohw, die zijn wel weg.. Dus ik knal vol gas die kant op, denk dat ik ongeveer 80/90 reed oid.. Maar wanneer ik dichtbij die mannetje ben zie ik links (de twee mannetjes -> Agenten) en rechts (hele parkeerplaats vol politievoertuigen) dat er blijkbaar een conferentie oid was geweest voor de politie... Was ff een schrikmomentje, maar niemand kwam me achterna...


:?
 
:N antwoord idd maar niet op O-) zo uit je verhaal op te maken heb je geen spiegels in huis hangen .... 8-)


Lees hier niet zo veel vandaar de late reactie
Had de motor wel degelijk in m'n spiegels gezien
Zwarte BMW zonder kenmerken
Reed zo'n 4 autos achter me heen en weer tussen de linker en de rechterbaan
Had een wagen voor me en reed rond de 100
Bumperklever achter me waar ik een beetje doodziek van werd
M'n voorganger gaat opzij en ik geef gas bij
Haal nog twee vrachtwagens in en ga weer naar rechts
Reed op dat moment rond de 140
Gelijk daarna zit die Beemer naast me en het blijkt een agent te zijn
Ik denk shit das een prent maar ja ,te hard is te hard
Neemt me mee naar een parkeerplaats en vraagt m'n papieren
Hij verteld me dat ie 175 heeft gemeten op zijn teller en dat ik mijn rijbewijs kwijt ben !
Als ik dan de reden op geef waarom ik gas bij gaf zegt ie dat ie daar allemaal niks van heeft gezien
Alleen die 175 op zijn teller had ie gezien ,spijt me hoor maar daar word ik dus schijtziek van
Nogmaals ,Te hard is te hard ,Daar zal je me niet over horen
Maar dit is gewoon naaierij :(
En protest indienen ?? Zij zijn met z'n tweeen en jij staat alleen
Dat win je nooit
 
Meestal is het tegen dat ze komen al (véél) te laat.
ongeval vaststellen: te laat: het ongeval is al gebeurd
vechtenden scheiden in vechtpartij: te laat: de vechtpartij is al bezig
donuts halen: te laat (daarom rijden ze ook altijd zo snel...) })

Voor dat je de aanrijding krijgt dus maar alvast bellen ruimschoots voor tijd. Weet je zeker dat ze op tijd zijn. Misschien staan ze dan al gelijk klaar. Is er ook geen onduidelijkheid van schuld. :) Wel goed de plaats doorgeven.
Zelfde geldt voor de vechtende partijen. Ruim van tevoren bellen dus.
En donuts halen......
Je kijkt te veel televisie. ;)
 
Ach, de topictitel en dus ook de vraag 'zijn er alleen foute motoragenten of zijn er ook goeie?' lijkt me makkelijk te falsificeren.

Tuurlijk zitten er minder prettige figuren tussen, er zitten vast ook wel een paar toffe peren tussen en een paar leuke chicks. Het zijn ook net mensen af en toe :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan