Alles aan de grond

Heb mij AfricaTwin al met de hele zijkant aan de grond gekregen.

[edit]
Piccie:
misc.php
 
Laatst bewerkt:
Op de VTR f de zijstandaard en de originele voetsteunen l+r en op Pa z'n BB leenmotor })
de voetsteunen l+r en de kuip aan de rechterkant
 
Nog niets aan de grond, heb net m'n 1e 1000 Km erop zitten op de CBR, maar komt vanzelf wel.

Zag vanavond nog gixxer op (kleine)rotonde Barneveld-scherpenzeel aan het kneedownen, prachtig :}
 
Laatst bewerkt:
tering das wel plat zeg...maar hopen dat ie dan niet lekker ff hard bijremt als je de achterrem aan de grond rijdt :+
 
Tjezus, wat liggen jullie allemaal op te scheppen zeg.... :j


Dat kan ik dus ook. :)

Met mijn 2000 R1:
Voetsteun links
Voetsteum rechts
Rempedaal rechts
Schakelpedaal links
Uitlaat rechts
Uitlaatbocht rechts
Zijstandaard links

*D *D *D
 
Laatst bewerkt:
Nog niets aan de grond, heb net m'n 1e 1000 Km erop zitten op de CBR, maar komt vanzelf wel.

Zag vanavond nog gixxer op (kleine)rotonde Barneveld-scherpenzeel aan het kneedownen, prachtig :}
O was jij dat met die CBR, ik reed net de rotonde af snelweg op richting Ede(2 mooie rechter bochies) alleen reed er een koekblik in de weg :(
 
heb je die pleures banden er nog steeds omzitten? :)

je zou die dingen wisselen man...straks lig je op je muil... en dat willen we niet :)

en kom dan niet ...dat ik je niet gewaarschuwd heb op het feessie :)

Jaja, maar daar moet wel geld voor zijn natuurlijk :)
Stufi is geen vetpot hè?
 
Tjezus, wat liggen jullie allemaal op te scheppen zeg.... :j


Dat kan ik dus ook. :)

Met mijn 2000 R1:
Voetsteun links
Voetsteum rechts
Rempedaal rechts
Schakelpedaal links
Uitlaat rechts
Uitlaatbocht rechts
Zijstandaard links

*D *D *D

Op de Nordschleife?

Heeft een R1 ook weinig grondspeling })
 
Laatst bewerkt:
Ik had op de circuitdag m'n stepjes aan de grond. Iedere keer als dat gebeurde in de bochten schrok ik en kwam ik iets omhoog. En het gebeurde bijna iedere lekkere bocht, dus heel wat... :(
 
Stepjes aan de grond.... ik reed de stepjes eerst aan de grond en toen pas het knietje. Niet echt een logische volgorde volgens mij. Zegt maar weer eens dat kneedown geen fuck zegt over hoe plat je gaat....
 
Stepjes aan de grond.... ik reed de stepjes eerst aan de grond en toen pas het knietje. Niet echt een logische volgorde volgens mij. Zegt maar weer eens dat kneedown geen fuck zegt over hoe plat je gaat....

Ben ik het helemaal mee eens. Als het stepje bij mijn GSX-R aan de grond komt, komt mijn knee ook nog niet aan de grond. Heb gewoon geen zin om mijn been zover uit te steken, ga je toch niet sneller door :?
 
Ben ik het helemaal mee eens. Als het stepje bij mijn GSX-R aan de grond komt, komt mijn knee ook nog niet aan de grond. Heb gewoon geen zin om mijn been zover uit te steken, ga je toch niet sneller door :?

Het is ook voor de lol denk ik, net zoals de rest van het motorrijden. Theoretisch komt je zwaartepunt lager / gunstiger te liggen en zou je harder kunnen, maar dat haal je pas als je rijdt zoals ze op TV rijden... :+ Denk ik?
 
Ben ik het helemaal mee eens. Als het stepje bij mijn GSX-R aan de grond komt, komt mijn knee ook nog niet aan de grond. Heb gewoon geen zin om mijn been zover uit te steken, ga je toch niet sneller door :?
Dat niet maar het ziet er wel stoer uit :)

En ik geloof er geen bal van dat je er niks om
geeft dat je nog geen kneedown hebt gemaakt.
 
Tijdens mijn 3e rijles de uitlaat valbeugel van de ER5 waarop ik leste.
Later ook zonder die valbeugel de uitlaat aan de grond.
had het eerst zelf niet eens in de gaten. maar na de les vroeg ik aan me instructeur ( reed met de motor erachter )

waarom had ik in die en in die bocht het gevoel of me achterwiel de grond niet meer raakte?
hij lacht en zegt omdat die de grond ook nietmeer raakte je was op de beugel aan het rijden ( nouja glijden )

ik zeg kan dat geen kwaad dan ?
neuh wil zeggen dat je vertrouwen hebt in de motor en je hebt bewezen dat je niet in paniek raakt of omdraait om te kijken ( How dumb can u be :? )

ik was helemaal trots :D
bij me eigen motor regelmatig de voetsteuntjes
 
Op woensdag 29 mei 2002 13:52 schreef Takumi het volgende:Ben ik het helemaal mee eens. Als het stepje bij mijn GSX-R aan de grond komt, komt mijn knee ook nog niet aan de grond. Heb gewoon geen zin om mijn been zover uit te steken, ga je toch niet sneller door


je rijdt toch geen motor omdat het snel moet. Je rijdt motor omdat het lekker is. En er zijn maar weinig dingen lekkerder dan een schrapend knietje.
 
Laatst bewerkt:
je rijdt toch geen motor omdat het snel moet. Je rijdt motor omdat het lekker is. En er zijn maar weinig dingen lekkerder dan een schrapend knietje.

Op woensdag 29 mei 2002 18:09 schreef Daniel Leenders het volgende:Dat niet maar het ziet er wel stoer uit :)

En ik geloof er geen bal van dat je er niks om
geeft dat je nog geen kneedown hebt gemaakt.

Ik wil eigenlijk ook geen kneedown maken, omdat ik geen kneeslides heb. Ik heb zo'n stom pak waar je geen kneeslides op kan zetten ;(
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag nog, met mijn GSXR!!! Stepje aan de grond, rempedaal, uitlaat, knie... rug, helm, spiegel, kuip.... :( :( :( |(

Grtzz HagaSan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan