Als Rossi geen wereldkampioen wordt dan...

Als 46 geen kampioen wordt komt dat altijd door een ander en niet door himself , wat een toestand is het toch.
 
Shit zit ik ongewild toch wéér in een topic over hetzelfde onderwerp :Z
Kweet ok nie wrom
full
 
word Lorenzo het, wat volledig terecht zou zijn na de actie van Rossi op Sepang

Al gun ik het de GOAT nog steeds
 
Laatst bewerkt:
:? uh.........., dan stop ik met masturberen op Nana Mouskouri :Y


nog nooit eerder was mijn support zo groot als dit keer :X
 
Laatst bewerkt:
Is dat heeeeeeeeeeeel jammer..........Lorenzo verdient het ook zeker met zijn prestaties.........Alleen tis gewoon een kut mannetje en na vorige race commentaar al het respect weer verdwenen.
 
Dan krijgt het sprookje haar magische einde niet, ervan uitgaand dat Rossi volgend jaar niet nog zo'n kans krijgt. Ik ben dan teleurgesteld, en zal moeite hebben om Lorenzo's prestatie naar waarde te erkennen.

:^ ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven :}





kunde nog een heel jaar janken :W

Is het jezelf wel eens opgevallen dat in veel van je reply's je eigenlijk niets zegt en zelf geen mening hebt maar wel een ander afzeikt ?

Word tijd dat je daar verandering in brengt, wees s positief ipv de sfeer te verpesten :)
 
Yamaha viert wel een feest alleen zonder? Rossi.

Hier geen Lorenzofan maar wat een kunde etc van die sukkel van een Spanjaard,hij doet het maar ffjtes :}
 
Ben ook geen lorenzo fan maar zeker geen rossi fan. Maar denk en hoop dat lornzo de kampioen word. En voor de toekomst nee ik schat in dat rossi nooit geen kampioen meer word. En om eerlijk te zijn dat hij nu als laatste start tja dat heeft hij aan zich zelf te danken.
 
....dan hebben we weer een race gezien waarin Lorenzo een snelle start heeft, langzaam van het veld weg rijdt en met 4 seconden voorsprong wint. Wat beel knap is maar wat ik ook heel saai vind om naar te kijken :Z ...net zo spannend als een damwedstrijd zeg maar :+

Sterker nog...dit is spannender
 
Laatst bewerkt:
Dan word het een ander. en hoe dan ook heeft Rossi een leuk feestje want zijn team genoot is wereldkampioen. en Yamaha ook.

dus word het gewoon een feestje bij Yamaha. :Y
 
Some say....

Dat zijn traanzakjes groter zijn dan zijn balzak...

8-)

En dat zijn kleuterjuf nog altijd nachtmerries van hem heeft.....

8-)

All we know is...... It's called the Marc Lorenzo!!!

*O* *O*
 
....dan hebben we weer een race gezien waarin Lorenzo een snelle start heeft, langzaam van het veld weg rijdt en met 4 seconden voorsprong wint. Wat beel knap is maar wat ik ook heel saai vind om naar te kijken :Z ...net zo spannend als een damwedstrijd zeg maar :+

Sterker nog...dit is spannender

Misschien maakt Lorenzo wel een valse start omdat ie zo graag wil of verliest ie de voorkant in 1 van de eerste bochten.

of misschien pusht hij wel zo hard dat zijn banden halverwege de race op zijn en de rest weer lekker in kan lopen.

kortom: er is nog niks zeker ;)
 
Misschien maakt Lorenzo wel een valse start omdat ie zo graag wil of verliest ie de voorkant in 1 van de eerste bochten.

of misschien pusht hij wel zo hard dat zijn banden halverwege de race op zijn en de rest weer lekker in kan lopen.

kortom: er is nog niks zeker ;)
Wat een gel.l!!!!!!!!!!!!!!!!
 
En waar is ted nou? Rossi zou kampioen worden. Dat moest van Dorna. Ik heb al mijn geld en mijn huis erop gezet......
 
Terug
Bovenaan Onderaan