Alweer een voordeel van motorrijden, of niet?

102.gif
 
Ik kom hier net thuis en merk dat bijna elke auto in mijn straat een parkeerboete van 20 euro onder de ruitenwisser heeft zitten. Enkel onder de ruitenwisser van mijn motor zit er geen overschrijvingsformulier... :? Wat zal de beambte gezocht hebben naar een plekje om het formulier aan vast te maken, denk ik dan zo. :N
Zou ik dan echt aan een boete ontkomen zijn, of zou ik ze nog via de post mogen verwachten? Ben echt wel benieuwd eigenlijk.
Ik stond wel degelijk in overtreding in elk geval, meestal zet ik m'n motor wat verder op de stoep (die daar heel breed is), maar nu sta ik gewoon aan de kant van de weg waar je eigenlijk moet betalen. Walle ?Bovendien is er op de stoeprand waar m'n motor staat een onderbroken gele lijn geschilderd, op dat stukje mag je eigenlijk niet parkeren omdat m'n overbuur niet meer uit z'n garage kan rijden als daar een auto staat. gewoon asso dus, btw die streep geld voor het parkeren náást het trotoir en zegt niets over parkeren op het trotoir zelf :+ Als m'n motor er staat kan hij er echter zonder problemen uit, (dat zeg ik asso _O- )vraag me af of de politie daar rekening mee houdt en motoren tolereert op dat stukje.

(vraag me ineens af of weekend topics na het weekend ook gesloten worden, hmm dus toch niet geheel onzinnig dit topic) :X
 
soms doen ze ook wel de bekeuring netjes tussen je tank en zadel.
of onder je tank-lipje
 
Ik kom hier net thuis en merk dat bijna elke auto in mijn straat een parkeerboete van 20 euro onder de ruitenwisser heeft zitten. Enkel onder de ruitenwisser van mijn motor zit er geen overschrijvingsformulier... Wat zal de beambte gezocht hebben naar een plekje om het formulier aan vast te maken, denk ik dan zo


Waar zit ie bij jou dan, die ruitenwisser?

:P
 
:W :W -------- :W :W :W --- :W :W
:W ---- :W --- :W ------------- :W ---- :W
:W :W -------- :W :W -------- :W ---- :W
:W ---- :W --- :W ------------- :W ---- :W
:W ---- :W --- :W :W :W ---- :W :W
------------------------------------------------------------------------------
:W :W -------- :W ---- :W :W -------- :W :W :W ----- :W :W
:W ---- :W --- :W ---- :W ---- :W ---- :W -------------- :W ---- :W
:W :W -------- :W ---- :W ---- :W ---- :W :W --------- :W :W
:W ---- :W --- :W ---- :W ---- :W ---- :W -------------- :W ---- :W
:W ---- :W --- :W ---- :W :W --------- :W :W :W ---- :W ---- :W
------------------------------------------------------------------------------
---- :W -------- :W ------ :W :W :W
:W ---- :W ---- :W -------------- :W
:W ---- :W ---- :W ------ :W :W :W
:W ---- :W ---- :W -------------- :W
---- :W --------- :W ----- :W :W :W
 
:W :W :W ...................... :W :W
:W..... :W .................. :W ........ :W
:W...... :W ................. :W
:W :W ...................... :W :W :W
:W....... :W ................ :W ........ :W
:W....... :W ................ :W ........ :W
:W....... :W ................ :W ...... :W
:W...... :W .................... :W :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan