Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo even het bouwstof van m'n motor afspoelen. Ze zijn een oude bunker aan het slopen bij mijn werk, zit een dikke laag gruis op wat er niet eens afwaait bij 100+ km/h _O-
 
:W

Binnenkort organiseer ik maar weer een openingsritje. Datum moet ik nog effe prikken, zal in april zijn, maar we gaan gewoon even een stukje door NH brommeren.

En in tegenstelling tot voorgaande keren mag iedereen die het leuk vind om met een bontkraag of spijkerbroek rond te rijden thuisblijven. U komt gepast gekleed, of niet. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Met sportschoenen kom ik zeker ook niet binnen? :+
Veel te gevaarlijk.
Moet wel gemaakt zijn om motor mee te rijden.
armoredflipflops2.jpg
 
Hoi stadsgenoten!

Ben nieuw hier dus maar even voorstellen. Ik ben Rutger en woon in Amsterdam Noord en heb donderdag mijn examen gehaald en ben nu dus aan het wachten op mijn nieuwe rijbewijs :)

En natuurlijk druk bezig met het zoeken naar een motor, momenteel denk ik dat ik een Yamaha FZ 400 Fazer ga kopen. En een garage aan het zoeken aangezien er totaal geen opslag is bij mijn appartement.

En Blogem, erg leuk om je filmpjes te bekijken! Ik volg je!
 
Hoi stadsgenoten!

Ben nieuw hier dus maar even voorstellen. Ik ben Rutger en woon in Amsterdam Noord en heb donderdag mijn examen gehaald en ben nu dus aan het wachten op mijn nieuwe rijbewijs :)

En natuurlijk druk bezig met het zoeken naar een motor, momenteel denk ik dat ik een Yamaha FZ 400 Fazer ga kopen. En een garage aan het zoeken aangezien er totaal geen opslag is bij mijn appartement.

En Blogem, erg leuk om je filmpjes te bekijken! Ik volg je!
Thnx. Ik kom alleen zeer zelden in Noord ;).

Veel plezier met uitzoeken van een motor en rijden. Mooie timing ook, zo aan het begin van 't seizoen.
 
Ben je niet bang dat een garagebox per jaar duurder is dan je hele motor?
Komt redelijk in de buurt inderdaad, 100 per maand begreep ik maar ze hebben nog niet teruggebeld, ik probeer momenteel dat mijn stiefvader de helft mee huurt zodat het meevalt en dan kan hij wat spullen kwijt ;)

Veel plezier met uitzoeken van een motor en rijden. Mooie timing ook, zo aan het begin van 't seizoen.
Zeker een mooi moment! Afrijden was ook heerlijk vorige week donderdag!
 
:W

Binnenkort organiseer ik maar weer een openingsritje. Datum moet ik nog effe prikken, zal in april zijn, maar we gaan gewoon even een stukje door NH brommeren.

En in tegenstelling tot voorgaande keren mag iedereen die het leuk vind om met een bontkraag of spijkerbroek rond te rijden thuisblijven. U komt gepast gekleed, of niet. 8-)
_O- _O- _O- _O- :W deze is goed.. :9~ :9~
 
Ik hoop dat ik hier aan het goede adres ben. Ik ben hier na een tip vanuit een eerder bericht in algemene motorpraat. Als iemand nog een plek over heeft in een garagebox/stalling in één van onderstaande buurten dan kom ik er graag bij staan en deel ik graag de lasten!

Dapperbuurt, Plantage/Artis, Oosterpark/OLVG, Indische buurt, Muiderpoort danwel Linnaeusstraat/Watergraafsmeer.
 
:W

Binnenkort organiseer ik maar weer een openingsritje. Datum moet ik nog effe prikken, zal in april zijn, maar we gaan gewoon even een stukje door NH brommeren.

En in tegenstelling tot voorgaande keren mag iedereen die het leuk vind om met een bontkraag of spijkerbroek rond te rijden thuisblijven. U komt gepast gekleed, of niet. 8-)

Ik hou em in de gaten, ben er graag bij!

Ik hoop dat ik hier aan het goede adres ben. Ik ben hier na een tip vanuit een eerder bericht in algemene motorpraat. Als iemand nog een plek over heeft in een garagebox/stalling in één van onderstaande buurten dan kom ik er graag bij staan en deel ik graag de lasten!

Dapperbuurt, Plantage/Artis, Oosterpark/OLVG, Indische buurt, Muiderpoort danwel Linnaeusstraat/Watergraafsmeer.

Heb toevallig een plekje in mn box vrij (1 van de 3). Is alleen wel in de rivierenbuurt, vrij dichtbij de Rai. Ik deel em met mn buurman maar die moet zn motor verkopen. Als je interesse hebt, of vragen (of iemand anders hier) kun je me een pbtje sturen! :)
 
Laatst bewerkt:
Als we het toch over plekken hebben, ik ook zoek en indien ik niks vind of mensen willen mee doen heb een plek in Amsterdam Noord naast het buikslotermeerplein :) Idee met stiefvader gaat niet door, dus als ik niks vind heb ik hele garage voor 1 motor haha
 
Als we het toch over plekken hebben, ik ook zoek en indien ik niks vind of mensen willen mee doen heb een plek in Amsterdam Noord naast het buikslotermeerplein :) Idee met stiefvader gaat niet door, dus als ik niks vind heb ik hele garage voor 1 motor haha
auto/motorstalling te huur in Amsterdam Noord

't is een oude advertentie, maar je kunt hem altijd benaderen of hij nog plek heeft
 
Het was trouwens van de A2 naar de A10 in de richting van Den Haag bedacht ik me later :+ Ben nog een paar meer motoren met MF-sticker tegengekomen, ook een wat grotere BMW!
 
Het was trouwens van de A2 naar de A10 in de richting van Den Haag bedacht ik me later :+ Ben nog een paar meer motoren met MF-sticker tegengekomen, ook een wat grotere BMW!

Ja wat was het nou? :P haha
Hmm ik rij meestal A10 van Watergraafsmeer richting Den Haag, afgelopen woensdag via A9.
Anyway, dan was ik het niet :N
ben al lang niet gespot en rij elke dag.

:W
 
:W

Binnenkort organiseer ik maar weer een openingsritje. Datum moet ik nog effe prikken, zal in april zijn, maar we gaan gewoon even een stukje door NH brommeren.

En in tegenstelling tot voorgaande keren mag iedereen die het leuk vind om met een bontkraag of spijkerbroek rond te rijden thuisblijven. U komt gepast gekleed, of niet. 8-)

Leuk! Ik ben er graag bij...gepast gekleed uiteraard :Y
 
Ja wat was het nou? :P haha
Hmm ik rij meestal A10 van Watergraafsmeer richting Den Haag, afgelopen woensdag via A9.
Anyway, dan was ik het niet :N
ben al lang niet gespot en rij elke dag.

:W

Van de A2 naar A10 :+

Lijkt me ook leuk weer om een ritje te doen samen met wat mensen :Y Is een kevlar spijkerbroek wel toegestaan?
 
Nee, geen spijkerbroekjes aub. Niet omdat ik je niet aardig vind, en ook niet omdat het niet veilig is, maar omdat ik me wil distancieren van een bepaalde groep. Zowiesow is er bijna nooit sprake van dergelijke kledij bij een MFA ritje maar ik zeg het toch even. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan