Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet wie ik bedoel, en we hebben al 1 2 topics lopen over de betreffende groep. Maar ik voel totaal niet de behoefte om me te verantwoorden richting wie dan ook. Ik rij met een groepje, jij toch ook?

;)

Nee ik rij het liefst alleen (vandaag gedaan) en anders max met z'n drietjes.
Ritjes met de groep, allang niet meer.

Je bent trouwens best wat aangekomen..
 
Laatst bewerkt:
Niet? Volgensmij had ik gezegd waarom niet...Juist, maar een ritje door de stad is niet iets wat ik vooraf aankondig, dit zijn de betere ritjes.Ik ben niet zo van het politiek correcte gelul. Natuurlijk had ik kunnen zeggen dat iedereen voor zijn eigen veiligheid zijn pak aan moet trekken. Maar dan was ik niet eerlijk geweest, het zal me eigenlijk een rotzorg zijn hoe goed je met jezelf omgaat. Waar het me wel om ging, was 'dat ik niet geassocieerd wil worden met', en ik heb toch echt zat mensen vandaag gezien die het met me eens waren (anders waren ze niet gekomen). :W

Hmm, in jouw ogen is het dus: geen motorkleding = b&b-er. :/
 
Uiteindelijk reden we pas om 11:40 weg, iets met zomertijd en de wekker gemist... :+

Hey... Dat zei ik tig jaar geleden op school ook altijd _O-

Uiteindelijk heerlijk in mijn eentje een rondje Utrecht (provincie) gedaan en nóg een petflesje opgehaald :Y Ik vind alleen rijden ook prima. Maar wie weet zie ik het hier de volgende keer wel op tijd...
 
Je bent niet verplicht om mee te rijden hoor, en de mensen die wel een pak dragen maar het niet met me eens zijn kunnen ook wat anders gaan doen. Maar ik neem aan dat op mijn feestje, mijn regels gelden, toch? :) :]
Aankomende zondag heb ik een leuke route uitgezet!

Mensen met een s1000rr en een alpinestar pak kunnen beter thuisblijven. Word ik liever niet mee geaccioseerd! :+ ;)
 
Het komt op hetzelfde neer. Je kan Voldemort en mij verwijderen uit de whatsapp groep maar het enige wat wij aankaarten is dat je als een semi dictator jou wil/eis/gedachtegang oplegd.

Zowel Voldemort als ikzelf rijden zoals jijzelf ook weet altijd in pakken. Ga ik toeren of wat dan ook draag ik mijn textiel pak. Ga ik naar het centrum dan trek ik vaak een spijkerbroek aan maar wel met schoenen of laarzen , motorjas en handschoenen aan.


Beter jammer dat je de discussie via whatsapp geen kans gaf nu doe ik het via hier.

Just my 2 cents
 
Laatst bewerkt:
Het komt op hetzelfde neer. Je kan Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en mij verwijderen uit de whatsapp groep maar het enige wat wij aankaarten is dat je als een semi dictator jou wil/eis/gedachtegang oplegd.

Zowel Hij Die Niet Genoemd Mag Worden als ikzelf rijden zoals jijzelf ook weet altijd in pakken. Ga ik toeren of wat dan ook draag ik mijn textiel pak. Ga ik naar het centrum dan trek ik vaak een spijkerbroek aan maar wel met schoenen of laarzen , motorjas en handschoenen aan.


Beter jammer dat je de discussie via whatsapp geen kans gaf nu doe ik het via hier.

Just my 2 cents

PM.
 
Laatst bewerkt:
NEE joh!

er is leven op de topic :}
_O-

Dit moet je me even uitleggen. Ik rij al een jaar of 35 op de motor en ben nog nooit ergens geweigerd bij een rit omdat ik een spijkerbroek draag. Nu heb ik hier de afgelopen 2 seizoenen niet gereden maar ik vind dit een vreemde benadering en ben toch een MFAer vanaf het begin.
Ik heb geen pak en kan ook niet gedwongen worden om een pak te kopen.

Ik ga er derhalve dan ook van uit dat ik het verkeerd begrepen heb.


nee deze jongens gaan gassen, vandaag zelf is iemand zijn rijbewijs kwijt hoorde ik via via...er is telkens wat met deze groep....daar wil ik niet mee geassocieerd worden...

ik ben het met je eens. jammer voor de rest (wij) dit zal een tommy topic moeten worden... _O- (neem zelf het initiatief als het toegelaten word om iets op te zetten, want ja, hij heeft het voor het zeggen als hij het organiseerd....hij is dan toch de verantwoordelijke?)


ik rij dan liever alleen :] dan geniet je en hoef je niet te wedijveren....

just my 2 cents...

en een wijzend vingertje naar andere groepen :+ _O-
begin eerst bij jezelf....
 
Laatst bewerkt:
NEE joh!

er is leven op de in het topic :}
_O-nee deze jongens gaan gassen, vandaag zelf is iemand zijn rijbewijs kwijt hoorde ik via via...er is telkens wat met deze groep....daar wil ik niet mee geassocieerd worden...
Zit je al lang op lezen? Dat was geen MFA groepje.
ik ben het met je eens. jammer voor de rest (wij) dit zal een tommy topic moeten worden... _O- (neem zelf het initiatief als het toegelaten word om iets op te zetten, want ja, hij heeft het voor het zeggen als hij het organiseerd....hij is dan toch de verantwoordelijke?)

Ik zou zeggen, doe je ding, laat anderen ook hun ding doen. Of wordt dat lastig?
en een wijzend vingertje naar andere groepen :+ _O-
begin eerst bij jezelf....

Leg mij dan maar uit waar er werd gewezen en wat ik bij mezelf moet veranderen? Lees maar eens wat ik heb gepost om te beginnen, en ga dan kijken waar het bij jou fout is gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 't maar makkelijk... Er heeft zich nog nooit iemand met mij willen laten associëren.

tumblr_lvbn16iRxH1qzpsuoo1_400.png
 
hey je zei zelf ergens eerder in je post...je wilt niet geassocieerd worden met bepaalde groepen.
nu weten we wel welke groepen je bedoeld...

daar haakte ik effe op in.

ga zelf effe onthouden wat je geschreven hebt ;)
of terug lezen!


was het geen mfa groepje?
staat namelijk whatsapp...
en dat is weer gegaan via hierow?
1+1=2

trouwens, zoals jij zegt en mij dus gelijk geeft met je stelling
"k zou zeggen, doe je ding, laat anderen ook hun ding doen. Of wordt dat lastig? "
(edit: hou je zelf er ook eens aan :+ _O- )
want dat staat er namelijk tussen haakjes en dus niet eens reageerwaardig voor jou :+ ;)

anyway, zoals ik ooit zei: leef en laat leven ;)
met spijkerbroek, miniskirt of tanga
en nee, je hoeft het niet anders te verwoorden ;)
 
Laatst bewerkt:
Je bent niet verplicht om mee te rijden hoor, en de mensen die wel een pak dragen maar het niet met me eens zijn kunnen ook wat anders gaan doen. Maar ik neem aan dat op mijn feestje, mijn regels gelden, toch? :) :]

Als het dan jouw feestje is, zou je het niet onder MFA moeten doen. Da´s mijn enige bezwaar. Daarnaast staat het wel heel erg appelig als ik een motorpak ga aantrekken op mijn night rod. Dus bedenk altijd heel goed wie of wat je wilt bereiken.
Daarnaast is het prettig om het in de openingspost te vermelden als iedereen wil dat er in een motorpak gereden word. Dat heb ik echter niet terug kunnen vinden.

Vandaar mijn reactie.

Verder heb ik gewoon een rit met mijn meissie gedaan richting Wijk aan Zee. Zij had geen bezwaar dat ik geen motorpak aan had. Wel een knietje aan de grond gehad. Gelukkig geen kale plek op mijn spijkerbroek.

Mannen, succes verder in de bekrompenheid. -O- -O- -O-
 
Als het dan jouw feestje is, zou je het niet onder MFA moeten doen. Da´s mijn enige bezwaar. Daarnaast staat het wel heel erg appelig als ik een motorpak ga aantrekken op mijn night rod. Dus bedenk altijd heel goed wie of wat je wilt bereiken.
Daarnaast is het prettig om het in de openingspost te vermelden als iedereen wil dat er in een motorpak gereden word. Dat heb ik echter niet terug kunnen vinden.

Vandaar mijn reactie.

Verder heb ik gewoon een rit met mijn meissie gedaan richting Wijk aan Zee. Zij had geen bezwaar dat ik geen motorpak aan had. Wel een knietje aan de grond gehad. Gelukkig geen kale plek op mijn spijkerbroek.

Mannen, succes verder in de bekrompenheid. -O- -O- -O-

damn...ik heb mijn lappie tekst maar weggelaten en voeg me hieraan toe...
moeten we nu een eigen topic openen?
nuff said

:W

van en voor motorrijders :z
 
Laatst bewerkt:
Als het dan jouw feestje is, zou je het niet onder MFA moeten doen. Da´s mijn enige bezwaar. Daarnaast staat het wel heel erg appelig als ik een motorpak ga aantrekken op mijn night rod. Dus bedenk altijd heel goed wie of wat je wilt bereiken.
Daarnaast is het prettig om het in de openingspost te vermelden als iedereen wil dat er in een motorpak gereden word. Dat heb ik echter niet terug kunnen vinden.

Vandaar mijn reactie.

Verder heb ik gewoon een rit met mijn meissie gedaan richting Wijk aan Zee. Zij had geen bezwaar dat ik geen motorpak aan had. Wel een knietje aan de grond gehad. Gelukkig geen kale plek op mijn spijkerbroek.

Mannen, succes verder in de bekrompenheid. -O- -O- -O-

Duidelijk.
 
Jongetjes... wat een drama.

Als iemand een ritje wilt doen met mensen in een pakkie, moeten ze dat vooral doen. Als iemand een rit wilt organiseren waar we allemaal naakt op de motor zitten, moet je dat ook vooral doen. En uiteraard alles daar tussen.
 
Gezellig hier ?



Ik ruik.... ik ruik... bekrompenheid :?
Geen idee waar het vandaan komt, ook geen idee wie het zich aan gaat trekken en geen idee of het terecht is dat juist diegene het zich aantrekt.

Jongens... get a life. Rij. Respecteer elkaars mening. Wees blij. Laat elkaar met rust. Mooi weer. Uch....
 
Dat iemand in een spijkerbroek wilt rijden is natuurlijk aan de persoon zelf. Een ongeluk is alleen niet altijd je eigen schuld, dus de vlieger van rustig rijden gaat niet helemaal op ;)

Verder valt er wat voor te zeggen dat in groepsverband iedereen in een knap motorpak rijdt. Mocht er toch iemand onderuit gaan is het niet zo fijn om het grind uit iemands gespijkerbroekte knie te pulken...
 
Nee maar het gaat mij er gewoon om dat er van alles verkondigt word omdat iemand niet geacosieerd wilt worden met een amdere groep.

Ik zie het zo: ik rij motor , rij ik alleen ben ik best een hooligan. Mensen zien mij als die aso mafkees op een motor. Std stereotype. En ja ik heb tattoeages , een buikje en een snor.

Bij mfa knallen jullie met 180 een bocht door en doen jullie aan snelwegwheelies op hoge snelheid.

Bij b&b gaan ze chiller de bocht door en worden er wat meer wheelies getrokken meestal op supermotards die meestal makkelijker de lucht in gaan ook nog.

Mij boeit het niet waar je in of op rijd. Of je nou 80cc of 1800cc rijd.
Als.je neergaat zal ik je helpen zover ik kan en je verdere letsel beperken totdat de proffesionals er zijn. Als je motor weer voor de deur staat zal ik je indien mogelijk helpen met de wederopbouw of verbouwing.

Of je nou ali of adam heet , robert of roberto.

Maar goed dit is mijn mening en die schijnt hier niet gedeeld te worden. Precies waarom ik niet meer vraag naar mfa ritjes en mijzelf afwezig heb gehouden een hele tijd.
Bij een andere groep word dit wel gedeeld. Ook daar is de wens en het verzoek om zoveel mogelijk met gear te rijden maar hoe dan ook is het altijd iedereen zijn eigen keuze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan