Het zal op zich best mogelijk zijn, alleen de vraag "wat moet ik allemaal aanpassen om die en die achterbrug in dat frame te bouwen" is nogal erg specifiek. De kans dat een ander precies hetzelfde heeft gedaan is erg klein om gedetailleerde informatie te krijgen.
Enkele algemene zaken waar je waarschijnlijk tegenaan zal lopen en oplossingen voor zult moeten bedenken:
- De brug zal waarschijnlijk te breed of misschien te smal zijn om zu tussen het frame te passen. Hiervoor zal dan een stuk van de brug gefreesd moeten worden of juist vulbussen gedraaid moeten worden.
- De asdikte van de brug (dus niet het wiel) is deze gelijk of moet heer een andere as voor gedraaid worden of vulbussen, of valt dit op te vangen door een andere maat lagers.
- De breedte van het wiel en daardoor een andere afstand van het tandwiel tov de hartlijn van het wiel / de motor.: oplossen met een offset tandwiel op de versnellingsbak (past de ketting dan nog langs het frame) of het achterwiel uit het midden monteren (met bijbehorende gevolgen voor wegligging / bochtengedrag.
Ik heb er zelf geen idee van de haalbaarheid van je projest, het zijn enkel enkele problemen uitdagingen welke je waarschijnlijk tegemoet kunt zien.
Hierdoor kan het financieel/praktisch wel compleet onaantrekkelijk worden om het uit te voeren.