ANWB vaardigt algeheel motoralarm uit

Ik vind het juist goed dat geenstijl haar vinger verschijdene open wonden en schandalen poert juist om het etter er uit te laten lopen. Dat dat dan soms een beetje pijnlijk is voor de instantie, groep, of wat dan ook... I guess you had it commin'!
Doorgaans herkauwen ze gewoon artikelen van andere media, en aangezien alle redacteuren ongeveer hetzelfde stijltje erop nahouden, kan je niet anders concluderen dan dat dat een trucje is.
 
Doorgaans herkauwen ze gewoon artikelen van andere media, en aangezien alle redacteuren ongeveer hetzelfde stijltje erop nahouden, kan je niet anders concluderen dan dat dat een trucje is.

Het is inderdaad niet echt dat ze vernieuwend of baanbrekend bezig zijn.
Eerder de makkelijke weg kiezende en in het generaal ook nog eens van lage kwaliteit.


Maar ach, an sich kan het helemaal geen kwaad dat meerdere lichamen weer even de aandacht vestigen op ons.


Owh ja, ik zag net de eerste die hard alweer rijden op zijn motorfiets in sportbroek en T-shirt met korte mouwen :o _O-
 
Doorgaans herkauwen ze gewoon artikelen van andere media, en aangezien alle redacteuren ongeveer hetzelfde stijltje erop nahouden, kan je niet anders concluderen dan dat dat een trucje is.
Ik zie GS als Top Gear die de nieuwe Ferrari compleet de grond in recenceert. Ferrari is in beeld geweest. "There is no such thing as bad publicity" Iedereen lacht om Top Gear/GS niet om waar het echt over gaat. Aandacht gevestigd, dat is wat telt.
 
Faal van de ANWB:
het tussen de file doorrijden is niet bij wet geregeld, maar wordt gedoogd

:')

stumpers! Als er geen wet is die het verbied kan het niet gedoogd worden en is het gewoon toegestaan!
 
Laatst bewerkt:
Berichtje van Geenstijl is leuk. Alleen zo jammer dat ze het bij de ANWB weer over gedogen hebben. Het is niet verboden, dus er valt niets te "gedogen". Niet om die discussie weer overnieuw te voeren, maar het zou mooi zijn als op z'n minst dergelijke instanties hun berichtgeving op orde krijgen.

De koekblikkers die de ruimte dichthouden gaan echt niet nu ze dit gelezen hebben opeens ruimte maken. Die zien "gedogen", komen tot de conclusie dat het dus niet mag en dat ze gelijk hebben.
 
Doorgaans herkauwen ze gewoon artikelen van andere media, en aangezien alle redacteuren ongeveer hetzelfde stijltje erop nahouden, kan je niet anders concluderen dan dat dat een trucje is.
Het is dan ook geen nieuwssite, maar een weblog. GS reageert op wat er in het nieuws gebeurd en geeft daar zijn eigen mening over.
 
Tja,

Geenstijl is alleen een roeptoeter, en die schreeuwen graag. Maar ik vind het wel goed dat ze op (op welke manier dan ook) aandacht vestigen op de anwb alarmering...

Want daar gaat het over: die ANWB alarmering is gewoon te zot voor woorden.

Ik rij het hele jaar door, en kom het hele jaar automobilisten tegen die mij niet gezien hebben, of aan het bellen zijn of de radio tunen of in ieder geval niet met auto rijden. En gelukkig is mij nooit wat overkomen, maar dat komt voornamelijk doordat ik van te voren 'erger' tot nu toe letterlijk heb kunnen ontwijken.

Ik vind die ANWB alarmering dus te zot voor woorden omdat ik van mening ben dat je als automobilist en als motorrijder het hele jaar door uit je doppen moet kijken en altijd voorzichtig moet rijden door risico's te vermijden.
 
Laatst bewerkt:
@dearmestudent: dan kan het jou ook niet ontgaan zijn dat heel veel automobilisten totaal met iets anders bezig zijn dan autorijden. Ik schrik eigenlijk best van het aantal bellers, wenkbrauw-epilerende-vrouwen en de hopeloos-koesterende-vaders-richting-kroost. En dan heb je die stomme petjes nog met de handjes op het achterhoofd. Juist de automobilisten zouden zich eens moeten realiseren wat voor gevaar er schuilt in het verkeer.

Toppunt van idioot gedrag maakte ik gistermiddag mee. Een rieten stoel in de aanhanger van een tegenligger die op een 80km/h weg "airborn" werd en ik nog maar net kon ontwijken. Het is maar goed dat ik tot 10 kan tellen, anders had ik nu een flink strafblad.
 
Principes kosten geld.
tja, dat klopt :$ , "zucht" heb al een paar keer overwogen om het op te zeggen.

Maar een auto/motor uit het buitenland repatrieren doen ze toch best snel en goed en zodoende heb ik mijn lidmaatschap er al lang een aantal keer uit gehaald..

Maarrrrrr daarentegen is het me wel gelukt om die stomme kampioen op te zeggen *O* *O* *O* , het meest ongelezen weggegooide blad van Nederland.. :X
 
leuk dat we het als cabaret moeten zien en met een korreltje zout moeten nemen, maar ik garandeer je dat er weer genoeg pikkies (al dan niet met petje op) dit serieus nemen en met hun golfje je op de een of andere manier proberen dood te rijden..

Nog nooit iemand gehad die je afsneed omdat "je maar moet oprotten met dat ding, niemand wilt jullie op de weg, jullie veroorzaken alleen maar ellende"? Kan me niet voorstellen dat ze hier zelf mee komen (slim genoeg voor een eigen mening zijn ze immers niet) en ik zal dit ook echt niet als enige zijn tegengekomen met mn miezerig jaartje aan motorervaring
 
leuk dat we het als cabaret moeten zien en met een korreltje zout moeten nemen, maar ik garandeer je dat er weer genoeg pikkies (al dan niet met petje op) dit serieus nemen en met hun golfje je op de een of andere manier proberen dood te rijden..

Nog nooit iemand gehad die je afsneed omdat "je maar moet oprotten met dat ding, niemand wilt jullie op de weg, jullie veroorzaken alleen maar ellende"?

Ik niet Rik wel:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/19116244#19116244

:+
 
leuk dat we het als cabaret moeten zien en met een korreltje zout moeten nemen, maar ik garandeer je dat er weer genoeg pikkies (al dan niet met petje op) dit serieus nemen en met hun golfje je op de een of andere manier proberen dood te rijden..

Nog nooit iemand gehad die je afsneed omdat "je maar moet oprotten met dat ding, niemand wilt jullie op de weg, jullie veroorzaken alleen maar ellende"? Kan me niet voorstellen dat ze hier zelf mee komen (slim genoeg voor een eigen mening zijn ze immers niet) en ik zal dit ook echt niet als enige zijn tegengekomen met mn miezerig jaartje aan motorervaring
Ik maak dat soort dingen maar heel weinig mee en meestal hebben ze me dan gewoon niet gezien..

En als jij je lekker door media als Geenstijl op de kast wil laten jagen moet je dat vooral doen, heb jij meer last van dan zij.. ;)
 
leuk dat we het als cabaret moeten zien en met een korreltje zout moeten nemen, maar ik garandeer je dat er weer genoeg pikkies (al dan niet met petje op) dit serieus nemen en met hun golfje je op de een of andere manier proberen dood te rijden..

Nog nooit iemand gehad die je afsneed omdat "je maar moet oprotten met dat ding, niemand wilt jullie op de weg, jullie veroorzaken alleen maar ellende"? Kan me niet voorstellen dat ze hier zelf mee komen (slim genoeg voor een eigen mening zijn ze immers niet) en ik zal dit ook echt niet als enige zijn tegengekomen met mn miezerig jaartje aan motorervaring

Afsnijden niet, wel zonder aanleiding middelvingers etc. bijna altijd van die mietjes die in een auto zaten en enkele keer een voetganger.
Aan zulke mensen heb ik gewoon dikke schijt. Ze doen maar, hopelijk krijgen ze het snel aan hun hart door de hoge bloeddruk :Y
 
Laatst bewerkt:
ik wordt er meer gek van nu omdat het de woede van dat moment omhoog haalde merk ik

maar goed ik zie de humor van dit soort berichten helaas niet in, omdat er gewoon debielen zijn die het letterlijk opvatten en krijg ik/we dan tegen het harnas.. :(

nu ga ik weer ff relaxen :+
 
ik wordt er meer gek van nu omdat het de woede van dat moment omhoog haalde merk ik

maar goed ik zie de humor van dit soort berichten helaas niet in, omdat er gewoon debielen zijn die het letterlijk opvatten en krijg ik/we dan tegen het harnas.. :(

nu ga ik weer ff relaxen :+


Maarûh, voordat je opstijgt...................er wordt toch juist gevraagd om voor ons tijdig te remmen? :? :X
 
tja, dat klopt :$ , "zucht" heb al een paar keer overwogen om het op te zeggen.

Maar een auto/motor uit het buitenland repatrieren doen ze toch best snel en goed en zodoende heb ik mijn lidmaatschap er al lang een aantal keer uit gehaald..

Maarrrrrr daarentegen is het me wel gelukt om die stomme kampioen op te zeggen *O* *O* *O* , het meest ongelezen weggegooide blad van Nederland.. :X

lol de kampioen.. dat dat nog bestaat :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan