ANWB waarschuwt motorrijders

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
:)
We maken hier allemaal persiflages van elkaar ;)

En ik weet allang dat je eigenlijk, on-line en irl, best een hele goeie gast bent, laat je niet vangen door een simpele motorcop ;)


Wat jij hier tiept had ik net, vanuit mijn stoel gezien, weggegumd... daarmee zou de diskussie door mijn schuld afgelopen zijn... Nou is het jouw schuld
 
Bedankt voor het delen.. zeker in combinatie met het bericht dat er geen boetes voor hardrijders uitgedeeld zouden worden, a.g.v. acties bij de politie, is dit misschien wel een hele goeie waarschuwing.


Ik wil wel wat meer weten :?

Niet dat ik hard wil rijden, maar dat ik binnen moet blijven vanwege een stelletje mongolen dat losgaat
 
Er is een tijd geweest dat jij dit ook niet wist.

idd ,toen had ik nog geen rbw :N

Dit hoort gewoon een standaard iets te zijn in je opleiding ,misschien wel belangrijker als al t gefaseerde rbw gelul imo, t zelfde als een waarschuwing van t heeft gesneeuwd t is glad |( , ik zal onderweg iedereen waarschuwen(als ik t zelf al niet weg heb kunnen halen) voor rotzooi ,drek of radar controle s ,
maar dit soort dingen horen normaal te zijn, dat moet je weten :Y

(p.s die radarcontrole s weghalen is wel een dingetje :X )
 
Ik wil wel wat meer weten :?

Niet dat ik hard wil rijden, maar dat ik binnen moet blijven vanwege een stelletje mongolen dat losgaat

bedoel je dit ?
https://nos.nl/artikel/2240075-nieuwe-politieacties-minder-bekeuringen-vanaf-maandag.html

idd ,toen had ik nog geen rbw :N

Dit hoort gewoon een standaard iets te zijn in je opleiding ,misschien wel belangrijker als al t gefaseerde rbw gelul imo, t zelfde als een waarschuwing van t heeft gesneeuwd t is glad |( , ik zal onderweg iedereen waarschuwen(als ik t zelf al niet weg heb kunnen halen) voor rotzooi ,drek of radar controle s ,
maar dit soort dingen horen normaal te zijn, dat moet je weten :Y

(p.s die radarcontrole s weghalen is wel een dingetje :X )

Je kan het ook zien als een opfris moment voor het geval je er nog niet aan gedacht had. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan het ook zien als een opfris moment voor het geval je er nog niet aan gedacht had. ;)

Dat opfrismoment heb je toch voor het eerste de beste rode verkeerslicht dat je tegenkomt nadat de bui begonnen is?
 
Goed dat de ANWB hiervoor waarschuwt.
Lange droogte gevolgd door een klein buitje kan de wegen langdurig spekglad houden want dan spoelt het niet weg.
Voor auto’s kan dit al tot bloedlinke situaties leiden, laat staan voor motorrijders.
 
Dat opfrismoment heb je toch voor het eerste de beste rode verkeerslicht dat je tegenkomt nadat de bui begonnen is?

Als ik 1 ding geleerd heb op dit forum is dat ik met jou geen discussies meer aanga. ;)
 
:)
We maken hier allemaal persiflages van elkaar ;)

En ik weet allang dat je eigenlijk, on-line en irl, best een hele goeie gast bent, laat je niet vangen door een simpele motorcop ;)


Nou nou` wat zijn we het weer eens`, jullie lijken verdomme wel een getrouwd stel . _O-
 
Nogmaals , de wereld met weggebruikers zit vol met no no's.Als weggebruiker behoor je gewoon kennis te hebben van de omstandigheden.Heb of niet wil je dat niet eens weten ,dan komt de natuurlijke selectie om de hoek kijken.
 
Nogmaals , de wereld met weggebruikers zit vol met no no's.Als weggebruiker behoor je gewoon kennis te hebben van de omstandigheden.Heb of niet wil je dat niet eens weten ,dan komt de natuurlijke selectie om de hoek kijken.
Hoef je geen no-no voor te zijn. Liever dat die natuurlijke selectie voorkomen wordt doordat iemand zo attent is mij hierop te wijzen. Nu weet ik het voor de volgende keer. Beetje suf om mensen op hun bek te laten gaan omdat het geen verplicht onderdeel is van motorlessen.
 
Nogmaals , de wereld met weggebruikers zit vol met no no's.Als weggebruiker behoor je gewoon kennis te hebben van de omstandigheden.Heb of niet wil je dat niet eens weten ,dan komt de natuurlijke selectie om de hoek kijken.


:t


t volgende pampertopic, ga ik op m n snufferd door zoiets ,dan is dat gewoon mijn eigen domme schuld,niets meer of minder
 
1e-regen -> glad, tja.. geld ook voor koekblikken...
Maar niet erg dat het nog eens gezegd is.

Had dit weekend wel twee gevalletjes van "olievlek op de parking" bij Duitse Autobahn Parkings.
Op Zwart Asfalt niet goed zichtbaar, maar wel Verrekte glad bij afstappen.
Volgens mij ook gevolg van te langdurige droogte.

Hoog tijd voor Fors Onweer en 10mm regen in korte tijd...
 
Voor fietsers is het toch ook link? Toch vreemd dat de Algemene Nederlandse Wielrijders Bond hen niet waarschuwt.
 
:t


t volgende pampertopic, ga ik op m n snufferd door zoiets ,dan is dat gewoon mijn eigen domme schuld,niets meer of minder


Jup zo is het en niet anders Jan.

Men denkt tegenwoordig als mens zijnde alles veilig af te kunnen schermen middels o.a veilige code groen-geel-oranje en rood. Idioten tweeledig ,zij die het ingesteld hebben en zij die het opvolgen.


Als het regent (met het schuim 1 mtr hoog op het asfalt) dan is het gewoon minder gas en zeker in de lange droge zomerperiodes en ook afstand houden.En wat zie je juist dan, het tegengestelde _O- gas erop.

Kan nou tegenwoordig ( merendeel twintigers - dertigers) niemand meer zijn hersens en het botte verstand gebruiken of hoe zit dat nu :? :?

Code geel, oh goddank ik kan en mag de weg op. :z ....of shit het werd plots code rood en nu ga ik dood. B|
 
Laatst bewerkt:
Lang voor interwebs, ongeveer 3 maanden nadat ik mijn eerste motor had gekocht waarschuwde de ANWB nog niet voor regenbuitjes na langdurige droogte. Hadden ze het maar wel gedaan, want mijn leermomentje kostte me destijds 2500 oud-hollandsche guldens.
Iedereen heeft het toch ergens voor de eerste keer gehoord, dus ik hoop dat er morgen ook weer een paar motorrijders net effe wat voorzichtiger zijn. Voor dik 1134 euro die ik aan schade had kun je ook veel leuke kilometers rijden.
 
idd ,toen had ik nog geen rbw :N

Dit hoort gewoon een standaard iets te zijn in je opleiding ,misschien wel belangrijker als al t gefaseerde rbw gelul imo, t zelfde als een waarschuwing van t heeft gesneeuwd t is glad |( , ik zal onderweg iedereen waarschuwen(als ik t zelf al niet weg heb kunnen halen) voor rotzooi ,drek of radar controle s ,
maar dit soort dingen horen normaal te zijn, dat moet je weten :Y

(p.s die radarcontrole s weghalen is wel een dingetje :X )

Er zijn veel gebruikers die aangeven dat ze de tip en uitleg wel belangrijk vinden.

We hebben nu geleerd dat diegene allemaal onkundige prutsers zijn, naar jouw mening.

Is het mogelijk dit topic nu te laten bestaan waar het voor bedoeld was: Mensen waarschuwen ipv ze belachelijk te maken ?






Nou nou` wat zijn we het weer eens`, jullie lijken verdomme wel een getrouwd stel . _O-

We zoeken nog een adoptiekindje. Iets voor jou ?

Liefst boven de 18, dan kan ie morgen t huis uit en op zichzelf gaan wonen *D



Hoef je geen no-no voor te zijn. Liever dat die natuurlijke selectie voorkomen wordt doordat iemand zo attent is mij hierop te wijzen. Nu weet ik het voor de volgende keer. Beetje suf om mensen op hun bek te laten gaan omdat het geen verplicht onderdeel is van motorlessen.

:^ ook suf om mensen belachelijk te maken over iets wat ze niet vanaf geboorte al weten en niet eerder bijgeleerd hebben.





Bedankt voor het delen.. zeker in combinatie met het bericht dat er geen boetes voor hardrijders uitgedeeld zouden worden, a.g.v. acties bij de politie, is dit misschien wel een hele goeie waarschuwing.

Ik weet niet hoe de heren die alles al weten het opvatten, maar mag ik je er wel voor waarschuwen dat er tijdens de acties minder, veel minder bonnen geschreven zullen gaan worden maar dat ieder politieagent zelf beslist of hij wel of niet schrijft.
Er zullen dus ook politiemensen zijn die bekeuren !! Ga er niet vanuit dat je nu nergens meer op hoeft te letten !!
Maar iedereen die een rijbewijs heeft zou dat moeten weten natuurlijk !!!
 
Er zijn veel gebruikers die aangeven dat ze de tip en uitleg wel belangrijk vinden.

We hebben nu geleerd dat diegene allemaal onkundige prutsers zijn, naar jouw mening.

Is het mogelijk dit topic nu te laten bestaan waar het voor bedoeld was: Mensen waarschuwen ipv ze belachelijk te maken ?


Wat ik belachelijk vindt is dat dit ,juist dit soort dingen niet prio s zijn bij de opleiding,ik zeg nergens dat t prutsers zijn en maak verder niemand belachelijk :N
Als jij dat erin leest prima :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan