Welkom Marchetto,
Co:
Co op 25? lijkt mij vet, mijne op -48 en ik rijd ook 1:17. mijn vorige -36 maar is geen wet eigenlijk co meter gebruiken ik zou starten met -15, en iacv op 132 zie hieronder, je motor. moet stinken als een tankstation denk ik. Ik meen: getal laag = mager, getal hoog = vet', neutraal = 0.
IACV:
(ik meen: Intake Air Control Valve, oftewel de het stappenmotor gestuurde stationair luchtventiel. Het getal is de default setting voor het gewenste toerental).
bij 132 welk toerental loopt hij dan? 1800 met warme motor (min 20km gereden) is teveel ,1250+/-50 is zo uit mijn hoofd de fabrieks instelling.
soms is iets hoger 1350 maar dan houdt het m.i. op.
bobine:
Eerst kijken naar foutmeldingen in tune ecu. geen fouten stop zoeken tenzij je klachten hebt.
Wil je toch graag dan buitenzijde bobine bij bougiekabel checken op breukjes en brandsporen.
Primaire en secundaire spoel doormeten zie handboek met ohm meter.
bougies:
Iridium levensduur ca. 40.000km so don't worry.
Knallen:
Eerst stationair goed en de demper en uitlaat checken op lekkage.
Daarna kleppen nameten bij een 40000 beurt moet ook kleppen gecontroleerd / gesteld worden, Capo blok hoeft, niet zelden, na de eerste keer nooit meer gesteld te worden, is wel gebruik (lees veel toeren) afhankelijk.
Welke mapping heb je erop zitten?