Aprilia ETV 1000 Caponord deel Quatro (4)

Zo de led bar is binnen vanuit China. Voelt als degelijk spul, maar is nog niet getest. Mooi formaat met zes leds, twee verstralers en vier breedtestralers.

[afbeelding]

Het past met bijgeleverd pootjes (even snel gemonteerd) direct op de buitenste twee m5 bouten aan de voorkant. Op de foto hangt de boel nog wat laag en ik wil het strakker onder de koplamp hebben. Ik verwacht de uiteindelijke montage aan de binnenste twee bouten te hangen.

[afbeelding]


Sunajjanus hoe gaat het met de verlichting?
Ben je tevreden??
Had je nog problemen met de montage??


Gr Joost
 
iemand interesse in een originele spanningsregelaar die maar 9500 km heeft gelopen?

preventief vervangen door een mosfet type,
als reserve voor op vakantie etc........ 8-) O-)

link
 
iemand interesse in een originele spanningsregelaar die maar 9500 km heeft gelopen?

preventief vervangen door een mosfet type,
als reserve voor op vakantie etc........ 8-) O-)

link

Had jij het een tijdje geleden niet gehad over bobines maken van Renault bobines voor de caponord? Zoja.
Was dit alleen bij plannen gebleven of heeft het nog toekomst?
 
heeft iemand nog liggen een linker zijkap voor en tank?
Voor weinig :]
schade/krassen/scheuren geen probleem.

wil een complete kappenset van maken op het te spuiten voor mn RAID

000000136135-1.jpg

booonstra vraagt weer de jackpot
 
Laatst bewerkt:
@Kadir: ik heb nog een kap liggen met een paar kleine krasjes in het blauw, weet alleen niet of het links of rechts is, maar kan vanavond wel kijken.
 
heeft iemand nog liggen een linker zijkap voor en tank?
Voor weinig :]
schade/krassen/scheuren geen probleem.

wil een complete kappenset van maken op het te spuiten voor mn RAID

[afbeelding]
booonstra vraagt weer de jackpot

De mijne zien er ook niet meer uit. Ik wil ze een keer langs de autoscahde meneer brengen, die kunnen er volgens mij nog wel wat moois van maken
 
Had jij het een tijdje geleden niet gehad over bobines maken van Renault bobines voor de caponord? Zoja.
Was dit alleen bij plannen gebleven of heeft het nog toekomst?

geen tijd gehad, maar wel plannen. ik hou jullie op de hoogte
het wordt een plug & play bobines van NGK, zelfde kliksysteem als de originele
 
Heren Caporijders,

Na lang beraad heb ik vorige week de knoop doorgehakt. De dikke dame moest wijken voor een jonger en slanker exemplaar. Sinds gisteren is daarom Sjukkie (Niels) de nieuwe eigenaar van mijn Capo.

Na vanmiddag een proefrit te hebben gemaakt op een Triumph Tiger 800 uit 2015 (met nog geen 4300 km op de teller) was ik op slag verliefd! Toegegeven, de dikke dame had meer karakter en een beter gevoel voor humor, maar het tijgertje spinde in mijn handen en ik mocht alles met haar doen. Dus ik heb haar gekocht!
358nryu.jpg


Omdat ik nog niet wist of een opvolgster zou beschikken over wat extra opslagruimte, heb ik mijn topkoffer niet mee-verkocht aan Niels. De Tiger beschikt echter over een mooie aluminium topkoffer, dus daarom verkoop ik alsnog mijn oude topkoffer incl. montageplaat. Hij komt van een Capo, dus hij zit ook weer zo op een Capo, zonder moeilijke beugels en fratsen.
Het gaat om een (zwarte) 48 liter topkoffer van Moto-Detail (by Hepko & Becker) met quick-lock systeem incl rugsteun en 2 sleutels. Er passen makkelijk 2 integraalhelmen in.
Nog geen 10 maanden oud dus als nieuw en nog garantie! Factuur aanwezig.
2h6g29z.jpg

zmee0l.jpg

20f87bt.jpg

Te koop voor de vaste prijs van €100,- waarbij Niels voorrang heeft indien hij interesse heeft (dat heb ik 'm beloofd).

Sjukkie: veel rijplezier op de Capo, probeer deze heel te houden _O-
Wellicht tot ziens! :W
Groeten Kenneth/Kopperma!
 
Laatst bewerkt:
geen tijd gehad, maar wel plannen. ik hou jullie op de hoogte
het wordt een plug & play bobines van NGK, zelfde kliksysteem als de originele
Ik hou me erg aanbevolen om een set te kopen mocht de prijs aantrekkelijk worden.

Dus ik hou het in de gaten.
Originelen vind ik behoorlijk aan de prijs
 
Succes met de Tiger !
Heren Caporijders,

Na lang beraad heb ik vorige week de knoop doorgehakt. De dikke dame moest wijken voor een jonger en slanker exemplaar. Sinds gisteren is daarom Sjukkie (Niels) de nieuwe eigenaar van mijn Capo.

Na vanmiddag een proefrit te hebben gemaakt op een Triumph Tiger 800 uit 2015 (met nog geen 4300 km op de teller) was ik op slag verliefd! Toegegeven, de dikke dame had meer karakter en een beter gevoel voor humor, maar het tijgertje spinde in mijn handen en ik mocht alles met haar doen. Dus ik heb haar gekocht!
[afbeelding]

Omdat ik nog niet wist of een opvolgster zou beschikken over wat extra opslagruimte, heb ik mijn topkoffer niet mee-verkocht aan Niels. De Tiger beschikt echter over een mooie aluminium topkoffer, dus daarom verkoop ik alsnog mijn oude topkoffer incl. montageplaat. Hij komt van een Capo, dus hij zit ook weer zo op een Capo, zonder moeilijke beugels en fratsen.
Het gaat om een (zwarte) 48 liter topkoffer van Moto-Detail (by Hepko & Becker) met quick-lock systeem incl rugsteun en 2 sleutels. Er passen makkelijk 2 integraalhelmen in.
Nog geen 10 maanden oud dus als nieuw en nog garantie! Factuur aanwezig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te koop voor de vaste prijs van €100,- waarbij Niels voorrang heeft indien hij interesse heeft (dat heb ik 'm beloofd).

Sjukkie: veel rijplezier op de Capo, probeer deze heel te houden _O-
Wellicht tot ziens! :W
Groeten Kenneth/Kopperma!
 
Succes en plezier met de Tiger, echt gooi en smijt dingetje...
Hier staat dezelfe, maar Ik persoonlijk zou nooit willen ruilen voor de Signorina, heeft te maken met mijn lengte en woon werk afstand...
Mooie kilometers gewenst
Groet, AJ
 
Kenneth het was je leuk te kennen. (op z'n plat amsterdams :9 )
actieve lid was je hiero.

ik wens je veel succes met je nieuwe brommer.

Sjukkie veel plezier met deze Caponord. niet weer in de prak rijden he. :')
 
Kenneth,

Ik heb een fantastische terugreis gehad.
De hele weg met een glimlach op mijn gezicht gereden.
Wat heerlijk om weer een dikke dame tussen de benen te hebben *O*
Ze voelde gelijk vertrouwd aan.

Gefeliciteerd met jou nieuwe fiets. Ze ziet er inderdaad een stuk af-getrainder uit. :]
Ik neem de topkoffer graag van je over. Ik stuur je even een app over de afhandeling.

zodra de zon schijnt en ik tijd heb zal ik een foto maken voor in de OP.
Feels Good to be Back :W
 
Beste Caporijders,
full



graag van jullie een oprechte uitspraak over het volgende;
Heb mijn oog laten vallen op een capo 1200 travel pack.

Wat vinden jullie van deze brommert.
Doe ik er goed aan om mijn etv van 2004 op in te ruilen?

graag jullie mening,
groeten wim

aii!!! hoe krijg ik die foto recht weten jullie dat? ( stond wel recht in mijn afbeeldingen)
 
Laatst bewerkt:
Heren Caporijders,

Na lang beraad heb ik vorige week de knoop doorgehakt. De dikke dame moest wijken voor een jonger en slanker exemplaar. Sinds gisteren is daarom Sjukkie (Niels) de nieuwe eigenaar van mijn Capo.

Na vanmiddag een proefrit te hebben gemaakt op een Triumph Tiger 800 uit 2015 (met nog geen 4300 km op de teller) was ik op slag verliefd! Toegegeven, de dikke dame had meer karakter en een beter gevoel voor humor, maar het tijgertje spinde in mijn handen en ik mocht alles met haar doen. Dus ik heb haar gekocht!
[afbeelding]

Omdat ik nog niet wist of een opvolgster zou beschikken over wat extra opslagruimte, heb ik mijn topkoffer niet mee-verkocht aan Niels. De Tiger beschikt echter over een mooie aluminium topkoffer, dus daarom verkoop ik alsnog mijn oude topkoffer incl. montageplaat. Hij komt van een Capo, dus hij zit ook weer zo op een Capo, zonder moeilijke beugels en fratsen.
Het gaat om een (zwarte) 48 liter topkoffer van Moto-Detail (by Hepko & Becker) met quick-lock systeem incl rugsteun en 2 sleutels. Er passen makkelijk 2 integraalhelmen in.
Nog geen 10 maanden oud dus als nieuw en nog garantie! Factuur aanwezig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te koop voor de vaste prijs van €100,- waarbij Niels voorrang heeft indien hij interesse heeft (dat heb ik 'm beloofd).

Sjukkie: veel rijplezier op de Capo, probeer deze heel te houden _O-
Wellicht tot ziens! :W
Groeten Kenneth/Kopperma!

Mooie motor!! Heel veel rijplezier!

Gr,

Igor
 
Beste Caporijders,[afbeelding]


graag van jullie een oprechte uitspraak over het volgende;
Heb mijn oog laten vallen op een capo 1200 travel pack.

Wat vinden jullie van deze brommert.
Doe ik er goed aan om mijn etv van 2004 op in te ruilen?

graag jullie mening,
groeten wim

aii!!! hoe krijg ik die foto recht weten jullie dat? ( stond wel recht in mijn afbeeldingen)
Er is maar 1 advies mogelijk: maak een proefrit en laat een offerte voor inruil opmaken. Dan weet je beter of je het zelf wil, en of het financieel interessant is.
 
Hallo nu heb ik mij net voorgesteld maar staat t ergens waar ik t niet bedoeld had.Dus nu op de goede plek hoop ik.
Ik ben steffen en sinds anderhalve week een blije bezitter van een capo'07 maar sinds vanmiddag nog blijer na een bezoek aan de dokter,thanx kadir, met een nog leukere fiets.
volg dit forum al even in mijn zoektocht naar een nieuwe motor.
heb nu ook nog mijn fj 1200 veel pk/nm maar t stuur plezier van de capo is echt leuk.

groetjes Steffen

nu hoop ik dat mijn reactie op de goede plek staat
 
Hoi Stef, gefeliciteerd!

En Kopperma veel fun met je Triumph gewenst. Heb zelf ook wel eens het idee als er weer kuren zijn... Paar proeferitjes (Yamaha MT09Tracer, Triumph) gemaakt maar ik mis gelijk het karakter van de Italiaanse dame *O*.
 
Steffen,
Gefeliciteerd
Beer van een dame de Miss Capo, mega veel plezier aan,
amuzeer je met Haar....

CapoWim,
Ikke ook id markt voor de jongere versie,(wie niet),voor de Rally
Lekker fris en strak is altijd prettig...
Maar, als ik dan, me benen om haar sluit, haar beet pakt, de start knop indrukt denk ik , Waarom...
enne blijft een vracht centjes,
HaHa...
Groet, AJ
 
Terug
Bovenaan Onderaan