Dan moet je nog wel ff een paar rondjes KBH oefenen,Nice bike by the way
heb net vorige week m'n pasje opgehaald, pas zo'n 1000km gereden. dus dat komt volgende zomer wel.
verheug me nu al op een dijkenritje met een hoop van die gasten op hun 600/1000 cc's die hun gas maar een paar mm open durven draaien
zelfs 600 en 1000cc supersport hebben moeite om een 125 bij te houden (in bochten)tuurlijk klinkt een 1 cilinder 2takt net als een skoeter...
maar je moet eens naast een 2-3-4 cilinder 2 takt staan terwijl die rustig ligt te ronken naast je.
Moet je dan eens aan het gashendel komen MMM zo vinnig en scherp
Maar wie zijn wij ...we zijn allemaal gebeten door 2takt virus
Ow en het filmpje van hierboven is wel een honda rs125 ...die gaat idd knetterhard.
Om eerlijk te zijn.
Als je op je 250cc of zelfs een 400cc viertakt zo'n rs125 kan bijhouwe ..moet je in de gp
Je hebt helemaal gelijksukkel.
beetje op je pikkie getrapt omdat je er vierkant uitgereden word in de bochten?. ja tuurlijk op het rechte stuk het gas open gooien win je wel met een paar honderd cc meer. maar in de bochten, waar motorrijden echt tot z'n recht komt gaat er toch weinig boven een 2 takt racer.
Wat voor drol zit er op die 10 dan?zelfs 600 en 1000cc supersport hebben moeite om een 125 bij te houden (in bochten)
Heerlijk om een zx-10 buitenom voor bij te steken~
Wat voor drol zit er op die 10 dan?
Als ik weer hersteld ben van m'n blessure gaan we wel een leuk ritje rijden
Moet 'ie z'n steppie eens op een normale hoogte zetten, want dit kan echt nietIemand die ernaast hing en zijn stepje aan de grond reed..ik had ook mijn stepje aan de grond maar ging gewoon 10/15km/h harder
heerlijk.. wat een strijd om de eerste plekja tuurlijk het ene rechte stuk na het andere ..en dan is er geen 2 takt meer te zien.
Kijk als zo'n HONDA ( ik zeg wel honda !!) rs125 zo'n 180+km/h haalt ( en ik spreekt dan nog niet over alle japanse goodies die er bestaan om hem nog harder te laten lopen )
dan zul je best wel wat zweten in de bochten hoor.
Dingetje weegt 110kg ofzo...gooi je van z'n ene oor op het ander.
nouja..wie zijn wij dan ook maar weer.
geniet hier nou maar ffe van
Ging jij niet plat bij de MFMM?heb net vorige week m'n pasje opgehaald, pas zo'n 1000km gereden. dus dat komt volgende zomer wel.
verheug me nu al op een dijkenritje met een hoop van die gasten op hun 600/1000 cc's die hun gas maar een paar mm open durven draaien
sukkel.
beetje op je pikkie getrapt omdat je er vierkant uitgereden word in de bochten?. ja tuurlijk op het rechte stuk het gas open gooien win je wel met een paar honderd cc meer. maar in de bochten, waar motorrijden echt tot z'n recht komt gaat er toch weinig boven een 2 takt racer.
Hell yeahOEps
daniel v er vierkant uitrijden...
die eikel denkt dat het dijkje bij hem om de hoek een circuit is...
Denk dat je je in deze wel eens vies zou kunne vergissenmet name als jij nog maar 1000 km ervaring hebt...
Hell yeah
Waarom zoveel kilometers naar Assen rijden als je hier ook een circuit hebt liggen
Hier kun je perfect bochtjes sturen hoor
Gewoon platgooien, zo moeilijk is het nieteikel ik wil ook kniebenedens kennen..
Rijd hier al een aantal jaren dag in dag uit over de dijk, dus weet wel waar de (mijn) grenzen liggenGewoon platgooien, zo moeilijk is het niet
alleen zoals danielV rijd ik niet, dat vind ik wel heel onverantwoordelijk, want dan heb je helemaal geen marge meer op hem nog platter te gooien.
Rijd hier al een aantal jaren dag in dag uit over de dijk, dus weet wel waar de (mijn) grenzen liggen
Als ik echt ga knallen rijd ik eerst altijd een rondje om te kijken of er vuil in de bochten ligt of iets anders. Pas als ik vind dat alles goed schoon is ga ik knallen, niet eerder.Ja, dat weet ik ook wel.. maar stel voor dat er iets ligt of er steekt een hond over, die je dan alleen kan ontwijken door hem nog platter te gooien. dan hang je. (niet dat ik veel speling heb maar goed)
je snapt me wel.. je wilt het alleen niet snappenAls ik echt ga knallen rijd ik eerst altijd een rondje om te kijken of er vuil in de bochten ligt of iets anders. Pas als ik vind dat alles goed schoon is ga ik knallen, niet eerder.
Als het druk is rijd ik ook niet zo, enkel als ik alleen op de dijk ben