Ik heb TuneECU en de datakabel hier en ook al mee gewerkt, dat ken ik. Probleem is dat mijn laptop windows licentie is verlopen op de laptop en ik de software niet gestart krijg voorlopig.
Denk eerst maar aan een reset van de TPS sensor, dan synchroon afstellen van de TB's rond de 4000 toeren en dan maar eens kijken of ik de IFT naar beneden kan draaien, staat nu op een waarde van 17 geloof ik zo uit mijn hoofd. Dat zou lager kunnen tot de motor stationair onregelmatig begint te lopen en dan weer iets omhoog schroeven. Om echt in de map de velden aan te gaan passen is mij te specialistisch.
Mijn verbruik zit gemiddeld zo 1:16,8 met een beste gemiddelde van 19,79 en slechtste van 12,41 km per liter, over een totaal van 27.300 km. Ben meer een sportievere tour rijder en niet echt een blazer met de motor dus die waarden zouden nog wel wat beter kunnen. Elke 320 km nieuwe tankinhoud halen, V-Power uiteraard.