Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die laatste bochtige stukken die je gemaakt hebt zijn sjiek, dat rechte stuk vind ik dan niet mooi, dat ziet er dan ineens regenpijpachtig uit.
Je hebt de skills om er nog iets mooiers van te maken, anders kijk een bij RGV800, die maakt echt hele mooie uitlaten.
Wat is de uitdaging bij de brandstofpomp?
Op de foto te zien, 4 gangen M5?
Als je een grote airbox hebt of maakt met de tank als deksel, kun je m daar misschien ergens kwijt?
In vergelijking met de oude schokbreker bevestiging komt de nieuwe grofweg 3 of 4x zo ver van de holle dwarsverbinding af. En die lijkt niet dikker te zijn dan 4mm. Ben ik de enige die zich afvraagt of dat verstandig is?
Hangt hij vrij? Met de trillingen van die twin en van de pomp krijg je anders heel snel slijtplekken in de pomp of frame.
Als je de originele bevestiging bekijk van een 1098, dat is al summier opgehangen. Maar het houdt het wel. De ophanging van monster loopt veel verder door dan de originele. Ik heb er vertrouwen in anders had ik het niet gedaan.
Lijkt me een perfecte plek uit oogpunt massacentralisatie Neem aan dat zo'm pomp wel tegen een beetje warmte kan/geen koeling nodig heeft??
gaat dat mooi lopen als beide cilinder een ander uitlaat traject afleggen?
owja ga zo door!
Ik mis het denk ik even maar waarom gebruik je niet de originele brandstofpomp in de tank?
Lijkt mij ook geen prettig idee zo een brandstofleiding vlak langs je uitlaatlijn.
Verder een gaaf project ik blijf hem zeker volgen. ik heb er ook mee gespeeld om mijn RSV om te bouwen na een schuiver.