Ducati Monster

Opzouten oma,

Er zit eindelijk weer is wat progressie in de duc.
Gister de tank van binnen en van buiten weer opgebouwd, beugeltjes gemaakt en gelast voor de bobine, uitlaatsysteem er weer op, dempers erop, carter ontluchting gemaakt en nog wat kleine dingetjes.
Nu even een andere veer voor de schokker regelen en met abs plastic de zit fixen.
 
En met de jouwe?

Haha dat is een goeie!! Die ligt uit elkaar en is verspreid over diverse dozen en aantal onderdelen liggen al weken bij de coater. Komende maanden zal er ook weinig gebeuren. 3 week geleden vader geworden en over 4 week verhuizen. En dan heb ik ook geen klusruimte meer. Helaas pindakaas, wordt een meerjarenproject zo te horen,
 
Haha dat is een goeie!! Die ligt uit elkaar en is verspreid over diverse dozen en aantal onderdelen liggen al weken bij de coater. Komende maanden zal er ook weinig gebeuren. 3 week geleden vader geworden en over 4 week verhuizen. En dan heb ik ook geen klusruimte meer. Helaas pindakaas, wordt een meerjarenproject zo te horen,

Gefeliciteerd met het papa zijn *O*

en gecondoleerd met het verlies van je sleutelruimte, waar ga je dan knutselen?
 
Hee pappa,nog gefeliciteerd jonge! *O*
Jammer dat het project nu stagneerd,ut leven is en kwesie van prioriteiten stellen ja. :+
 
Laatst bewerkt:
Die staat er nog net zo bij :X :X ga nu 1st verder met deze (is eigenlijk ook mijn project) hoop 11 augustus ff een circuit dagje ermee te gaan pakken. Goeie vuurdoop of alles goed zit O-)


We zijn benieuwd!Het is alweer effe geleden dat hij uit Friesland vertrok ja........ :+
 
Haha dat is een goeie!! Die ligt uit elkaar en is verspreid over diverse dozen en aantal onderdelen liggen al weken bij de coater. Komende maanden zal er ook weinig gebeuren. 3 week geleden vader geworden en over 4 week verhuizen. En dan heb ik ook geen klusruimte meer. Helaas pindakaas, wordt een meerjarenproject zo te horen,


Gefeliciteerd met de kleine *O* *O* en succes met nieuwe woonruimte.


Ik heb vandaag de laatste dingen erop gezet en aangesloten.
En ja hoor ze start *O* *O* *O* db-killers liggen inmiddels op de werkbank en daar liggen ze goed O-) O-)
6augustus naar hyperpro Werkendam om een achterveer te zoeken die sterk genoeg is
Hieronder nog wat foto's van de nieuwe voorpoten en klauwen

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan