Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
7k of wat de gek er voor geeft.. Supersport branche ligt aardig op zijn kont.Wat is nu de gemiddelde verkoopwaarde van een 2011 RSV4 ? kilometerstand 21xxx km. Is in erg nette staat van de tweede eigenaar.
Op het achterlicht met knipperlichten en de uitlaat na eigenlijk helemaal standaard.
Ik twijfelde wel al een beetje, maar je voelt natuurlijk ook al een beetje weerstand door de nieuwe kleppendekselpakkingen die redelijk dik en rubber zijn, zoals je zei, dikke pechZo laag aanhaalmoment zou moeten opvallen zou ik denken. Maar daar koop jij niets voor. Dikke pech.
Hey mannen,
Heeft iemand hier per ongeluk nog een kleppendekselboutje over? Mijn momentsleutel klikte niet en helaas is dus het bout gesneuveld....
Deze hebben mij geholpen, boutjes komen morgen al binnenJe beste optie is (bijv.) om RN Motoren te bellen.
Ha RSV4 fanaten!
Ik zit er aan te denken om een RSV4 uit 2016 aan te schaffen:
Kan iemand mij vertellen waar specifiek op te letten en of dit een beetje betrouwbare machines zijn?
Kan namelijk weinig vinden over dit model, en wat ik kon vinden heb ik gelezen.
Cheers!
Ha RSV4 fanaten!
Ik zit er aan te denken om een RSV4 uit 2016 aan te schaffen:
Kan iemand mij vertellen waar specifiek op te letten en of dit een beetje betrouwbare machines zijn?
Kan namelijk weinig vinden over dit model, en wat ik kon vinden heb ik gelezen.
Cheers!
Rody dank voor je reactie!Het is wel belangrijk dat het onderhoud nauwkeurig is uitgevoerd. Een bekende onderhoudshistorie is een pré......
Bij Barbier zijn het naar mijn weten vaak import motorfietsen, dat hoeft niet slecht te zijn alleen maakt het het achterhalen van de historie soms wat lastiger. Echt hele zwakke punten hebben de RSV4's van na 2015 niet, er sneuvelt alleen nog wel eens een klepveer..... in mijn klanten bestand heb ik het echter nog niet meegemaakt. En ook bij mensen die ik ken en er best stevig mee rijden heb ik het nog niet gezien, maar het komt wel eens voor.
Verder zijn het fijne fietsen, zelf heb ik een 2015 RF Limited Edition en RSV4 1100 Factory. Beiden volstrekt probleemloos, en met de RSV4 Factory die ik in het verleden heb gehad heb ik ook nooit serieuze issues gehad.
Rody dank voor je reactie!
In de advertentie geeft Barbier aan dat er onderhoudshistorie en boekjes bij zitten. of ze goed in juist ingevuld zijn, is nog even afwachten.
Goed om te horen dat je 2 probleemloze RSV4's in bezit hebt!
3 jaar geleden heb ik mijn R1 BigBang gekocht en zat toen erg te twijfelen tussen de RSV4 2009-2010 en de R1 uit 2010.
Het is toen de R1 geworden vanwege het drijfstangen verhaal van de RSV4... je weet wel.... wat ik niet vertrouwde.
Nu begint het toch weer te kriebelen om naar een RSV4 te gaan kijken. het geluid is fantastisch, de zithouding/rij plezier kan ik nog niet beoordelen. Volgends mij is het qua zithouding wel echt hardcore
Rody dank voor je reactie!
In de advertentie geeft Barbier aan dat er onderhoudshistorie en boekjes bij zitten. of ze goed in juist ingevuld zijn, is nog even afwachten.
Goed om te horen dat je 2 probleemloze RSV4's in bezit hebt!
3 jaar geleden heb ik mijn R1 BigBang gekocht en zat toen erg te twijfelen tussen de RSV4 2009-2010 en de R1 uit 2010.
Het is toen de R1 geworden vanwege het drijfstangen verhaal van de RSV4... je weet wel.... wat ik niet vertrouwde.
Nu begint het toch weer te kriebelen om naar een RSV4 te gaan kijken. het geluid is fantastisch, de zithouding/rij plezier kan ik nog niet beoordelen. Volgends mij is het qua zithouding wel echt hardcore
Eigenlijk heeft @Rody-rc30 het belangrijkste al aangehaald en dat is de onderhoudshistorie. Ik wil nog even benadrukken dat dat echt heel belangrijk is. Ik heb een RSV4 RF uit 2017 en ik gebruik de motor uitsluitend voor het circuit en bij mij is het dus wel gebeurd dat een titanium klepveer is kapot gegaan; wat het extra zuur maakt is dat afgelopen winter een grote onderhoudsbeurt is gepleegd plus het controleren en stellen van de kleppen. Pure pech.
Nu wordt mijn motor anders belast dan een straatmotor (die jij op het hoog hebt) en dus is de onderhoudsinterval anders, maar een onderhoudshistorie moet aanwezig en compleet zijn. Anders laten staan of het preventie laten controleren. Want wat ik net hierboven heb beschreven zijn hele dure posten!
Rody dank voor je reactie!
In de advertentie geeft Barbier aan dat er onderhoudshistorie en boekjes bij zitten. of ze goed in juist ingevuld zijn, is nog even afwachten.
Goed om te horen dat je 2 probleemloze RSV4's in bezit hebt!
3 jaar geleden heb ik mijn R1 BigBang gekocht en zat toen erg te twijfelen tussen de RSV4 2009-2010 en de R1 uit 2010.
Het is toen de R1 geworden vanwege het drijfstangen verhaal van de RSV4... je weet wel.... wat ik niet vertrouwde.
Nu begint het toch weer te kriebelen om naar een RSV4 te gaan kijken. het geluid is fantastisch, de zithouding/rij plezier kan ik nog niet beoordelen. Volgends mij is het qua zithouding wel echt hardco
Zelf ben ik 178cm. Op zich ben ik wel een sportieve rijder maar wil ook probleemloos 1,5u rustig aan kunnen touren met de motor.Ik weet niet wat je lengte is (ik ben 184cm), maar de zithouding is inderdaad extreem sportief. Het is natuurlijk ook een Italiaan. Ikzelf heb verlaagde stepjes (15mm lager dan normale) en dat maakt echt een enorm verschil.
Ik heb nog een verhoogd CRC zitje voor een racekuip, mocht je ooit het circuit ermee op gaan (ook nog een titanium Akrapovic systeem plus linkpijp).
Boekjes worden vaak niet ingevuld. Maar als je facturen hebt van wat er allemaal aan gedaan is, is dat goed.Dank voor je reactie!
Zelf heb ik geen ervaring met onderhoudsgeschiedenis bij motorfietsen. Wellicht een domme vraag maar werkt dit hetzelfde als bij auto's met een interval/stempel boekje o.i.d.? staan hierin ook de intervals omschreven of kun je mij deze vertellen? Ik kon op internet niet specifiek een intervalschema vinden van een 2016 RSV4
Dank voor je reactie!
Zelf heb ik geen ervaring met onderhoudsgeschiedenis bij motorfietsen. Wellicht een domme vraag maar werkt dit hetzelfde als bij auto's met een interval/stempel boekje o.i.d.? staan hierin ook de intervals omschreven of kun je mij deze vertellen? Ik kon op internet niet specifiek een intervalschema vinden van een 2016 RSV4
Zelf ben ik 1m87 met in verhouding lange benen. Doordat de RSV4 smal gebouwd is is de ruimte voor mijn benen prima, op de RSV4 RF heb ik zelf een Giamoto rearset gemonteerd waarbij de steunen zelfs nog iets hoger staan.Zelf ben ik 178cm. Op zich ben ik wel een sportieve rijder maar wil ook probleemloos 1,5u rustig aan kunnen touren met de motor.
Ik heb nog nooit met een RSV4 gereden en ben erg nieuwsgierig hoe hij zit en aanvoelt tijdens het rijden. Maar daar kom je maar op 1 manier achter voor jezelf en dat is gewoon testrijden! Man wat heb ik daar zin in, eindelijk het geluid in de hand van een dikke V4.
Zelf ben ik 178cm. Op zich ben ik wel een sportieve rijder maar wil ook probleemloos 1,5u rustig aan kunnen touren met de motor.
Ik heb nog nooit met een RSV4 gereden en ben erg nieuwsgierig hoe hij zit en aanvoelt tijdens het rijden. Maar daar kom je maar op 1 manier achter voor jezelf en dat is gewoon testrijden! Man wat heb ik daar zin in, eindelijk het geluid in de hand van een dikke V4.