Kijk ook eens op racing4fun.deHallo mede appies,
ik heb sinds kort een RSV4 aangeschaft voor het aankomende circuitseizoen. De motor is redelijk vol geladen met extra's maar ik ben altijd op zoek naar meer of betere onderdelen. Voornamelijk een goeie racekuip, demper, starlane gps en carbon delen. Heb je nou nog wat liggen of heb je een goede link voor me? Let me know!
Kijk ook eens op racing4fun.de
Ik heb volgens mij nog een reserve demper, Akra titanium.
Zal van het weekend ff kijken
Iemand nog interesse in een setje Brembo M50 remklauwen? Een flink stuk lichter en betr dan de M4 klauwen
model t/m 2014 heeft inderdaad een stuk minder vermogen, daarbij heeft de bmw een dip net voor het eindschot waardoor het eindschot nog heftiger lijkt.Beste mede eigenaar rsv4.. Mijn rsv4 is nu met de akrapovic afgesteld door de dealer. Ik kom van een s1000rr af en vind het vermogen toch wel tegenvallen van de ape.. Heeft een pc5 toegevoegde waarde of hebben jullie andere opties?
Beste mede eigenaar rsv4.. Mijn rsv4 is nu met de akrapovic afgesteld door de dealer. Ik kom van een s1000rr af en vind het vermogen toch wel tegenvallen van de ape.. Heeft een pc5 toegevoegde waarde of hebben jullie andere opties?
Op de bank heeft de RSV4 vanaf 2015 toch echt massa’s vermogen. In tests altijd een van de hoogste en hoger dan de BMW. Dat het niet zo voelt komt door het karakter van de V4. Ik vond het toch best heftig eigenlijk.
Moet je meer gasgeven. Ik ben nog nooit op een recht stuk ingehaald door een andere 1000.
Ha Willem, de RSV4 die in Portimao reden waren allemaal met het oude blok. Het nieuwe blok vanaf 2015 heeft zo'n 20pk meer op het wiel en kan. met iedere originele motor mee. Natuurlijk zijn de nieuwe RSV4 1100, de 2019 BMW S1000rr en de Duc V4 nog sneller maar dat houje altijd.Jij rijdt vermoedelijk ook continue in de weg
Serieus op de langere rechte stukken ( b.v Portimao) zie echt dat de RSV4 power te kort komt en het dan weer (deels) goedmaakt in de bochten
Nog mensen hier interesse in originele akra met link pijp met daar een cat vervanger er in.
( demper heeft een licht deukje )
perfect voor een circuit fiets in mijn ogen
Goedenavond,
Ben sinds kort trotse eigenaar van een '10er RSV4 met 13.500 km.
Heb alleen een paar vragen, wat zijn dingen waarop ik moet letten qua onderhoud? Is dit veel anders dan bijvoorbeeld mijn oude 600RR?
Daarnaast ben ik opzoek naar een andere uitlaat, zit nu een GPR onder, vind dit eigenlijk niet zo'n mooie uitlaat.
Heeft iemand een Austin of een SC Project liggen?
Bedankt alvast!
Groet,
Mike
Ik ga er gewoon mee op de weg rijden, dus hij zal niet zoveel te “lijden” hebben zoals op ‘t circuit. Hoe kan je merken dat er iets aan de kleppen is dan? Bepaald geluid? Of wat moet ik mij daar bij voorstellen? Ben in ieder geval verkocht aan het geluid. Wat een prachtmachine.Het zwakke punt an de Aprilia zijn de kleppen, iedere 2 jaar laat ik de klepspeling controleren. En nu bij mijn 2015 rr meteen de klepveren preventief vervangen.
Ga je er mee op de weg rijden of op het circuit?