Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Op straat heeft het inderdaad veel minder te lijden, ik zou het aan een expert vragen bv RN motoren in Sintnicolaasga of Roke in Mijdrecht
 
Nog wat onderdelen voor het oud model RSV4, remschakelsetje mag weg voor 200 euro en de carbon bescherming voor 75 euro.
 

Bijlagen

  • Carbon, koelwaterpomp + koppelingshuis.jpg
    Carbon, koelwaterpomp + koppelingshuis.jpg
    109,1 KB · Weergaven: 10
  • PP remschakelset.jpg
    PP remschakelset.jpg
    132,4 KB · Weergaven: 9
Nog wat onderdelen voor het oud model RSV4, remschakelsetje mag weg voor 200 euro en de carbon bescherming voor 75 euro.
Mooi aanbod maar er zit al eenn rem + schakelset van Gilles tooling onder. Daarnaast zat er ook een beschermkapje op van GB racing. Heb echter wel interesse in een demper van SC Project, Austin Racing of Akra, mocht je die hebben liggen hoor ik 't graag.
 
gisteren en vandaag is mijn schoonzoon bezig geweest met de openhart operatie van de tuono wat een werk om de voorste 2 inlaatkleppen meer ruimte te geven
 
Foii. Ziet er uit als een best klus @zichthuis
Ideaal zo’n schoonzoon.. ^^

Hier toevallig nog een persoon die een Rsv4 factory, met minder dan 30K op de teller heeft, en wellicht wil verkopen?
 
Helaas, ga altijd naar RN Motoren in Sintnicolaasga

Waar moet je ongeveer aan denken qua kosten bij een onderhoudsbeurt incl. kleppen stellen? Mijn RSV4 is nu 3 jaar met nog geen 9k vooral wegkilometers maar gezien alle horrorverhalen ben ik liever safe dan sorry, ook omdat ik dit jaar meer trackdays e.d. ga doen ... Klepveren lijken me nog een beetje overdreven om te laten doen?
 
denk ca 800 euro
de eerste keer bij 13300 km stonden al 9 vd 16 kleppen te strak
nu hadden we 2 inlaatkleppen , die we bij 13300 km niet hadden gehad , maat was ca 0.13 en 0.15 mm ,toch maar gedaan omdat alles toch al los was
 
Daanrsv is weer terug van weggeweest!
Bam! Geen RSV meer maar de RSV4 Aprc. Wat een geweld, heerlijk.
De nieuwe aanwinst!
 

Bijlagen

  • 275AF093-6F54-4AEA-A430-653F6FD4E8B4.jpeg
    275AF093-6F54-4AEA-A430-653F6FD4E8B4.jpeg
    260,3 KB · Weergaven: 23
  • A0F6288F-753E-4ED4-8E0C-EC63718212A0.jpeg
    A0F6288F-753E-4ED4-8E0C-EC63718212A0.jpeg
    119 KB · Weergaven: 28
  • 43B4FFF8-2C1A-416A-812E-A51401B46231.jpeg
    43B4FFF8-2C1A-416A-812E-A51401B46231.jpeg
    194,6 KB · Weergaven: 24
Barbier motoren brrrrrrrrrrr ben d'r 1 geweest man man wat een aftandse ( vaak Engelse ) troep staat me daar
Dat klopt, jappen, Duitsers, en Engelsen zat. Maar daar kun je langs op lopen. De Italianen staan hoog en droog op de eerste etage. Maar wat ik zocht heb ik daar gevonden. En dat is wat telt.
 
Dat klopt, jappen, Duitsers, en Engelsen zat. Maar daar kun je langs op lopen. De Italianen staan hoog en droog op de eerste etage. Maar wat ik zocht heb ik daar gevonden. En dat is wat telt.
Ik denk dat het meer over importfietsen uit Engeland gaat. :)
 
Zit eraan te denken om het tandwiel van 16 voor naar 15 te veranderen, om wat meer trekkracht te creeren .. Heeft iemand hier ervaring mee ? heeft dat effect op de af te lezen snelheid op de display ? alvast bedankt
 
Zit eraan te denken om het tandwiel van 16 voor naar 15 te veranderen, om wat meer trekkracht te creeren .. Heeft iemand hier ervaring mee ? heeft dat effect op de af te lezen snelheid op de display ? alvast bedankt
Ik weet niet wat de standaard vertanding is maar op mijn 2011 Factory (circuitmotor) had ik 15/43 en 15/44 voor meer trekkracht, km wordt via het achterwiel gemeten dus vertanding heeft geen invloed. Op mijn 2016RR circuitmotor heb ik nu 16/44 omdat deze standaard iets korter gegeard is
 
Ik weet niet wat de standaard vertanding is maar op mijn 2011 Factory (circuitmotor) had ik 15/43 en 15/44 voor meer trekkracht, km wordt via het achterwiel gemeten dus vertanding heeft geen invloed. Op mijn 2016RR circuitmotor heb ik nu 16/44 omdat deze standaard iets korter gegeard is

Ik heb de 2019 en vind 't tegenvallen... Aangezien je bijna nooit de 300 km per uur aantikt is dit een leuke stap voordat je andere stappen onderneemt denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan