Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi aanbod maar er zit al eenn rem + schakelset van Gilles tooling onder. Daarnaast zat er ook een beschermkapje op van GB racing. Heb echter wel interesse in een demper van SC Project, Austin Racing of Akra, mocht je die hebben liggen hoor ik 't graag.Nog wat onderdelen voor het oud model RSV4, remschakelsetje mag weg voor 200 euro en de carbon bescherming voor 75 euro.
Helaas, ga altijd naar RN Motoren in Sintnicolaasga
Mooie machine! Deze stond bij Barbier motoren toch? Heb hem afgelopen vrijdag nog zien staan.Daanrsv is weer terug van weggeweest!
Bam! Geen RSV meer maar de RSV4 Aprc. Wat een geweld, heerlijk.
De nieuwe aanwinst!
Ja klopt. Maar zo staat hij in Arnhem!Mooie machine! Deze stond bij Barbier motoren toch? Heb hem afgelopen vrijdag nog zien staan.
Mooi man! Welk jaar is hij? En wat voor uitlaat zit eronder? Leek standaard Aprilia te zijn, stond op de pijp zelf althansJa klopt. Maar zo staat hij in Arnhem!
Dat is zeker geen standaard Aprilia Demper. Is een aftermarket met een Aprilia sticker erop dan.Mooi man! Welk jaar is hij? En wat voor uitlaat zit eronder? Leek standaard Aprilia te zijn, stond op de pijp zelf althans
Dat klopt, jappen, Duitsers, en Engelsen zat. Maar daar kun je langs op lopen. De Italianen staan hoog en droog op de eerste etage. Maar wat ik zocht heb ik daar gevonden. En dat is wat telt.Barbier motoren brrrrrrrrrrr ben d'r 1 geweest man man wat een aftandse ( vaak Engelse ) troep staat me daar
Uit 2011. En uiteraard een standaard uitlaat.. anders krijgen we problemen.Dat is zeker geen standaard Aprilia Demper. Is een aftermarket met een Aprilia sticker erop dan.
Als je niet in Baggelhuizen woont is er niets aan de hand.Lijkt me niet geschikt voor een circuitdagje qua geluid.
Mooie machine, zag er goed uit, 't was dat ik mijne net had gekocht. Anders was ik zeker voor deze gegaan. Ze hadden er ook nog een zwarte staan, zag er ook aardig goed uit.Uit 2011. En uiteraard een standaard uitlaat.. anders krijgen we problemen.
Ik denk dat het meer over importfietsen uit Engeland gaat.Dat klopt, jappen, Duitsers, en Engelsen zat. Maar daar kun je langs op lopen. De Italianen staan hoog en droog op de eerste etage. Maar wat ik zocht heb ik daar gevonden. En dat is wat telt.
Ik weet niet wat de standaard vertanding is maar op mijn 2011 Factory (circuitmotor) had ik 15/43 en 15/44 voor meer trekkracht, km wordt via het achterwiel gemeten dus vertanding heeft geen invloed. Op mijn 2016RR circuitmotor heb ik nu 16/44 omdat deze standaard iets korter gegeard isZit eraan te denken om het tandwiel van 16 voor naar 15 te veranderen, om wat meer trekkracht te creeren .. Heeft iemand hier ervaring mee ? heeft dat effect op de af te lezen snelheid op de display ? alvast bedankt
Ik weet niet wat de standaard vertanding is maar op mijn 2011 Factory (circuitmotor) had ik 15/43 en 15/44 voor meer trekkracht, km wordt via het achterwiel gemeten dus vertanding heeft geen invloed. Op mijn 2016RR circuitmotor heb ik nu 16/44 omdat deze standaard iets korter gegeard is
Klopt, volgens mj heb ik nog een 15 tandwiel liggen voor een 525 ketting.Ik heb de 2019 en vind 't tegenvallen... Aangezien je bijna nooit de 300 km per uur aantikt is dit een leuke stap voordat je andere stappen onderneemt denk ik