Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan pagina 100. Deze post is eingelijk alleen zodat mn telefoon de nieuwe pagina weer ziet in de rss. En natuurlijk voor lee tow die nu al zo lang uit kijkt naar deel 3, moet hem daar dan maar even bij helpen ;)

btw, erg netjes idd die carbon folie. Ik zou het er niet op plakken, maar het is zeker niet lelijk
 
Volgens mij is het al een keer eerder gepost maar vergeet niet wanneer je accu weer aansluit dat kastje wat op de beschermdeksel ligt terug te plaatsen met de pijl omhoog ;-)

ghehehe wou die niet starten vandaag?
daat kan je je zuf naar zoeken.

Met mn eerste motor een keer de accu leeg gestart, dom ding wou nog steeds niet aanslaan. straat een paar keer heen en weer gerend om m aan te duwen, nog niet.
-paar vloekwoorden-
kwartier later na een kop koffie ineens, hej de dodemans knop is ingedrukt......

2 meter aanlopen en hij deed het.

bah |(
 
ff een plaatje om jullie op te warmen voor Deel III

[afbeelding]



:9~

En het is niet eens Italiaans of stiekum toch wel O-)

Net z'on mooi kontje als mijn DD })

Ze kan dan wel een lekker kontje hebben, maar ik zou dr godsnerveus ipv geil van worden als ze zo voor me zou liggen :+

@ heavy's; hebben ze dan een DD staan op de stand? Of weer die rsv4 ;)
 
Heb gemaild naar MDI-online over de ontbrekende beugels van de knipperlichten op de EVOTECH kentekenplaathouder. Hieronder het antwoord:

De houders voor de originele knipperlichten zijn een extra accessoire deze horen niet standaard bij de kentekenplaathouder. De kentekenplaathouders worden standaard altijd geleverd met de beugels voor universele knipperlichten. De beugels voor de aprilia knipperlichten zijn te bestellen onder nummer MDI-SFO-10-A en kosten € 8,75.


Hier mijn antwoord aan MDI:

Ik wou toch even kwijt dat op jullie site deze informatie niet duidelijk vermeld staat. Ik heb geopteerd voor dit artikel bij jullie omdat dit een stuk goedkoper was dan origineel bij APRILIA. Als ik er nu deze meerkost bijtel kom ik in de buurt van het origineel, wat dan ook nog geplaatst wordt door mijn garage.
Had ik dit op voorhand geweten…..

Weeral het bewijs van misleidende informatie. Dus let op als jullie dit artikel bestellen.
 
Heb gemaild naar MDI-online over de ontbrekende beugels van de knipperlichten op de EVOTECH kentekenplaathouder. Hieronder het antwoord:

De houders voor de originele knipperlichten zijn een extra accessoire deze horen niet standaard bij de kentekenplaathouder. De kentekenplaathouders worden standaard altijd geleverd met de beugels voor universele knipperlichten. De beugels voor de aprilia knipperlichten zijn te bestellen onder nummer MDI-SFO-10-A en kosten € 8,75.


Hier mijn antwoord aan MDI:

Ik wou toch even kwijt dat op jullie site deze informatie niet duidelijk vermeld staat. Ik heb geopteerd voor dit artikel bij jullie omdat dit een stuk goedkoper was dan origineel bij APRILIA. Als ik er nu deze meerkost bijtel kom ik in de buurt van het origineel, wat dan ook nog geplaatst wordt door mijn garage.
Had ik dit op voorhand geweten…..

Weeral het bewijs van misleidende informatie. Dus let op als jullie dit artikel bestellen.

Daarom heb ik mijne uiteindelijk via ebay en paypall van Evotech Performance - Motorcycle Parts gekocht. scheelt 30 euro.

Je hem ook via Arie Molenaar kunnen kopen die kunnen 10% ook de prijs zitten
 
ghehehe wou die niet starten vandaag?
daat kan je je zuf naar zoeken.

Met mn eerste motor een keer de accu leeg gestart, dom ding wou nog steeds niet aanslaan. straat een paar keer heen en weer gerend om m aan te duwen, nog niet.
-paar vloekwoorden-
kwartier later na een kop koffie ineens, hej de dodemans knop is ingedrukt......

2 meter aanlopen en hij deed het.

bah |(


Ik zeg niks.
Gelukkig gaat op de DD de dodenmansknop uit als je hem start :P
 
Net via dhl mijn eerste 'nieuwe' onderdelen binnengehad!
De schetsplaat met daaraan mijn linker voetsteun en schakelpedaal.
Beetje jammer dak het er nog niet zelf op kan zetten maar zodra alles weer ok is kunnen we in ieder geval weer de weg op ermee!
Echt helemaal top die site van www.motorparts-online.com.
 
Nog maar een plaatje dan

2009-aprilia-smv-750-dorsoduro-makes-u-s-debut.jpg


En de 1200 factory???

dorsoduro1200factory.jpg


fotosoepje, maar wel een mooie
 

Dat heb je snel gezien :+

Ik ben nog bezig om wat dingen te veranderen:

Ik heb van iedereen nu 1 foto er in gezet...en het idee is om er nog 3 thumbnails die je kunt vergroten per persoon bij te zetten.

Ook wil ik nog een stuk of 4/5 grote foto's van de DD in het begin neerzetten...dus als jullie mooie foto's weten van de normale/ factory/ 1200 geef mij dan ff de link door

Alvast bedankt en tot ziens in deel III

:}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan