Joop2020
Rookie
- 20 mei 2020
- 17
- 7
Dat vind ik ookIk vind de gewone uitvoering ook mooier. De sport is “te bont”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind ik ookIk vind de gewone uitvoering ook mooier. De sport is “te bont”
Dus heb ik mijn alom vertrouwde TomTom Vio maar weer gemonteerd. Die heeft bewezen altijd perfect te werken.
Ik vind het niet meer dan normaal dat als je de keuze maakt om de stop-start niet te gebruiken, dat die keuze dan bewaard blijft tot je van gedacht verandert. Dus goed punt voor de Aprilia.
Bij mijn auto moet ik ook elke keer weer die functie uitschakelen. Dat is ondertussen een vaste gewoonte geworden.
Men heeft me uitgelegd dat die auto's zogezegd de functie nodig hebben om hun normverbruik te halen conform de homologatie, en dat daardoor de functie niet constant uitgeschakeld kan blijven.
Allemaal in de Randstad, ik woon in het oosten van het land.
Dat kan, maar dan moet ik voor elke service en alle kleinigheden 2x 100+ km rijden. Ik laat het even bezinken en kijk volgend voorjaar wel weer.Heel erg jammer dat TomTom is gestopt met support voor de VIO. Dus geen nieuwe kaarten meer en ik meen dat de apps nu al of binnenkort uit de appstore verdwijnen.
Ik heb geen idee of dat voor de homologatie is, maar als je handig bent kan je het misschien wel aanpassen met een schakelaartje ofzo.
Voor nu is het voor mij ook elke keer de knop indrukken om het uit te schakelen. Bij de Aprilia kan je gelukkig kiezen. Bij Honda ook.
Je kan 'm in principe gewoon in het westen kopen en onderhoud / garantie hebben in het oosten van het land, als je echt per se nu zo'n SR GT wil hebben.
Zit er dan voor onderhoud binnen 100 km geen Aprilia-dealer?Dat kan, maar dan moet ik voor elke service en alle kleinigheden 2x 100+ km rijden. Ik laat het even bezinken en kijk volgend voorjaar wel weer.
Heb er een multivar 2000 voor een piaggio medley 125-150 i-get in zitten, is zelfde basisblok. Geen problemen met veer gehad.Weet iemand of er inmiddels een passende vario kit is? Ik begreep dat de veer niet past....
heb die van mij toch weer ingeruild op een nieuwe PCX.
Was toch niet mijn ding.
Verbruik valt me tegen en heb toch meer vertrouwen in Honda.
Verbruik is 1 op 33,krijg hem met geen mogeljkheid zuiniger,niet harder dan 80.
Het stoort me dat bijvoorbeeld dat het start-stopsysteem soms helemaal niets doet,en soms als ik 50 meter rij,doet ie het wel ,met een steenkoud blok....
Typisch Italiaans ook weer.
wat is de reden dat je bent gegaan voor een pcx. volgens je omschrijving heb je al een x adv die meer in lijn is van aprilia.heb die van mij toch weer ingeruild op een nieuwe PCX.
Was toch niet mijn ding.
Verbruik valt me tegen en heb toch meer vertrouwen in Honda.
X-ADV gebruik ik alleen voor buitenlandvakanties.wat is de reden dat je bent gegaan voor een pcx. volgens je omschrijving heb je al een x adv die meer in lijn is van aprilia.
Klopt.De PCX heeft toch minder vermogen dan de SR GT 200, of merk je dat niet?
En met een andere variateur loopt ie nog wat harder, want de PCX is begrensd op touren.Klopt.
Maar de PCX is een stuk zuiniger en loopt heel erg rustig.
Voor hetgene wat ik er mee doe heb ik genoeg aan zijn top van 100.
200cc voor A1? Dat lijkt mij niet kloppen toch?Een 125cc waar teminste weer eens 15 pk uitrolt.
Rijbewijs Prijs SR GT 125 A1 € 4.399 SR GT 125 Sport A1 € 4.499 SR GT 200 A1 € 4.599 SR GT 200 Sport A1 € 4.699
200cc voor A1? Dat lijkt mij niet kloppen toch?