En in Mallossi vario kan geen Dr pulley zeker niet in combinatie met de Malossi riem.
De riem komt dan te veel omhoog !
Dr pulley alleen in de originele vario.
Onder bij de oliefiller carter vuldop en deksel, daar voel je met je vinger de pakking uitsteken.
Bij Dr Pulley moet je dat stukje pakking heel voorzichtig en zorgvuldig weg snijden met een goed heeeel scherp mesje.
WAAROM?
Omdat bij dr pulley de riem HOGER komt te liggen dan raakt de riem dat stukkie pakking.
Hierdoor bestaat de kans dat de pakking scheurt en door de kracht vd riem tussen de deksel vandaan getrokken wordt met gevolg een fijne olie lekkage in je aandrijving
De pakking steekt onderin ongeveer 3 - 4 mm uit en dat moet heeeeeel voorzichtig weg snijden.
Moet goed glad zijn daar onderin, ik heb het gepolijst
Onderin op de carter HUIS / DEKSEL
daar zet je met een ZWARTE EDDING STIFT een groot zwart vlak.
Zo kan je controleren hoe hoog de riem komt en of de riem de carter raakt.
Zelfde doe je aan binnenkant vd voorste poelie ook om te controleren hoe hoog de riem komt.
Wat jij nu zwart heb gemaakt, had ik een maand na aankoop al gedaan ....
Maar dan met carbon folie hahaha
Daar rijd er maar 1x van rond in Nederland.
Maaarrrr heb dit jaar bar weinig gereden totaal staat er nu 21000 op.
Misschien gaat hij wel weg en komt er iets elektrisch voor terug.
Ik rij tegenwoordig meer op mijn E-racebike tot dik 70km/h voor de wind en de heuvel af.
Natuurlijk is dat gevaarlijk, maar met de motor 200km/h is ook gevaarlijk.
De trap af lopen is ook gevaarlijk
Vrouwen zijn ook gevaarlijk
hahaha hohoho