Wil je je best doen? Dan doen wij dat ook.precies zoals het er staat. voordat ik de polen had schoongemaakt stotterde hij vrijwel iedere keer bij de 7000 toeren. Na het schoonmaken stotterde hij minder.
Ok, en hoe zat het met de massa en hoofdzekering?heb er nog niet heel veel tijd voor gehad. Maar heb de accuspanning gemeten over de accu. deze varieerde van 13.9 tot 14.2 wanneer ik het toerental verhoogde en de verbruikers inschakelde.
lijkt mij niet heel erg verkeerd.
Zojuist even de kappen eraf gehad. De bruine stekker is al doorgesoldeerd. Ik heb 1 30A zekering vervangen, omdat op 1 pootje een lichte aanslag zat. Daarna weer een rondje gedaan. Motor "stotterd" (valt heel even uit) nog steeds. meestal rond 8000 toeren met een bijna of vol geopende gasklep. Het neutraal lampje ging niet elke keer branden.Ok, en hoe zat het met de massa en hoofdzekering?
Verder is de bruine stekker van de spanningsregelaar ook zeer berucht. Contacten gaan oxideren met alle ellende van dien. Stekker zit een beetje verstopt achter het koelvloeistof reservoir aan de rechterzijde. Boven de spanningsregelaar.
Sowieso verstandig om meteen even te controleren als je toch bezig bent.
dat soort shit komt voor, maar is niet zo vaak toerental/ trilling afhankelijk, maar meestal hobbel/ kuil in de weg afhankelijk.Ik ben totaal niet bekent met de Tuono, maar zou de zijstandaard beveiliging er voor kunnen zorgen dat de spanning soms even wegvalt? De schakelaar misschien gaar of de veer van de standaard slap of kapot.
Ga ik contorleren als ik de tps doormeet. bedanktZijn de vacuümslangetjes van spruitstuk naar je MAP sensor nog heel/niet geknikt?
Bekijk bijlage 1474392
controleer gelijk de brandstofdrukregelaar, op de geplaatste foto is deze zichtbaar.Ga ik contorleren als ik de tps doormeet. bedankt