Argh, eikels!

Wolve

MF veteraan
16 feb 2005
6.579
0
Kingston upon Hull
Maanden geen last van gehad, maar gisteren ineens twee keer op 1 dag! :(

Eerst gistermiddag, ik was even lekker aan het rijden, hoor ik ineens een enorme klap tegen m'n helm aan. Was er een eikel uit een boom komen zetten net daar waar mijn helm langskwam. Lijkt me niet heel best voor een helm, maarja, ik kon er weinig aan doen.

Rijdt ik 's-avonds, uurtje of 11, terug naar huis. Enorm veel mist, dus na een tijdje zag ik niks meer door m'n vizier. Dan maar met vizier open rijden, wat zonder bril bij zo'n 80 km/h sowieso al niet zo'n prettige ervaring is. Affijn, ik zag in ieder geval wel weer waar ik heen ging. Zie ik na een tijdje ook ineens iets op me af zeilen. En voor ik er op kon reageren voelde ik ineens harde tik tegen m'n wang aan en hoorde ik het object via m'n helm weer wegketsen. Was er dus een eikel IN m'n helm gevallen. Dat deed met de snelheid die ik had toch wel goed pijn. Die dingen zijn hard! Ik voel de plek nu nog zitten als ik 'm aanraak.

Mist en eikels, slechte combinatie. :(
Dat minister Peijs mist nog niet verboden heeft. :+
 
:^ _O-

@TS: Eikel ! :P


:+

pinlockje d'rop zetten ?

Ik heb FogCity, en die deed het prima, de binnenkant was ook niet beslagen. Maar de mist sloeg op de buitenkant, precies in het midden waar m'n ogen zaten. Als ik scheef door m'n helm keek had ik nog wel een doorzichtig stukje, maar dat rijdt ook niet echt fijn. :+
 
Ik zei nog tegen m'n maat, ben je niet bang dat ze ons zien zitten zo in die boom. Maar dat viel mee dus, je hebt ons echt niet gezien? Twee volwassen mannen met een platic tas vol eikels?
 
Da's 't voordeel als je een plaat voor je kop heb, dan heb je niet zo'n last van alle eikels in de wereld.

O-)
 
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn...... :N


Eruit vallen mag ook......... :Y


:P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan