Gotsamme! Stelletje eikels op de weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

KDTL

MF veteraan
17 jul 2007
7.527
955
Wel miljoenen lijkt het! Eentje viel er zelfs op mijn helm!

DAAR zouden ze in den haag eens wat aan moeten doen!
 
Wel miljoenen lijkt het! Eentje viel er zelfs op mijn helm!

DAAR zouden ze in den haag eens wat aan moeten doen!

Beter op je helm dan op je vizier. Overkwam mij een keer en vizier lag gelijk in twee helften, recht doormidden van boven naar beneden. Het regende en ik moest nog van Luxemburg naar Apeldoorn. Het was op een zondag. ;(
 
Beter op je helm dan op je vizier. Overkwam mij een keer en vizier lag gelijk in twee helften, recht doormidden van boven naar beneden. Het regende en ik moest nog van Luxemburg naar Apeldoorn. Het was op een zondag. ;(

Weet jij wel ff zeker dat het probleem een eikel was? Of had de plaatselijke houthakker zijn bijl in de boom laten hangen die er uitwaaide toen jij daar net reed :?
 
Weet jij wel ff zeker dat het probleem een eikel was? Of had de plaatselijke houthakker zijn bijl in de boom laten hangen die er uitwaaide toen jij daar net reed :?

Reed 90 toen ik hem vol midvoor kreeg. Dat had zonder vizier best pijn gedaan. Reed op een buitenweg met heel veel eikenbomen langs de kant en door de harde wind vielen er best veel. Het regende van die krengen. Had haast want wilde naar huis met dat kutweer :X . Dus tenzij daar met stenen werd gegooid, met hagel werd geschoten op motorrijders, of anderszins iets raars rondvloog, moet het een grote eikel zijn geweest. Had geen integraal of systeemhelm op maar een jethelm met vizier. En die lag in eens in tweeën.
 
Maar goed dat je niet op Hawaii reed,anders had je wellicht een ananas op je potje gekregen.
 
Maar goed dat je niet op Hawaii reed,anders had je wellicht een ananas op je potje gekregen.

Ik denk dat dat wel meevalt! O-)

ananas6.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan