Arie Vos naar TK-Honda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
het was een dag van motorsportlifestyle...

weet je wat ik zo jammer vind, die strijd onderling, fora's x moet fora y niet, nieuwssite 1 tegen nieuwssite 2...

ik vind het jammer, samenwerken ... is beter...en dat gescheld naar me mekaar das echt zinloos, komen we niks mee verder in deze (motor)wereld.

:)
:^ , maar ik denk dat jij ook wel in de gaten hebt wie hier de 'relschoppers' zijn..toch?
 
Als je zo'n foto plaats op een forum is er niet zo veel aan de hand. Plaats je het op Freaks dan is de lading anders. Dan is het niet meer dan netjes om de credits te vermelden. Ik heb Ed daarover gemaild en hij heeft dat keurig netjes aangepast. Niks te rellen dus verder.

Blijft het feit dat wanneer de eigenaar van de foto aangeeft dat 'ie niet geplaatst mag worden, dan zul je 'm weg moeten halen. Da's gewoon een rechtenkwestie.

En of de eigenaar nou een commercieel bedrijf is of een prive-persoon maakt daar niks op uit.
 
Als je zo'n foto plaats op een forum is er niet zo veel aan de hand. Plaats je het op Freaks dan is de lading anders. Dan is het niet meer dan netjes om de credits te vermelden. Ik heb Ed daarover gemaild en hij heeft dat keurig netjes aangepast. Niks te rellen dus verder.

Blijft het feit dat wanneer de eigenaar van de foto aangeeft dat 'ie niet geplaatst mag worden, dan zul je 'm weg moeten halen. Da's gewoon een rechtenkwestie.

En of de eigenaar nou een commercieel bedrijf is of een prive-persoon maakt daar niks op uit.
Ben ik niet met je eens Tr@x, als je een foto op een forum plaatst maak je 'em daarmee openbaar, tenzij je 'em kunt beschermen..
Dus kan ook motorfreaks daarvan gebruik maken..en aangezien zulke plaatjes zeldzaam zijn O-)
Dat 't wel zo netjes is om de bron/credits te vermelden spreekt voor zich, maar dat was toch al gedaan :?
En wat het 'rellen' betreft, "wie de schoen past trekt hem aan".. ;)
 
Ben ik niet met je eens Tr@x, als je een foto op een forum plaatst maak je 'em daarmee openbaar, tenzij je 'em kunt beschermen..
Dus kan ook motorfreaks daarvan gebruik maken..en aangezien zulke plaatjes zeldzaam zijn O-)
Dat 't wel zo netjes is om de bron/credits te vermelden spreekt voor zich, maar dat was toch al gedaan :?
En wat het 'rellen' betreft, "wie de schoen past trekt hem aan".. ;)

Zoek eens op Kluwer.nl naar het tijdschrift IER (Intellectueel eigendoms en reclamerecht). Dat blad krijgen ze 6x per jaar vol met dit soort akkefietjes.....da's gewoon de wet.

Een forum is iets anders dan MotorFreaks. Mag Wegrace info 'm ook plaatsen? Racesport.nl? Mag Moto 73 'm in het blad opnemen? Zodra er sprake is van een (semi)commerciele uiting krijg je een hele duidelijke copyright-zaak.
 
Zoek eens op Kluwer.nl naar het tijdschrift IER (Intellectueel eigendoms en reclamerecht). Dat blad krijgen ze 6x per jaar vol met dit soort akkefietjes.....da's gewoon de wet.

Een forum is iets anders dan MotorFreaks. Mag Wegrace info 'm ook plaatsen? Racesport.nl? Mag Moto 73 'm in het blad opnemen? Zodra er sprake is van een (semi)commerciele uiting krijg je een hele duidelijke copyright-zaak.
Ga ik doen! ;) Maar niet nu hoor..heb zo nog een feessie :+
 
Enige wat die MF kneuzen kunnen is in banaan zn hol kruipen...
Nog benelli's total loss gereden laatste tijd? Of jankend onder je eigen risico uit proberen te komen? Kneuzen...
full
 
Ehhh....goed.

Arie Vos is weg bij Yamaha, daarmee is dit topic "Arie Vos naar TK-Honda?" overbodig geworden.
Bovendien gaat het al lang over andere zaken die met Vos niks te maken hebben.

Mod's, gooi er aub maar een slotje op. :W
 
Ehhh....goed.

Arie Vos is weg bij Yamaha, daarmee is dit topic "Arie Vos naar TK-Honda?" overbodig geworden.
Bovendien gaat het al lang over andere zaken die met Vos niks te maken hebben.

Mod's, gooi er aub maar een slotje op. :W
Dat sommigen verbaal niet zo sterk zijn wisten we al, ook dat men niet helemaal op de hoogte is van bepaalde zaken, maar je hebt gelijk Tr@x..pleur maar op slot..om maar een kreet te gebruiken..
 
Goh wat een gezelligheid hiero zeg B|
Blijkbaar willen sommige mensen graag net doen alsof ze weten waar ze het over hebben. Mij best maar doe dat lekker per mail ofzo, hoewel openbaar op je plaat gaan ook wel spannend is natuurlijk :P Ach ja, nu weten we ook weer dat niet iedereen weet wat een persbericht is en wat daar voor info in staat :+

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan