Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

koenWitjes

MF veteraan
23 jan 2010
3.755
4
32
026
Met de tijd.... das wel ruim begrip , meeste die dat zeggen hebben 10 jaren plan :p

Hup leren jij! Hoe meer vaarmaatjes des te meer fun! :D

Thanas

Die hard MF'er
4 sep 2008
656
0
37
Arnhem
Iemand naar assen morgen. Misschien ga ik met de motor. Dan ga ik tot zwolle binnendoor. Langs de ijssel. Vertrek dan rond 9;00. Tenzij mijn vader mee wil, dan wordt t de auto

The Mud

MF veteraan
22 aug 2004
3.811
2
30
Tolkamer (GLD)
Hierbij willen wij ons even voorstellen op het forum.
Mijn partner Michelle (26 jaar jong) en ik (Henri 28 jaar) wonen sinds een 2-jaar in het prachtige Arnhem.

Michelle rijd op een Honda CBR600 F4i uit 2001 en ik op een Suzuki GSX-R 750SRAD uit 1998, en wij vinden het heerlijk om hier in de regio op de diverse dijkjes te rijden :] }) !

We zijn dan ook erg benieuwd of we mensen (hier uit de regio) zullen ontmoeten om gezamenlijk te rijden, of andere activiteiten te ondernemen.

[afbeelding]
Welkom :W , mooi kleurtje die F4i, heb ik nog nooit gezien.
Is dat een originele NL kleurencombinatie :?
Aja. Rijd al heel lang solo. Dus waarom niet nog n keertje he. Weet nog niet of ik zondag naasr assen ga. Zo niet, wil ik zeker rijden op zondag. Water op is ook erg leuk ja.
Waar gaan we heen :] ?

koenWitjes

MF veteraan
23 jan 2010
3.755
4
32
026
Thanas... stap eens onder de douche haha niemand wilt achter je aan rijden :p.
Gister lekker wezen varen , heerlijk op het water! Water is nog wel erg koud!.

Thanas

Die hard MF'er
4 sep 2008
656
0
37
Arnhem
Douchen, waar is dat goed voor... Haha

Mud. Dat is een mooie bike. Maar tijdelijk is een geintje? Of alweer aan t kijken voor n ander?

Volgens knmi kan t morgen alweer regenen savonds. Dus vanavond maar een stuk rijden. Dus bij deze. Als iemand wil en kan....

Waar en wanneer afspreken? :X

Of hoef ik dat al niet meer te vragen?

The Mud

MF veteraan
22 aug 2004
3.811
2
30
Tolkamer (GLD)
De opkomst van vandaag liet in aantallen te wensen over -O- .
Desalniettemin had Thanas weer een mooie route uitgestippeld *kuch*of ter plekke bedacht*kuch* en was het leuk om weer een stukkie te touren over mooie wegen waar ik zelden kom.

Laatst bewerkt:

koenWitjes

MF veteraan
23 jan 2010
3.755
4
32
026
Haha nu snap ik dat er niemand op komt dagen. Top speed van sm ligt te laag!.
Ga van het weekend miss wel mee even zien hoe het loopt.

@mud. Kzal slingers meenemen naar mijn date dan versier ik haar makkelijk!.

The Mud

MF veteraan
22 aug 2004
3.811
2
30
Tolkamer (GLD)
Mwaoh Thanas heeft de gang er altijd goed in en aangezien ik nog met zijwieltjes en zo'n oranje vlaggetje rijd, kan ik hem amper bijbenen :P

Hmz misschien in het weekend iets plannen Thanas en dat tijdig in de groep gooien want zo te lezen is er wel animo voor.

Ps @ Koen: En wat vind je vriendin daarvan :P ?

Thanas

Die hard MF'er
4 sep 2008
656
0
37
Arnhem
Het is niet eens n echte sm, heb nog een 19" voorwiel. Misschien dat t nog n keer n 17" wordt.

Ik wil ook graag in t weekend rijden, maar volgens mij blijft savonds de beste tijd. In t weekend met mooi weer moet je overdag de mooie wegen delen met autos, fietsers en wandelaars. Dan wordt het zondag avond. Mag ook vroeger dan 19:30 zijn. Bv 19:00.

Als iemand anders een rit plant voor t weekend zal ik n poging doen aan te sluiten

Maar voor nu:
Zondag 25-5-2015
19:30 vertrekken
P+R gelredome
Route. 111 km

Laatst bewerkt: