AU Landmark Rally 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
foto 1

foto1ay.jpg


foto 2

foto2aw.jpg


foto 3

foto3ay.jpg


foto 5

foto5aj.jpg
 
En dit zijn de laatste van deze serie...

Met een beetje puzzelen en goed lezen van de tips op dit forum is "de koe" van de 2e serie via Google te vinden.

Foto 3 (a.k.a. "de koe")
18062010179.jpg


Foto 2:
15062010165.jpg


Foto 5:
15062010166.jpg


Om het competitiegevoel wat aan te wakkeren ben ik alleen met gevulde pullen om te kopen :9
 
Zo,

vandaag een dagje vrij genomen om de landmarks van de tweede serie compeet te maken, de nummers 1,2,4,5,6 en 7 waren vrij eenvoudig foto 3 heeft wat meer hoofdbrekens gekost maar na de foto goed bestudeerd te hebben valt die eigenlijk hard mee. De koe in de eerste serie was lastiger.....

Foto 1
full
 
Ik hoop dat je je informanten niet vergeet met het legen van de pullen O-)

Hey informant. Je hebt me vanochtend nog verteld dat je een paar kistjes koud hebt staan. Ik neem vanavond wel een lege pul mee :)

Enneh, feli met je 41e. *O*


@4honderd: Ik zie dat je foto's aan het plaatsen bent. Heb je al iets meer tijd om de laatste foto's te (be)zoeken?
 
Laatst bewerkt:
Aan tijd en goed weer heb ik niet genoeg :) , heb een kleine tip nodig voor foto 1 en 3 van serie 2 O-) O-) .

Zoals TC800 zou zeggen de foto's zeggen alles, gewoon goed kijken en nuchter nadenken.

Bij foto 1 kan google earth streetview je in ieder geval niet helpen, foto 3 heb ik m.b.v. google gevonden.

suc6
 
ook nog op zoek geweest naar de gele koe, met de tip van onze grote vriend die Sjef, Sickmind en ik tegenkwamen bij het meertje van de 1e landmark serie, heb de hele hoek daar afgezocht maar ben na een uur maar richting huis gereden, denk dat de koe is weggelopen :(
 
ook nog op zoek geweest naar de gele koe, met de tip van onze grote vriend die Sjef, Sickmind en ik tegenkwamen bij het meertje van de 1e landmark serie, heb de hele hoek daar afgezocht maar ben na een uur maar richting huis gereden, denk dat de koe is weggelopen :(

Nee joh,die tip is 100% goed,ik ben er dinsdag nog met de auto langs gekomen en hij staat nog altijd in het beton.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan