Auto - Moto meet&greet

vrx

Die hard MF'er
10 feb 2007
276
0
Koersel
Dag allemaal,

Op zondag 13 april organiseer ik een meeting gericht op performance auto's én moto's in het Belgische Limburg (Hasselt).
Niet je standaard "tuning" meeting dus, maar een parking vol pk-geweld. Voor het auto gedeelte heb ik genoeg contacten en forums waar ik kan posten, maar qua moto's is het toch nog een groot vraagteken.

Bij deze dus, moest iemand op zondag 13 april niets te doen hebben, en eens een dagje wat snelle auto's (en hopelijk moto's) willen bewonderen, zijn jullie altijd welkom!

Yenwm1T.jpg


WAT
Een op performance gerichte meet&greet.
WAAR
Carpool parking Hasselt Zuid
E313 Afrit 28
WANNEER
Zondag 13 april 2014

EXTRA INFO
Gezien de grote populariteit van meetings gericht op optische tuning, wil ik met deze meet&greet eens iets in elkaar steken voor de liefhebbers van performance auto's (en moto's!). Ook mensen zonder performance voertuig zijn welkom om al dit moois te komen bewonderen.

Aangezien dit doorgaat op een openbare parking wil ik vragen om daar niet het varken uit te hangen. Gooi je afval in de daartoe bestemde vuilbakken, doe geen burnouts en beperk geluidsoverlast voor de buren tot een minimum! Gezien de openbare aard van de parking, is het natuurlijk onvermijdelijk dat er auto's van andere mensen gaan staan.

De nummerplaten van mensen die het toch niet kunnen laten om onverantwoordelijke stunten uit te halen zullen genoteerd worden, en indien nodig doorgegeven worden aan de politie.

GPS INFO
Het straatje om de carpool binnen te rijden ligt in de Biezenstraat te 3500 Hasselt.

Komende van Lummen op de E313 neem je afrit 28. Sorteer rechts voor bij de lichten (de carpool ligt links van je), en draai daarna direct de eerste straat rechts in. De inrit van de carpool ligt aan de rechterkant.

Komende van Luik op de E313 neem je afrit 28. Hou rechts aan, rij onder de brug van de autostrade door. Steek de lichten over (hiervoor laat je de carpool rechts liggen) en draai daarna direct na de lichten het straatje rechts in. De inrit van de carpool ligt aan de rechterkant.

Komende van de grote ring rij je onder de brug van de autostrade door. Steek de lichten over (hiervoor laat je de carpool rechts liggen) en draai daarna direct na de lichten het straatje rechts in. De inrit van de carpool ligt aan de rechterkant.

uqAuqgL.jpg


Groene pijl = Afrit vanuit Lummen
Gele pijl = Grote ring + Afrit vanuit Luik
Rode pijl = kleine weg richting ingang carpool
Blauwe pijl = inrit carpool
 
Terug
Bovenaan Onderaan