Auto-rijbewijs bij een pakje lego...

Dat dit voor mij werkt wil niet zeggen dat het ook voor de rest zo geldt!! _O-
Toen ik nog een brommer had, heb ik ze laten maken door irritatie aan medeweggebruikers(afsnijden/niet in spiegels kijken enzo).Rij in een week rond de 1500km, in Amsterdam en omstreken.
Nu overgestapt op motor, automatisme zal ik maar zeggen.... :+
Tuurlijk ben ik op dat moment een adrenalinebom, wie zou dat niet zijn??
Voor mij is het makkelijker om naar een sticker te grijpen als iemand uit zijn of haar auto trekken, en het is wat veiliger...Tsja je moet wat met de adrenaline!!opkroppen heeft geen zin }) :W


Je bent wel een volhouder hoor, dat bewonder ik wel... :)
Blijft enkel nog het feit dat ik het never nooit ga geloven, want zeker in Amsterdam en omgeving rijden de meesten je alsnog van je fiets op het moment dat je zoiets doet... maar je brengt het goed en vasthoudend... :)
 
Je bent wel een volhouder hoor, dat bewonder ik wel... :)
Blijft enkel nog het feit dat ik het never nooit ga geloven, want zeker in Amsterdam en omgeving rijden de meesten je alsnog van je fiets op het moment dat je zoiets doet... maar je brengt het goed en vasthoudend... :)
Soms ben je toch ook een zuigtrol hè? ! B|
 
Laatst bewerkt:
@ Clown
|( :+ Gelukkig heb ik de topic niet gestart om jou te overtuigen.Maar om te vragen of er meer mensen zijn die dit doen .No hard feelings verder,ieder zijn ding. :Y :W
 
Soms ben je toch ook een zuigtrol hè? ! B|

Kan je daar een sticker van maken? :+
@ Clown
|( :+ Gelukkig heb ik de topic niet gestart om jou te overtuigen.Maar om te vragen of er meer mensen zijn die dit doen .No hard feelings verder,ieder zijn ding. :Y :W

Nah... ik kap met plagen... was een beetje flauw ja... ;)
Je bent iig mijn held van de dag... want je bent hier op MF zeker cool gebleven... :}
 
Laatst bewerkt:
Soms ben je toch ook een zuigtrol hè? ! B|


Nou, zowel Clown als jij hebben gelijk.

Clown heeft gelijk dat de meeste vandaag de dag geen moeite hebben met persoonlijk letsel.
Wees wel, als 1 of andere ouwe hippie naar gaat doen en een sticker op m'n auto plakt hoop ik voor hem dat die sneller op z'n fiets kan springen en wegrijden dan dat ik uit de auto kan rollen.

En jij hebt gelijk dat de Clown zo af en toe een ontzettende rukgnoom is }) }) _O-

Weet je, of het waar is of niet....................dit verhaal had zo uit 1 of ander geromantiseerd stripboek kunnen komen.
 
Tekst kan iets korter, nu veroorzaakt de koekblikker in kwestie misschien een ongeluk tijdens het lezen van die hele boterham.

"Kan je niet rijden? Doe het dan niet!
Je bent een gevaar. Voor jezelf en anderen. "
 
Ja tekst kan misschien wat korter, maar ook wel iets flitsender :P
Ik vind dat we wel professioneel te werk moeten gaan?
Kan eventueel een ontwerpje bedenken qua vormgeving?
 
Geweldig topic! Geweldige actie ! :Y

Reed laatst achter een auto die niet echt op wou schieten, maar er was geen mooie gelegenheid om de auto in te halen, dus dan wachten we even! Bij elke haaientand ging de auto stilstaan, bij elke oversteek ook, ookal kwam er nergens iets vandaan! :? Twas een ouwe oma die het stuur weer gevonden had. :z
Op een gegeven moment reed ze een rotonde 3 kwart, moest toevallig ook die kant op, dusja! Op deze rotonde ligt een fietspad rondom en de fietsers hebben voorrang dmv van haaientanden op de weg en zo'n mooi driehoekig bord met een rood randje!
Op deze rotonde reed ook welgeteld één fietser! En kinders, u raad het misschien al, het oude mensch rijdt zo die fietser voor ze sokken :X
Gelukkig was de beste man wel aan het opletten en reed dus met de richting van auto mee, om te voorkomen dat die op de motorkap belande.

Voor zulke mensen zou zo'n sticker dus wel een goede zijn! Even later kwam ze aanrijden bij het stoplicht en begon ze aardig tegen me te glimlachen :?

full
 
Laatst bewerkt:
Net een gevaarlijke actie dankzij een of andere k*t die het niet kon velen dat motorrijders bij stoplichten naar voren kunnen rijden.
Ik deed dit (rustig!) en zag dat de lampen voor voetgangers op groen sprongen, dus bleef nog ff balanceren in z'n 1.
Rijdt die stomme k*t in 1 keer door rood gewoon aan! |:(
Blijkbaar vond ze het ook nog enorm grappig, gezien de grijns op haar smoelwerk.
Bij het volgende stoplicht moest ik rechts en zij links, ik wilde nog bijna afstappen om ff te vragen of ze het leuk vond om mensen in gevaar te brengen ofzo |:(

En dat laatste helemaal dankzij dit topic. Helaas heb ik die stickers niet!!
 
Net een gevaarlijke actie dankzij een of andere k*t die het niet kon velen dat motorrijders bij stoplichten naar voren kunnen rijden.
Ik deed dit (rustig!) en zag dat de lampen voor voetgangers op groen sprongen, dus bleef nog ff balanceren in z'n 1.
Rijdt die stomme k*t in 1 keer door rood gewoon aan! |:(
Blijkbaar vond ze het ook nog enorm grappig, gezien de grijns op haar smoelwerk.
Bij het volgende stoplicht moest ik rechts en zij links, ik wilde nog bijna afstappen om ff te vragen of ze het leuk vond om mensen in gevaar te brengen ofzo |:(

En dat laatste helemaal dankzij dit topic. Helaas heb ik die stickers niet!!

Niet overal het slechte inzien.

Ze wilde gewoon daten met je, alleen paktte dat anders uit dan verw8.
 
**valt van stoel**

respect voor TS als het waar is, anders goed idee :p

Heeft er hier niemand media-connecties ? Kunnen we misschien nog geld krijgen om stickers te plakken omdat we het verkeer veiliger maken ? O-) :]
 
**valt van stoel**

respect voor TS als het waar is, anders goed idee :p

Heeft er hier niemand media-connecties ? Kunnen we misschien nog geld krijgen om stickers te plakken omdat we het verkeer veiliger maken ? O-) :]


Nou, ik geloof dat een bepaald persoon uit Den Haag welke een bepaalde overheidsfunctie uitvoerde een tijdje terug heel actief was m.b.t. het stickeren her en der. :N
Zij had nl. ook door ons allen betaalde stickers laten maken B|

Hmmm......wat stand toch ook alweer op die stickers van Carla? I love hard rijden? I love rechts inhalen...............ik weet het niet zeker maar het was iets in die richting.

Ah ja, eindoordeel van die actie was dat iedereen er schijt aan had })
 
Nou, ik geloof dat een bepaald persoon uit Den Haag welke een bepaalde overheidsfunctie uitvoerde een tijdje terug heel actief was m.b.t. het stickeren her en der. :N
Zij had nl. ook door ons allen betaalde stickers laten maken B|

Hmmm......wat stand toch ook alweer op die stickers van Carla? I love hard rijden? I love rechts inhalen...............ik weet het niet zeker maar het was iets in die richting.

Ah ja, eindoordeel van die actie was dat iedereen er schijt aan had })

*stik bijna in me broodje*

_O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan