Automobilisten die terug zwaaien!!!!

ut kan erger hoor.
Kheb 1,5 jaar niet gereden, geen centjes enzo. Als ik in mijn blikkie zat, zwaaide ik stiekum toch, maar dan wel onder het dashboard ofzo, dat niemand het zag. Sinds kort rij ik weer, en nou ben ik steeds mijn dash kwijt... :?

Lieve mona, moet ik nou een mitsubishi dashboard op mijn suus monteren om me beter te voelen>
 
@ Starrrr

Hmmmm..... die gene die jou inhaalde en zijn been uitstak...
reed die op een xt660x met een zwart met oranje jas met een poserhelm ;) ????


Poser helm??? Volgens mij een witte pot achtig iets met een vliegeniersbril op! Kloppen deze bevindingen?
 
Ik denk dat ze naar je vriendin zwaaiden Starrrr :)

Als je die achterop zet wist ik het ook wel :W

Hahaha.....nou die zwaait niet terug hoor!! Die heeft het veel te druk met vasthouden!!!! Die durft op de snelweg echt geen hand los te laten!!! :P *D
 
Op de fiets mis ik altijd mijn spiegels en het knopje om richting aan te geven... _O-

Duidelijke kenmerken van een verslaving misschien? :+


Herkenbaar, heb ook regelmatig als ik aan de wandel ben en ik hoor wat achter me dat ik me hoofd al draai om in me zijspiegel te kijken |(
 
Weet je wat ook leuk is als je zin hebt om uitgezwaaid te worden door koekblikken en werkt altijd..

Ga je heel keurig rijden en netjes op de rechterbaan en dan maak je met je vinger het teken van een zwaailicht van politie en hierna wijs je met je duim naar achteren..

Komen ze je allemaal passeren met de duim omhoog.



Je kan wel eens gekke buien hebben... ;)
 
Ik zwaai zelfs als ik in de auto zit afentoe naar motorrijden :+

Macht ter gewoonte :Y

Kijken ze meestal wel raar van op :P
 
Onlangs was ik met mijn cabrio op de baan en op een smal weggetje passeerden er massaal motorrijders die een treffen ofzo aan het rijden waren, ik ging even aan de kant staan om zo een groep op een veilige manier te laten passeren en praktisch allemaal staken ze hun duim op, zelfs mijn motorgroet werd nog beantwoord door velen :W
Prachtig, zulke momenten _O-
 
Ga je heel keurig rijden en netjes op de rechterbaan en dan maak je met je vinger het teken van een zwaailicht van politie en hierna wijs je met je duim naar achteren..

Komen ze je allemaal passeren met de duim omhoog.

Wat is het teken van een zwaailicht dan? :P Als een aapie rondjes draaien boven je hoofd met je hand? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan