AUW mijn oren doen pijn

Wat je ook eens kunt proberen (no harm no foul), zijn de universele oordoppen (kleur oranje, met een touwtje eraan 8-) ) van de Praxis (te gebruiken voor wanneer je bezig bent met boren, kettingzaag, slijptol etc.).
Kosten 8,95 euro, zitten in een mooi blauw plastic doosje, en passen in ieder oor. Inderdaad ff natmaken met speeksel voordat je ze indoet :Y , en voila!
Works for me (heb alvast nog een extra setje gekocht, maar de eerste is nog in prima staat, amper uitgewoond), nergens last van, werkt perfect :Y :)

:W
Niet te vergelijken..
 
Iemand al eens de doppjes van Alpine geprobeerd,

http://www.alpine.nl/consument_motor.htm

Nadat m'n vriendin haar opmaat gemaakte niet kon vinden had
ik haar deze gegeven, ze was/is er erg content mee, ze draagt ze nog
steeds ondanks ze de opmaat gemaakte heeft terug gevonden.

BTW Ik heb niet met Alpine :)
Ik heb er het afgelopen half jaar mee gereden. Bevielen opzich goed. :)

Af en toe ff lastig met indoen zodat ze ook perfect afsluiten. Ik gebruik ze nu alleen niet meer. Met uitdoen moet je trekken aan de gekleurde filtertje, en de laatste tijd trek ik die filters telkens los uit het parapluutje waardoor ik dus al een paar keer de halve dag met een parapluutje in mn oor heb rondgelopen die ik er niet uit krijg zonder pincet. B|

Die parapluutjes zijn dus een beetje te flexibel geworden helaas. Ik gebruik nu dus weer die gele propjes, binnenkort eens doppen op maat laten maken.
 
Ik heb er het afgelopen half jaar mee gereden. Bevielen opzich goed. :)

Af en toe ff lastig met indoen zodat ze ook perfect afsluiten. Ik gebruik ze nu alleen niet meer. Met uitdoen moet je trekken aan de gekleurde filtertje, en de laatste tijd trek ik die filters telkens los uit het parapluutje waardoor ik dus al een paar keer de halve dag met een parapluutje in mn oor heb rondgelopen die ik er niet uit krijg zonder pincet. B|

Die parapluutjes zijn dus een beetje te flexibel geworden helaas. Ik gebruik nu dus weer die gele propjes, binnenkort eens doppen op maat laten maken.

*D Ja dat is minder, ik heb een keer een heel weekend met zo'n bolletje van een wattenstaafje rondgelopen, zat er heel diep in, ja om daar nou mee naar de eerste hulp te gaan :)

Kreeg wel op m'n flikker van de doktersassistent.
 
Ik heb doppen op maat gemaakt van het merk Filterz. Laten opmeten bij Kooij in Nijmegen, was een tip van een maat van mij. Ze werken goed, lekker rustig aan je kop. Alleen begint het na een uur of 2 wel pijn te doen..waardoor weet ik niet precies. Ze maken geen direct contact met de helm..maar doordat de helm zo goed aansluit vervormen mijn oren een beetje en dus ook de gehoorgang = Pijn.

Edit:/ Prijs was 120 euro
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan