Helaas werkt het andersom. Het verkeersinzicht neemt de eerste maanden toe maar daarna neemt het alleen maar af doordat je volledig in de kreukelzones, airbags, gordelspanners en andere kussentjes zit. Mensen gaan pas beter autorijden als ze een motorrijbewijs hebben. Desondanks zal ik niemand aanraden A1 te gaan halen. Dat is alleen leuk als je nooit op een autoweg komt.dan kan je een hoop verkeersinzicht opbouwen terwijl je veilig beschermd zit in blik met gordels en airbags.
Met 35 graden ook. Maar A is leuker.in de winter is een B rijbewijs best wel lekker hoor
een ingewikkeld verdienmodel?
Even een zijpaadje. Wat ben ik blij dat ik oud ben en oude stijl rijbewijs heb. Vond het knap van mezelf dat ik 25 KW begreep toen dat er kwam, maar wat ik nu allemaal lees aan codes en leeftijdenIs het voor de veiligheid of een ingewikkeld verdienmodel?
Zo lang dat je mij even moet helpenZo, jou heb ik hier ook lang niet gezien!
Zo lang dat je mij even moet helpen
Bert?
Dat zegt al meer dan Monomuis.Ik denk dat ik 'JK' hier eerst als naam had. BertV heb ik hier al enige tijd niet meer gezien.
Dat zegt al meer dan Monomuis.
Volgens mij is hij toen op mijn motor terug gereden met zijn vriendin uit de Ardennen of Eiffel toen hij een lekke band had. Ik ben toen achterop een Burgman gegaan
Ik ga voor A...
Zodat je alvast went aan alle mafklappers die ingeblikt zitten en jou zien als een vervelende mug op de weg...
Voordat je 22 of 24 bent, hebben die TL-buizen daar in dat Torentje van Den Haag wel weer wat anders verzonnen om het nog moeilijker
te maken voor je.
Want ja wel, dat doen ze allemaal voor jou veiligheid hé.
Máár, je mag wel op je 18e rijbewijs B halen en een oude M3 aanschaffen
(of je het als 18 jarige verzekerd krijg is een ander verhaal).